Zpět na článek

Diskuze: Generování snímků pomocí FSR 3 a AFMF oficiálně představeno

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

blbost... softwarovym resenim nikdy nedosahou stejny urovne jako dlss s hw podporou... eventualne to stejne bude k nicemu se zapnutym rtx... zkratka kecaj a nebo ukazuji jen jednu stranu mince, klasika!

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer DLSS je taky softwarové řešení. Pro akceleraci operací s 4x4 maticemi sice používá hw "tensore core" bloky, ale není to nic, co by nešlo dělat na normálních FP jednotkách v GPU. Sice pomaleji, ale jde to. https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/xjlvsr/since_nvidia_dlss_3_is_software_based_why_is_it/ https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/xjo42x/for_those_complaining_about_dlss3_exclusivity/

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 8. 2023 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako nic proti AMD nemám, ale to musí všechno kopčit od Nvidie. Ještě takovou kravinu, jako je generování snímků

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Aspoň to dají každému a ne jako nVidia musíš mít naší grafiku xd

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
26. 8. 2023 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Já nevím jestli to mají špatně napsaný, ale je vtipný, že to AMD Fluid Motion Frames funguje na úrovni driverů, čili to podporuje všechny výrobce a je jen na nich jestli to implementují. Ale zároveň to má vyjít příští rok jen pro AMD grafiky řady 7000. Takže sice je to dostupný pro všechny, ale samo AMD sere na velký segment svých vlastních grafik. Narozdíl třeba od Nvidia, kde část těch technologií běží vyloženě hardwarově. Ten článek je celej takovej trochu zmatenej.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
26. 8. 2023 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Vzhledem k tomu, že AFMF funguje na úrovni driverů, tak právě z podstaty věci nemůže fungovat na grafikách od jiných výrobců, protože ty mají jiné drivery. Ale tomu uzamknutí za RDNA 3 taky moc nerozumím.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
27. 8. 2023 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Já sem si nevím proč vzal do hlavy, že to bude dostupné všem výrobcům, nikoliv jen interně AMD. Potom dává i smysl proč to udělali. Chtějí hráče donutit, aby si koupili novou grafiku. To chce Nvidia taky, ale tam je ta omezená implementace daná HW, AMD vyloženě šikanuje současné majitele grafik, u kterých není důvod to uměle omezovat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 8. 2023 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Úplně nejlepší by bylo, kdyby Nvidie nikdy s takovýma kravinama nepřišla jako je DLSS, takhle by hry vycházeli možná v lepší stavech, ale takhle se dostaname do bodu, kde budeme muset být trpět DLSS, aby to chodilo. Sice DLSS dokáže vylepšit obraz, ale dokáže ho i zhoršit.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
26. 8. 2023 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypada to dobre a pokud se v nezavislych testech ukaze, ze je to opravdu srovnatelny s dlss3, tak to bude bomba a to rikam jako majitel 4070. Jen nechapu, proc mezi podporovanymi hrami zatim chybi Starfield. A mimochodem - treba kdyz zismaji trochu sebevedomi, tak konecne prestanou blokovat technologie ostatnich vyrobcu v dotovanejch hrach.

Reklama
Reklama