Ghost of Yōtei versus Assassin’s Creed Shadows. Jak dopadl souboj do Japonska zasazených her?
i Zdroj: Sucker Punch Productions, Ubisoft
Ghost of Yōtei Novinka Ghost of Yōtei versus Assassin’s Creed Shadows. Jak dopadl souboj do Japonska zasazených her?

Ghost of Yōtei versus Assassin’s Creed Shadows. Jak dopadl souboj do Japonska zasazených her?

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

13
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Jednotlivé aspekty rozebralo detailní video.

Reklama

Hráči se letos dočkají minimálně dvou velkých her zasazených do historického Japonska. Jako první se v březnu o pozornost přihlásilo pokračování série Assassin’s Creed s podtitulem Shadows od Ubisoftu, které hráče vzalo na konec 16. století, přičemž se zaměřilo na osudy hned dvou postav v podobě Jasukeho a Naoe. 

Druhou do historického Japonska umístěnou hrou je už tento čtvrtek vycházející akční adventura Ghost of Yōtei z dílny studia Sucker Punch Productions. V tomto případě tvůrci vsadili na zasazení do oblasti ostrova Hokkaidó (tehdy známého jako Ezo) na počátku 17. století. Vzhledem k podobnému zasazení i žánrovému ukotvení se obě hry jen stěží mohou vyhnout vzájemnému porovnání.

Právě na srovnání obou titulů si v novém videu posvítili techničtí specialisté z kanálu ElAnalistaDeBits. Výsledkem je 40 minut dlouhé video, které porovnává grafiku, fyziku, nasvícení, vegetaci či různé efekty. Ve druhé části videa ale můžete vidět také srovnání různých dobových zbraní či pohled na soubojový systém. 

Stejný kanál před několika dny zveřejnil také srovnání hry Ghost of Yōtei s předchozím dílem nazvaným Ghost of Tsushima, na které se můžete rovněž podívat níže.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama