Zpět na článek

Diskuze: Golden Joystick 2020: TLOU2 je hra roku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kutas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me by byla nejlepsi hra roku ta, ktera je na pric vsema platformama a ne jen exkluzivka na PS. Nic proti ale Tlou2 v zadnem pripade.

Alfajk
Alfajk
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
26. 11. 2020 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na steamu zacalo kazdorocni hlasovani o "skutečnou PC HRU ROKU" - https://store.steampowered.com/steamawards/nominations?snr=1_4_660__promo-steamawards - tak uvidime, jestli se tam death stranding ukaze znovu, kdyz konecne budou hlasovat lidi, ktery tu hru na tom PC hrali, narozdil od tyhle parodie na hlasovani pc hracu golden joystick

Gejms

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Jako hrál jsem na psku, oddychovka dobrá ale. Jen hra roku asi ne no 😃

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně se nedivím, není to špatné, ale pro mě to oproti jedničce dost zkazila druhá půlka. Za mě 7/10 a na pS5 to někdy projdu znova :D

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
26. 11. 2020 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, jak mohlo vyhrát Death Stranding. Vždyť na té hře jsou dobré snad jenom cutscény.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Však jde o filmovou hru XD a je to nejlíp zpracovaná hra pošťáka nebo znáš lepší já tu hru dohrál jen kvůli příběhu kterej byl dobrej když ho pochopíš co spousta lidí nedokázala ale ona spousta lidí dodnes nechápe ani Metal gear nebo Dark souls jenom to hrajou a vědí prd o co tam jde

Johny
Johny
Level 20 Level 20
25. 11. 2020 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eh, co říct, co už nebylo řečeno... No těším se na příští rok :D https://i.redd.it/kdyrd56sq6061.png

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Kde máte záruku že to bude tak dokonalé? Ptám se zájmem, jelikož to zatím nikdo nehrál.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 11. 2020 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Tak pár vyvolených to hrálo a většinou mluvili v dobrém a to co potřebovalo doladit se podle dalších co také hráli už vyladilo (nebo aspoň část z nich). Někdo v komentářích, pod starším článkem o CP, hodil odkaz na Reddit, kde bylo asi 15 shrnutí od těch co už měli možnost hrát. Samozřejmě to není jistý, že CP bude hra roku, ale minimálně kandidát to bude. Já pevně věřím, že tohle bude super hra, která přinese takový svěží závan. Jediný čeho se obávám je stav při vydání.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tak to pak jo... Já se takhle těšil na RDR2 a nenašel jsem si k tomu cestu zatím...

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Prosím tě god of war Ragnarok to zakope do země

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Nejsem fanouškem ohodnocování her, které stále nevyšly. Tohle je stupidní, sorry.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Vzhledem k tomu jak silná bude v příštím roce možná konkurence, tak nevím nevím ale těžko soudit dopředu.

KrupkaDDStasnej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

XD koukam vsechny fora stejny:D nevyznam se to a tak se ptam vsech ostatnich :) vim ze l2 je exlizivita na ps 4 ale preci c77 do toho mluvit muze ne?. )Diky:)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
25. 11. 2020 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KrupkaDDStasnej Cyberpunk vyjde už pozdě, s tím se počítá až příští rok.

KrupkaDDStasnej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny jo diky, v tom pripade ma ls 2 stesti :)

Danei

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle funguje na masové bázi. Lidi jsou ovce a hlasují pro hry, o kterých se nejvíce mluví. Vypovídající hodnota nula. Podívejte se ven, lidi jdou do přírody a nasadí sobě a děcku roušku, hlupáci si myslí, že se před něčím chrání, přitom si jedině škodí zdraví.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
25. 11. 2020 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Občas mi připadá, jako by byl příběh TLOU2 hráči hodnocen podle několikanásobně přísnějších kritérií než je tomu u jiných her. Já jsem si hru neskutečně užil a v mých očích si ocenění rozhodně zaslouží. Ale ten Death Stranding jako nejlepší PC hra? Nejsem sice PC hráč, ale nevěřím, že se tam za ten rok nic lepšího nenašlo.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
25. 11. 2020 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Je srovnáváný s prvním dílem, což mu to dělá sakra těžké, skoro až nefér, na druhou stranu srovnání s jedničkou je přece namístě, jde o stejnou sérii. Když např. porovnám scénu S z jedničky a scénu S z dvojky, tak v jedničce jsem měl mnohem lepší pocit z výkonu Troye Bakera než ve dvojce z výkonu Ashley Johnson, kde na mě spíš než scéna samotná fungovalo to, co jí bezprostředně předcházelo. Tam, kde jednička prostě vyprávěla příběh a tím šokovala, dvojka se snaží šokovat tak moc, že to po čase přestane být překvapující. Pořád jde ale o velmi dobré vyprávění, i když jednička mi sedla víc.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
25. 11. 2020 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Určitému srovnávání se herní série asi nevyhnou, s tím se asi opravdu nedá nic dělat. Tam kde jeden uvidí nedostatek inovací může druhý vidět výrazný odklon od předešlých dílů, ale u TLOU mi to od některých přijde vyhnané úplně do krajnosti. Pro Naughty Dog bude teď asi nejjednodušší udělat úplně novou IP, aby se tomu srovnávání trochu vyhnuli. I když bych si TLOU3 dal s velkou chutí.

Mety15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač TLOU2 jsem si taky hrozně užil, jsem zvědavý, zda vyjde next-gen upgrade, s radostí bych si hru zahrál znova.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
25. 11. 2020 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jde o hru roku, žádné překvapení se nekoná. Jediné, co mě překvapuje, že Jason Schreier neprotestuje proti studiu roku, když tak bil na poplach kvůli velmi dobře placeným sobotám v CD Projektu. Přece jen, crunch v Naughty Dog se táhne už roky a je podstatně horší. Jinak můj letošní osobní žebříček (zatím): 1.) The Pathless 2.) Ghost of Tsushima 3.) - 4.) Last of Us 2 & Mafia Remake 5.) AC Valhalla Nepíšu sem žebříček proto, že by byl snad nějak směrodatný, ale zajímalo by mě, jaké hry se letos líbily vám ostatním, tak jsem se podělil jako první. :)

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot The pathless? O tom jsem neslyšel, mrknu se na to.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Tak taky napíšu u mě 1-Genshin impact 2-Ghoust of tsushima 3-Tlou 2 a to bylo letos všechno slabej rok na hry pro mě příští bude lepší bude God of war 5 Horizon 2 remake Mass effect a teď až vyjde 2077 tak to u mě možná bude mezi top 3 určitě

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 11. 2020 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin A jó, Genshin mě taky bavilo! K té hře se musím někdy vrátit, díky za připomenutí. :-) A nový Horizon je pro mě nejočekávanější hra za hodně dlouho.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ja jen doufám že horizon 2 nebude mít tak stupidní a nudné vedlejší mise máš úžasnej svět ale ty mise taková nuda XD u mě je jasné god of war 5 to prostě bude Top

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 11. 2020 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Pro mě byl Horizon takové fajnovější, odladěnější Far Cry. Od hratelnosti jsem zázraky nečekal, stačí mi, že je solidní, nejvíc mě uchvátil herní svět. Ve dvojce ale věřím, že právě i na těch vedlejších aktivitách hodně zapracují, určitě se hratelnost nebude posouvat tak pomalu jako třeba zrovna u Far Cry.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udělejte anketu komu se líbí story tlou2 a bude hotovo a uvidíme jaké bude číslo jestli to bude 90 k 10 nebo 50 na 50

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Best storytelling pro TLoU2? Me pribeh v TLoU2 pripadal prave jako jedna z nejslabsich casti te hry. Chovani mnoha postav bylo nelogicke a jako z telenovely, tzv. "zmitane osudovym scenarem". Doted pamatuji, kdyz Agraelus dohral zaverecny souboj v epilogu, tak chat hromadne spamoval neco v tom smyslu, ze se Ellie zase jeste jednou vyda na cestu, aby se pomstila. Ani by me to neprekvapilo. Za mne subjektivne, ten pribeh strasne moc nerealne "sustil papirem", proste byl vzdalen uveritelnosti a kdyz si clovek celou dobu behem pribehu klade otazky, proc se postavy takhle "blbe" chovaji, tak se proste do pribehu neponori. Podobne jako se treba neponorim do venezuelske telenovely.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand TLOUII je v součtu nejen nejlepší hra roku 2020, ale jedna z nejlepších vůbec. A scénář je neskutečný v dobrém slova smyslu. Třeba scéna v modulu Apolla.

KarlOS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jiří Neuberg - Vážně ti přijde příběh TLOU2 neskutečný? Dvě psychopatický "ženy" si jedou svou pomstu hlava nehlava? Toť vše. To je podle tebe jako dobrý příběh? Iracionální pomsta kvůli které zničí život sobě a všem svým blízkým a to vše vědomě a naprosto bez soucitu. Vážně ti tohle přijde jako dobrý příběh? Asi by jsi si měl přečíst nějakou dobrou knížku aby jsi věděl co je dobrý příběh. Celé je to předvídatelné jak fronta na poště, naprosto lineární a bez možnosti jakékoli volby volby. Ta hra má své plusy a má jich hodně ale příběh a scénář to rozhodně nejsou.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlOS Tak za posledních 14 dní jsem přečetl "jen" Osvícení a Doktor Spánek. Jack Torrance a Dan Torrance se vůbec nechovají sebedestruktivně a psychopaticky...

KarlOS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tak vzhledem k tomu že Jack je záporná postava příběhu u něj se to dá vcelku pochopit a jako čtenář se s ním tolik nesžiješ jako s hlavní postavou kór ve hře. Nic méně s Jackem se rozhodně sblížíš víc než s Abby. A ve výsledku v tom příběhu nejde o nic jiného než o pomstu za každou cenu. U Jacka byl vývoj rozhodně rozmanitější bohatší a dal se i vysvětlit a pochopit. K. P.S.: Ano scéna z muzea je opravdu perfektní. Ale takhle měl vypadat celý příběh ne jedna scéna z celé hry

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlOS Jacka Torrance jsem v knize vnímal především jako oběť, mne se po přečtení přestala filmová adaptace od mistr Kubricka líbit.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlOS Je to mainstream, příběh u TLOU2 je zaměřený jen na motivy postav, jako celek nic neřeší, viz finále Hry o trůny - mainstreamu se líbil, čtenářům obecně se hnusil.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Scenar ale nedelaji jednotlive sceny samy o sobe, ale jejich celkovy prubeh a propojeni. Matematicky receno, scenar nemaji tvorit diskretni funkce, ale spise jedna hladka a spojita funkce. Mi na tom scenari vadi prave ta emocni zmitanost, kdy se veci deji jen proto, ze je to tak ve scenari, bez ohledu na to, jak hloupe je chovat se prave takhle. Predevsim tim scenarem celou dobu prostupuje Freudovske "nevim co chci, ale nedam pokoj, dokud to nedostanu". Ja si subjektivne myslim, ze pribehy by mely mit svoji myslenku, ktere se drzi a tento pristup je pritomny ve vsech klasickych dilech. Od bible, pres Shakespeara, po folklorni pohadky. Scenar, ktery je tvoren predevsim emocnim chaosem a v moderni historii se da nejlepe prirovnat prave k telenovelam, mi subjektivne pripada jako spatny. A jeste jedna vec me prekvapuje. Jak malo lidi dnes dokaze prijmout subjektivni nazor druheho. Myslim, ze to prave dobre koresponduje se stavem spolecnosti, ktera emocni chaos povazuje za nejlepsi scenar tohoto roku.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Nesouhlasím ale je to tak krásně napsáno - N1

KarlOS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Nemůžu nic než souhlasit. Výsledek respektuji i když s ním nesouhlasím ale to je moje věc. Klidně to proberu a poargumentuju proč se mi to tolik nelíbí ale nikomu vám tu nebudu nutit svůj názor. A poslední odstavec mluví za vše.

Mijen
Mijen
Level 22 Level 22
Hlavní platforma: PC
25. 11. 2020 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand V dnešní době stačí značka a automaticky tam jdou hlasy. první díl byl super a hodně lidí se to líbilo, tak automaticky volili hned i ten druhý, který byl nesrovnatelně horší (nemyslím logicky po grafické stránce). Stačí jen hry od Ubistoftu, který jsou strašný poslední dobou a výsledek? hodnocení 8-9/10

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mijen TLOUI je proti dvojce speciálně po příběhové stránce lineární v již několikáté variaci na road movie. TLOU II je pointou stavby příběhu variací na Rašómon. To že mnozí fanoušci potřebují černobílé příběhy, protože je pro ně svět tak pochopitelnější, je jejich problém.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně jak jsem čekal 😂 , vyhrálo Tlou a tady už to jede - jak to a proč atd . Jak se píše v článku ,hry volili miliony hráčů ale ukřivděný plačky to nemůžou přenést přes srdce.

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Death Stranding se fakt ani nemuselo obtěžovat špinit PC...taková FAIL "hra"

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O víkendu jsem volil zde https://thegameawards.com/. Cena nejlepší PC hra je špatný vtip - není to původem ani PC hra a není to především hra. Jako hru roku na PC bych volil buď revoluční ALYX, nebo DooM Etenral, který je sice mutliplatforní, ale jen na PC díky vysokému fps a možnosti hrát na M+K je 100%. HW roku jako Nvidia 3080 by bylo validní pokud by neexistovala RX 6900 XT, která pokud testy zásadně nelžou je vynikající kompromisem mezi 3080 a 3090. Ke kategiorii "ultimátní" hře roku: pokud bych hodnotil čistě gameplay DOOM je o řád lepší než TLOUII. Jako nejhezčí grafiku bych volil Deamon Souls Remake. Nejlepší rozšířeni: všechny DLC k Total War Warhammer II, který vyrostl do neskutečných rozměrů. Výsledky nejsou hodnocením kvality ale popularity, to jsou dvě rozdílné věci a často spolu v přirozeném rozporu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2020 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Demon´s Souls a obecně nové konzole nestihly termín hlasování, budou příští rok.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
25. 11. 2020 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak by asi bylo na místě posunout hlasování na leden/únor nadcházejícího roku.

shaak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Úplně souhlasím. Je to výsměch, ostatně jako velká část podobných cen. U toho gaming HW bych asi volil Ryzen 5600X (ten pravděpodobně také nestihl hlasování).

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak TLOU bylo jasné, že vyhraje. Nesouhlasím, ale budiž. A nejlepší PC hra roku je Death Stranding? Jako Vážně? Ta divná věc sotva splňující definici "hra"? Kde je jako Half-Life: ALyx? Hra, která se nejvíce přiblížila next genu a je objektivně lepší, než výše zmíněná věc, co si říká PC hra. Doom to samé. id Software se mohou snažit sebevíc, ale proč dělat komplexní gameplay s propracovaným level designem, když to převezme "moderní umění" Death Stranding. Pořádný gameplay totiž nic neznamená, co? No, mohl bych pokračovat, ale nemá to cenu. EDIT: Dobře, s Minecraftem a Hades souhlasím (a pár dalšími výjimkami z řad Indie). Ještě štěstí, že herní ceny pro normálního člověka nic neznamenají ale i tak to zamrzí (obzvlášť, když se jedná o hlasy samotných hráčů). "dislajky" bez odůvodnění za 3.. 2.. 1..

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2020 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tyhle ceny ale určili samotní hráči, nikoliv nějaká porota s nějakou "politickou agendou", jak naznačujete.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ano, máte pravdu. Upravil jsem proto komentář (co se týče TLOU). Je fakt, že to má nádherný audiovizuál, ale nějak mi to nevychází na "Best of the Year".

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Protože agendou zpracovaní hráči neexistují? Mě přijde že se množí geometrickou řadou, horší než covid

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2020 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol To nevím, mě se naopak zdá, že se množí a hlavně jsou mnohem víc slyšet ti konspirátoři, co za vším vidí nějakou agendu 👁️

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak že nám jsou vnucovány nesmysly a jisté skupiny se snaží nabourat po tisíciletí platné vzorce, nevidí jen sluníčko co nikdy nezapadá.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je možné že genshin impact nevyhrál hru na mobil roku ta hra vydělala víc než většina AAA her a hraje ji skoro každej anime youtuber na světě

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2020 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Jednoduše pro ni nehlasovalo dost lidí. Upřímně si myslím, že HC komunita ji hraje na PC a konzolích, ne na mobilech.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jo tak to i já hraju na ps4 ale i tak hra co měla největší start v Usa v dějinách na mobilech a celkově a za měsíc vydělala 270M a vyhraje něco o čem jsem v životě neslyšel

MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zeptej se lidí kolem, kdo z nich hlasoval v těch anketách. Já nehlasoval, nikdo koho znám nehlasoval, troufnu si tvrdit že většina lidí tady nehlasovalo. Ty výsledky nejsou tak relevantní jak si všichni myslí, když reprezentují názor malého vzorku z celé herní komunity. Neříkám, že by to vyšlo nějak drasticky jinak kdyby doopravdy hlasovala většina hráčů, ale stát se může že se to zrovna sejde tak, že to neodpovídá názoru většiny.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si třebas letos užil Mafii, nádherné scenérie, žádná politika 21. století . Vztah Sáry a Toma takové milé pohlazení. Všichni byli vesměs čitelní a pořádní chlapáci a ženský. Bylo tam přátelství, zrada i rodina. Prostě jsem se uvolnil a měl jsem pocit že jsem se vrátil do roku 2002 kdy hry nevychovávaly. To je hra roku pro mne, že u toho nemusím přemýšlet a napravovat domnělá uskalí menšin.

1234
1234
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Jo. Dneska je vsude i pri zapinani hry napsany: bylo vytvoreno multikulti tymem, pohlavnima hybridama a buh vi co jeste. K smichu.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 To jak to na mne vykouklo, tak jsem se zděsil co mám očekávát ale ve finále dobrý. Akorát to odentrování je fakt pomsta, mrknu se jestli nejsou mody na skipnití. Mě to fakt nezajímá...

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Souhlas :D u mě je hra roku genshin impact jsem otaku a ta hra je F2P a má úžasné story i zpracování to že je to gacha hold lidem vadí mě ne Už mám 15 postav a platit tam člověk nic nemusí

1234
1234
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak maji bejt hry lepsi, kdyz nekoho bavi takova brecka :D Budoucnost bude hodne bidna

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Jo však vitej v budoucnosti kde nemůžeš říct slovo proti menšinám nebo jiným hned si rasista a vypatlanec že se jich nezastaváš XD mě FB zablokoval příspěvky když jsem napsal že Lovecraft country dělá ze všech bílých rasisty a že to nikomu nevadí ale když je to opačně tak se černí můžou zbláznit

1234
1234
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Ja vim no, stoji to za pi*u.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Twitter, facebook a instagram to je jediné místo kde je někdo bere vážně. Se tam realizují a jsou ve své komfortní zóně a můžou vás napadat a jsou na koni. Jakmile tam nepíšete tak ztratí potravu a jsou zděšení, protože zatím nikdo nevymyslel jak těm ostatním lidem vidět do hlavy nebo jim zakázat konverzaci mezi sebou.A aspoň taky na vás nemůžou ani prokurátoři rovní těm komunistickejm. Jsou to chudáci svým způsobem, neví co se svým životem tak se začnou angažovat v nesmyslech a nutí to druhým lidem agresivně.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ND vyhodí stovky zaměstnanců hrozný přesčasy ale vyhraje nejlepší studio roku XD a příběh TLOU2 ho ho chápu no menšiny hold vždy vyhrají i to Death Stranding má lepší příběh než tlou2 a herecké výkony ale zase je to simulátor poslíčka každopádně příští rok to bude god of war o tom žádná

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
25. 11. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepsi herecky vykon a nejlepsi hw roku fakt pobavili 🤣

Speedy Redy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý vtip, ale tyhle ceny, to je jedna velká komedie, která nevypovídá o ničem. Skutečnost o této hře najdeme na například u hráčů, kteří se o své dojmy podělili s ostatními, třeba na youtubem twitchi a jinde. Dohrál jsem, a podruhé se mi do toho fakt nechce, tenhle příběh raději zapomenout, nebylo v něm nic, co bych si užil a měl z toho radost jako u první hry. Hratelně jinak celkem vydařená hra pro jednoho hráče.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Speedy Redy Přesně taky už tu hru v životě nezapnu a to jsem 1 díl dohrál 7x krát hroznej shit ten story a grafika to nezachrání

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Speedy Redy Ten výlet do muzea z toho radost byla ale xd jediná věc co za to stala v te hře

Pauléix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Mám to uplně stejně dohrano, ale zklamani velké. Nechápu ty hodnocení. Po přiběhové stránce fail. Gameplay byl slušnej :)

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A když chci vidět pořádnou recenzi, tak se mrknu na Angry Joe. To je snad poslední recenzent co není shill .

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Myslíš toho chlápka který nebyl ani normálně schopný hru hrát? Neustále měl potřebu uraženě odhazovat ovladač, odcházet nabubřele z místnosti? A dělat jiné blbosti? Sorry ale to má pro mě osobně hodně daleko k tomu, aby jeho názor měl nějakou hodnotu a nešlo mu jen o to, přihřát si polívčičku sledovanosti. Pokud chci nějakou hru hodnotit, tak bych jí měl aspoň adekvátně věnovat pozornost a ne se během hraní bavit s dalšími lidmi.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Tak on se nejmenuje angry pro nic za nic, je to taková póza ale má na hry stejný pohled jako já a dokáže vypíchnout nedostatky. A řekl bych že jeho hodnocení jsou tak nejblíž pravdě . Ale vlastně všichni tapetovali desítkami, jak snad to bylo příkazem nebo co? Prý ne tak nevím... Myslím si že 6/10 nebyl pro tu hru žádný odpad. Já to po těch 40 minutách videa neměl ani chuť zkoušet.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Pokud má z toho potřebu dělat komedii pro diváky, jeho věc, pro mě osobně to ale nemá potom žádnou hodnotu když tam ukazuje záznam jak hraje a tam se tak chová. Stejně tak je otázka, nakolik mají hodnocení těhle youtuberů váhu, protože všem jde primárně o sledovanost a když většina nadává, je pro ně vhodnější jít s davem aby náhodou nepřišli o diváky. Osobně jejich objektivitě moc nevěřím.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Ano a těm shill mediím kteří tomu sázeli desítky a nesměli říkat pro hru důležité momenty, vlastně to celé bylo jak přes mustr od Sony co se smělo a nesmělo říct v recenzi? Těm věříte? Prý ochrana hráče nebo tak nějak. Šaškárna to byla, jsem rád že nijak sony nepodporuji...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To má stejnou odpovídající úroveň jako Oskaři. Pro mne je hra roku ta která mne nejvíc bavila, stejně tak i u filmu . Nějak k tomu nepotřebuji uvědomělé komise jak za komunistů...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Ne, tohle naopak právě má vypovídající hodnotu, protože tady hlasují hráči a nějaká porota.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
26. 11. 2020 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Vypovídající hodnotu? :D ten byl dobrej ..skoro tak dobrej jako že metacriticu se dá věřit :D

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že Ellie nebude nahánět chlapce, jsme věděli už od jedničky. Transssexualita byla dotlačená na sílu, ale až na dva stupidní dialogy o nic nešlo. Hře daleko víc ublížil fakt, že Abby byla dost možná napsaná lépe a uvěřitelněji než Ellie, celá motivace se Ellie rozpadla a Naugty dog v poslední hodině hry točili nelogickým kolovrátkem, vše sice vyústilo v pointu, tu jsme ale znali už před poslední kapitolou. I tak si myslím, že výhra zasloužená. Hlavně za ty koule vyprávět pro fanoušky nepříjemným a vlastně i docela novátorským způsobem.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zas bude breku...

Reklama
Reklama