K narozeninám si nadělil novou grafickou identitu.
Asi každý z nás měl někdy během posledních 22 let možnost si něco koupit v herním obchodu Xzone, který byl řadu let prezentován logem, jemuž na první pohled dominovalo písmeno X. Známá firma se během minulého roku rozhodla ke změně loga a vybrala si k realizaci jeho transformace agenturu Better, která přišla s tím, že X by už nemuselo být dominantním prvkem.
Jan Bobrovský z marketingového týmu Xzone komentoval "upozadění" výrazného písmena takto takto: "Dlouhé roky nás symbolizovalo výrazné X, rostlo s námi a bylo naší nezaměnitelnou součástí. Proto jsme jej z počátku chtěli zachovat. Už po pár ukázkách od Betteru ale začínalo být jasné, že existuje i jiná cesta. Loučení s Xkem bylo těžší, než porazit Malenii na taneční podložce. Nakonec ale předalo štafetu novému symbolu, který ponese naši identitu.” Ano, čtete správně. Namísto X dominuje nyní novému logu O.
Po 22 letech fungování tak Xzone dostává jednotný vizuální směr, k čemuž se spolumajitel herního obchodu Martin Schovanec vyjádřil takto: „Logo je na jednu stranu strašně důležitá věc, ale ještě důležitější je správně fungující firma. Většinu mého profesního života i života Xzone měla firma jedno logo. Nebylo ideální, ale měl jsem ho rád. Loučení proto nebylo lehké, což mohou potvrdit kolegové i lidé z agentury. Už nějakou dobu bylo jasné, že uzrál čas na změnu, bylo potřeba se posunout a 22. narozeniny byly ideální termín. S novým logem již nějaký ten pátek žiji a líbí se mně čím dál více, a to je myslím dobré znamení,“
Hlavním důvodem změny loga měla být podle Jana Bobrovského jeho zastaralost a také faktor vysoké limitace, kvůli nimž nebylo schopné splnit vysoké nároky současných dní. Společnosti je samozřejmě jasné, že bude chvíli trvat, než si na nové logo všichni zvyknou, ale pracuje s myšlenkou, že se bude jednat o krok, který rozhodně stál za to.