Hráčům se nelíbí lineární hry, vysvětluje EA zavření Visceral Games
Novinka Hráčům se nelíbí lineární hry, vysvětluje EA zavření Visceral Games

Hráčům se nelíbí lineární hry, vysvětluje EA zavření Visceral Games

Michal Burian

Michal Burian

56

A předělání nadějné akční adventury ze světa Star Wars, na které se podílela bývalá scénáristka série Uncharted.

Reklama

V hodně velké nadsázce by se dalo říct, že pokud vás baví lineární singleplayerové hry, jste u společnosti Electronic Arts za exota. Finanční ředitel Blake Jorgensen se totiž na Credit Suisse Technology, Media & Telecom konferenci vrátil k uzavření studia Visceral Games a k přepracování jejich Star Wars hry, která měla podle původních plánů být akční adventurou zaměřenou na příběh většího množství postav.

Jorgensen řekl, že během vývoje se neoznámená hra ze světa Hvězdných válek stávala více a více lineární, což je věc, kterou hráči v posledních letech přestávají mít rádi. A to byl právě jeden z důvodu, proč došlo k zavření studia Visceral Games, které vdechlo život hororové sérii Dead Space.

Studio Visceral Games se mělo snažit posunout herní zážitek na novou úroveň, ale byli v nedostatečném počtu. Za posledních pět až šest let se tým zmenšil a z toho důvodu museli přispěchat na pomoc lidé z EA Vancouver a Motive. Společně se snažili splnil cíl, ale vydavatel si začal stále více uvědomovat, že bude velmi těžké zaplatit vývoj, respektive že se titul nebude tak dobře prodávat. To byl prý hlavní důvod, proč bude akční adventura Star Wars předělána, aby více odpovídala dnešním požadavkům hráčů, včetně online složky. Ta udrží hráče u hry mnohem déle než singleplayer, který by byl kupříkladu na 15 až 30 hodin.

Většinou k těmto změnám dochází mnohem dříve, v době, kdy projekt ještě není oznámen. V případě akční adventury Star Wars, na které se podílela i bývalá scénáristka Uncharted Amy Hennig, to ale zašlo dál, přesto byl řez prý nutný. Zajímavé ale je, že problémy ve vývoji měly být mnohem dříve. Bohužel už nevíme, jak rozsáhlé změny v tomto projektu budou. Nad tím můžeme jen dlouze debatovat.

Já vám nevím. Přijde mi, že v Electronic Arts mají v posledních letech podivné názory a dělají rozhodnutí, která je jednoho dne budou hodně mrzet. Vždyť se stačí podívat na úspěchy, kterých dosahují singleplayerové open-world RPG v čele se Zaklínačem 3 a Skyrimem.

Zdroj: Dualshockers.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama