HW nároky Titanfallu 2 nejspíš nikoho nepřekvapí
Titanfall 2 Novinka HW nároky Titanfallu 2 nejspíš nikoho nepřekvapí

HW nároky Titanfallu 2 nejspíš nikoho nepřekvapí

Martin Cvrček

Martin Cvrček

15

I když splňujete minimální požadavky, čeká vás solidní zážitek bez nutnosti snižovat vše na minimum, abyste mohli hrát při 60 snímcích za sekundu. <strong>+ podrobnosti o nastavení a možnostech PC verze, nový trailer a gameplay záběry.</strong>

Reklama

Nedávno jsme tu měli HW požadavky Battlefieldu 1 a nyní tu máme nároky jeho kolegy, Titanfallu 2. Narozdíl od nového Battlefieldu jsou ale požadavky druhého Titanfallu poměrně rozumné a uvěřitelné a vypadá to, že při jejich sestavování někdo aspoň občas vážně přemýšlel. Tak se na ně podívejme.

Minimální požadavky:

CPU - Intel Core i3-3600t nebo ekvivalentní AMDRAM - 8GBGPU - NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB

Doporučené požadavky:

CPU - Intel Core i5-6600 nebo ekvivalentní AMDRAM - 16GBGPU - NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB

Požadavky pro ultra nastavení (4K při 60 fps):

CPU - Intel Core i7-6700k nebo ekvivalentní AMDRAM - 16GBGPU - NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB

Neměnné požadavky:

Operační systém - Windows 7/8/8.1/10 64bitVolné místo na disku - 45GBDirectX - 11Připojení k internetu - 512 Kb/s nebo rychlejší

Respawn přitom slibuje, že když se trefujete do minimálních požadavků, stejně vás čeká solidní zážitek. V takovém případě byste při použití rozlišení 1600x900 nebo jemu podobného mohli nechat většinu věcí v nastavení zapnutou a stejně hráli v průměru při 60 snímcích za sekundu. Tvůrci zkrátka chtějí, abyste jejich práci viděli v každém případě a nemuseli hned pro stabilní snímky všechno vypínat nebo nastavovat na minimum. Minimální nároky jsou zkrátka sestavené tak, aby vyhovovaly možnosti hrát při 60 fps.

To tak znamená, že by Titanfall 2 měl být aspoň v nějaké formě hratelný i na PC, jehož hardware nesplňuje ani mimimální nároky.

Doporučené požadavky cílí na rozlišení 1920x1080 nebo 2560x1440, 60 snímků za sekundu nebo více a možnost nastavit téměř vše na maximum. Údaje pro ultra nároky cílí na rozlišení 4K, samozřejmě opět při 60 fps.

Možnosti grafického nastavení

Respawn se ale u pouhých HW nároků nezastavuje a podělil se o další informace. Třeba o to, jaké možnosti vlastně Titanfall 2 nabídne ve svém grafickém nastavení:

Anti-Aliasing – žádný, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x)

Ambientní okluze (HBAO+) – zapnutá, vypnutá

Poměr stran – 4:3, 16:9, 16:10, 21:9

Jas - posuvník

Zobrazení – fullscreen, v okně

Dynamické bodové stíny – zapnuté, vypnuté

Detaily efektů – nízké, střední, vysoké

Zorné pole – posuvník

Stopy po nárazu – vypnuté, nízké, vysoké

Detaily modelů – nízké, střední, vysoké

Ragdolly – nízké, střední, vysoké

Detaily bodových stínů – vypnuté, nízké, vysoké, velmi vysoké

Sun Shadow Detail – vypnuté, nízké, vysoké, velmi vysoké

Filtrování textur - bilineární, trilineární, anisotropické (2x, 4x, 8x, 16x)

Kvalita textur - nízká, střední, vysoká, velmi vysoká, extrémní

Vertikální synchronizace - vypnutá, dvojitý buffering, trojitý buffering, adaptivní, poloviční framerate, dynamická

Využité technologie

Nové PBR renderování pro mnohem konzistetnější a realističtější materiály a textury (zahrnující nový systém extrahování souborů, který v porovnání s prvním Titanfallem výrazně snižuje načítání úrovní)

Temporální supersample anti-aliasing (vytvořený přímo v Respawnu a k dispozici pod názvem TSAA), který má za následek zobrazení hladkých hran při minimální ztrátě výkonu

Velmi kvalitní hloubka ostrosti a nový systém pro bloom/streak

Vlastní systém pro vysoké rozlišení textur, vytvořený především s ohledem na rychlé tempo pohybu v Titanfallu

Podpora většího množství světel vrhajících dynamické stíny

Nový systém fyziky, který umožňuje změnu a pohyb celých úrovní pod nohama vaší postavy

Nový systém ozvučení s podporou okluze, prostorového zvuku v interiérech a inteligentního systému na mixování zvuků v reálném čase, který vám pomůže identifikovat hrozby v chaosu bojiště

Velmi rychlý matchmaking a upravený netcode pro příjemnější online hraní

Zcela nový systém pro hosting serverů, který využívá fyzické vyhrazené servery i řadu poskytovatelů cloudového řešení

Nový síťový systém, který vám pomůže najít hráče na podobné úrovni, seskupit se v partě, spouštět soukromé zápasy na dedikovaných serverech a chatovat s ostatními hráči napříč celým světem

Další možnosti PC verze

Neuzamčené snímky za sekundu dosahující až 144 fps

Plně upravitelné nastavení ovládání

Vypnutí či zapnutí akcelerace myši

Individuální soubory lokalizace zvuků pro zmenšení velikosti stažených a nainstalovaných souborů

Podpora gamepadu s několika konfiguracemi a možnostmi citlivosti

Uschování uložených pozic a konfigurace v cloudu (konfiguraci obrazu a ovládání lze upravit v .txt souborech)

Hlasový a textový chat ve hře a v síti

Anti-cheat ochrana FairFight od GameBlocks

Titanfall 2 bude také vybaven možností zakládat soukromé zápasy se sloty pro diváky (spectatory). Tvůrci však na PC verzi stále pracují, takže seznam věcí specifických pro PC verzi se může ještě změnit.

Hra se obejde bez benchmarku, ale na oficiálním blogu se můžete podívat na to, jaké nastavení lze očekávat od kterých požadavků. Mohl bych je sem zkopírovat jako všechno před tím, ale snad uznáte, že novinka nemůže být dlouhá jako Lovosice. Zvlášť když tu máme ještě gameplay záběry z PC verze. Vybral jsem čtyři videa, odkazy na další najdete opět na oficiálním blogu, takže zájemce odkážu na odkaz na začátku tohoto odstavce

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama