Stejně jako next-gen verze, tak i PC verze Need for Speed: Rivals je omezena na 30 snímků za sekundu.
Minulý měsíc přišel tým z TeamVVV s tím, že preview verze závodní arkády Need for Speed: Rivals není omezena na 30 snímků za sekundu, a to i přesto, že to vývojáři oficiálně přiznávali omezení frameratu. Nakonec to ale není pravda. PCGamesHardware reportuje, že finální PC verze hry je skutečně uzamčena na 30 fps, stejně jako PlayStation 4 a Xbox One.
Ptáte se proč tomu tak je? Studio Ghost Games to vysvětluje tím, že funkce Alldrive, jež synchronizuje multiplayerové závody se singleplayerem, pracuje maximálně se 30 snímky za sekundu.
Je to určitě škoda, snad se jednoho dne dočkáme nějakého neoficiálního fixu, který by toto omezení odstranil.
Níže se můžete podívat ještě na dva obrázky z PC verze. Ty jsou pořízeny v rozlišení 3.840 x 2.400 px při maximálním nastavení grafiky.