Zpět na článek

Diskuze: Insider Gaming: PlayStation 5 Pro je ve vývoji

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Idealni kombinace kvalitni pc + ps5 (v zakladu) Asi bych radeji uvital kompatibilitu PSVR2 s pc... tam by mela SONY cilit = zlatej dul!

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
14. 3. 2023 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za 4 roky nová generace konzolí a to se tahle ještě ani pořádně nerozjela :D Nechápu proč furt vydávají crossgen tituly, to pak nemá cenu novou generaci ani pořizovat.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
14. 3. 2023 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minulou generaci konzolí jsem bez problémů zvládl se základní PS4 a věřím, že nyní si taky vystačím se základní PS5. Půlgeneračními upgrady se rozhodně nemíním strhnout. Pro někoho, kdo ještě nemá konzoli aktuální generace a má ji v plánu koupit, to jistě může být lákavé a logické jít rovnou do vylepšené verze.

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
14. 3. 2023 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Stejně to bude hlavně pro lepší výkon v těch RT modech. Pro někoho kdo už si i na konzolích zvykl na performance 60fps bezpředmětný, protože pochybuju že i v tý Pro verzi na to v RT modu plynule dosáhnou.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Nedosahnou, tomu vykonnostnimu progresu, kterej je u RT na pc kartach se budou vzdy jen dotahovat... otazkou je, co by se stalo, kdyby grafiky pro sony dodavala nvidia...

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer GPU pro Sony nebude nVidia dodávat, protože nVidia nemůže dodávat CPU s x64 architekturou. Kombinace CPU+GPU je pro odběratele cenově natolik výhodná, že Xbox a PS mají v důsledky téměř shodný hw. Stejnou strategii má i třetí do počtu - Nintendo, které má CPU+GPU od nVidie (CPU má ale ARM jádro). Sony by mohlo od nVidie odebírat GPU jen tehdy, když by přešli na ARM architekturu v jejich CPU. To se samozřejmě stát může (udělal to např. Apple), ale netuším, jestli by se jim to vyplatilo. Snad kdyby Sony chtěla vyrábět energeticky méně náročnou konzoli (handheld)?

Lukaso 23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má vůbec cenu vydávad ps5 pro když má dorazit až koncem roku 2024 neli 2025 a 2027 - 2028 má dorazit PS6

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"... výkon v ray tracingu, jenž u základního modelu není úplně ideální" Jakpak asi vypadá úplně ideální výkon pro ray-tracing? Už několik měsíců pozoruji zvyšující se výskyt podobných blábolů v novinkových článcích. Asi i proto mne baví vás číst. Zasměju se, zareaguju si, prima odreagování.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
14. 3. 2023 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Asi moc nerozumím, co je na tom blábol. RDNA 2 je skutečně poměrně slabá architektura v RT výkonu, takže implementace RT ve hrách na konzolích je tím dost omezená, což je docela škoda. Zatím to ještě nějak funguje, ale za pár let už na to výkon nejspíš nebude stačit vůbec. Právě to je podle mě jeden z hlavních důvodů, proč má Pro konzole smysl i v této generaci.

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
14. 3. 2023 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Myslím, že naráží na to, že žádná grafika na trhu (ani 4090) nezvládá RT tak jak by si mnoho lidí představovalo.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
14. 3. 2023 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Já teda nevim, ale kromě fakt blbě optimalizovanýho Witcher 3 RT mám 60fps ve všech RT hrách s RTX 3080Ti. Jistě, na nějaký 144hz voloviny to není, ale pro hraní na TV v 60ti je to v klidu.

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
15. 3. 2023 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Ve 4K? Bez hraní ve 4K PS5 Pro fakt propagovat nebudou. Nebo jestli budou malým písmem psát že s RT jen ve FullHD...no nevim. Bez FSR nebo DLSS se neobejdou tak jako tak, a vzhledem k tomu že konzole jsou o tom, že se nikdo nechce obtěžovat s nastavením, tak chci vidět jak se s tím vývojáři poperou. Hry na PS5 vypadají skvěle, ale skutečný RT bych viděl až na PS6.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
15. 3. 2023 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Upscale je samozřejmě nutnost, na konzolích se používá dlouhodobě. Ostatně i na PC při dobré implementaci DLSS a podobných technologií přestává mít nativní rozlišení smysl.

Reklama
Reklama