InSomnia přešla na Unreal Engine 4 a potřebuje další peníze
Novinka InSomnia přešla na Unreal Engine 4 a potřebuje další peníze

InSomnia přešla na Unreal Engine 4 a potřebuje další peníze

Michal Burian

Michal Burian

6

Dieselpunkové taktické RPG. Zahrajte si prolog, abyste věděli, co můžete očekávat.

Reklama

Pokud se nepletu, tak se něco takového ještě nestalo. Předloni v červnu byla na Kickstarteru spuštěna kampaň na podporu hry InSomnia. Vývojáři od hráčů požadovali 70 tisíc amerických dolarů. Nakonec se podařilo vybrat lehce přes 92 tisíc dolarů. Vývoj dieselpunkového taktického RPG šel podle plánu a vše vypadalo náramně.

Včera v noci ale přišlo překvapení. Ruské studio MONO se téměř po dvou letech vrací na Kickstarter a v druhé kampani žádá od komunity dalších 55 tisíc liber. Tvůrci tvrdí, že do vývoje v průběhu roku investovali i své peníze a udělali značný pokrok. Ten jim umožnila změna enginu, z poněkud neznámé technologie Ogre 3D přešli na Unreal Engine 4. Díky tomu bude mít InSomnia lepší grafický kabátek i hratelnost.

Otázkou zůstává, zda najdou dostatečný počet fanoušků, který bude chtít přispět. Osobně si myslím, že podporovatelé první kampaně nebudou chtít do hry investovat další peníze. Nebo se pletu? Jak byste se zachovali vy?

Připomeňme, že InSomnia bude atmosférické dieselpunkové singleplayerové/kooperační RPG zasazené do napůl opuštěné retro-futuristické vesmírné stanice. Tu již 400 let využívají lidé pro hledání nového domova ve vesmíru. Hra jinak slibuje hlavní příběhovou kampaň, která bude mít 15 až 20 hodin, vedlejší úkoly celé dobrodružství prodlouží na 20 až 30 hodin. To je ale pouze první epizoda, v plánu je více než 20 dalších kapitol zdarma - každou by měl hráč procházet tři až šest hodin, pochopitelně s příběhem.

Pokud vás hra zaujala, můžete si stáhnout prolog. Ten má mít čtyři hodiny, v závislosti na tom, jak moc budete pečliví při průzkumu herního světa. V prologu budete hrát za postavu jménem Typer. Možná půjde o budoucího společníka ve finální hře. Příběh této kapitoly se odehrává několik dní předtím, než se váš hrdina ocitne v kryogenní komoře Urb. Prolog část má za cíl seznámit hráče s mechanikami a celkovým fungováním hry. Nicméně, stále jde o alfa-verzi.

Ve výčtu herních vlastností nalezneme hardcore hratelnost, nelineární příběh, kolosální vesmírnou stanici k průzkumu, realistický bojový systém, generované úkoly a události a atmosférický soundtrack.

InSomnia je ve vývoji pro PC, Mac a Linux.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama