Electronic Arts chtějí akční hru s otevřeným světem. Vývoji šéfuje ex-producentka Assassin's Creed.
Před měsícem jsme vás informovali, že společnost Electronic Arts chce velké hry ve stylu Grand Theft Auto, Assassin's Creed a Batman. Titul už má být dokonce ve vývoji, což potvrzují dnešní zprávy. Z těch se dozvídáme, že vývoj vede sympatická Jade Raymond, která byla producentkou prvního Assassin's Creed, výkonnou producentkou Assassin's Creed II, Splinter Cell Blacklist a také Watch Dogs v Ubisoftu.
Jade Raymond se svým týmem z Motive Studios má za úkol vytvořit hru, s kterou bude moci EA konkurovat zavedené a dobře prodávané sérii Assassin's Creed. Vydavatel tak do Jade vkládá velké naděje, ostatně nic jiného jim ani nezbývá, EA s hrami v masivním otevřeném světě nemají zkušenosti, což přiznal finanční ředitel Blake Jorgensen na konferenci UBS Global Technology v San Franciscu.
Tam také dodal, že nejde o Star Wars titul, na akční adventuře ze světa Hvězdných válek pracují ve Visceral Games. K tvůrčímu celku se před časem přidala scénáristka Amy Hennig, která se ve velké míře podílela na příběhu série Uncharted. Navíc určitým způsobem je do vývoje akční advenury Star Wars zapojena i Jade Raymond.