Jak jsme skončili se Středozemí
Ahoj, já jsem VereWolf. Jsem Indie vývojář a herní programátor Epoch Games. Epoch Games je skupina talentovaných herních vývojářů nadšenců, kterou založili bývalí členové MERP týmu. MERP tým se snažil předělat Skyrim na Středodozemi jako Middle-Earth RolePlaying Projekt, ale skončilo to fiaskem, protože nynější vlastník na práva Pána Prstenů Warner Bros nám poslal dopis, kde deklaroval, abychom okamžitě přestaly s činností, která se týká jejich značky. Začala dlouhá etapa vyjednávání, kdy jsme se snažily s WB domluvit na podmínkách, při kterých bychom projekt zachránily. Byla sepsána petice, kde jsme získaly přes 30 000 podpisů. Efekt byl ale takový, že tato událost rozdělila náš tým. Někteří chtěli v modu v nějaké podobě dál pokračovat, někteří odešli do jiných skupin, na některý to bylo prostě moc a skončily úplně a jiní chtěli začít s něčím novým. Nakonec se zbylí členové týmu, mezi kterými jsem byl i já, rozhodli, že začneme s něčím jiným..
Takže práce započala, stále naším cílem bylo vytvořit kompletní modifikaci pro Skyrim, bylo vytvořeno několik konceptů a nápadů mezi, kterými byla i legenda o Králi Artušovi nebo Tolkien, ale období, které se WB ještě nerozhodl zfilmovat a pod. Nakonec jsme se rozhodly pracovat na naši vlastní značce Lays of Althas: Sundered Order, na který už pracoval náš hlavní spisovatel. Už jsme nepracovali na Pánu Prstenů, byly jsme nový tým, který se zformoval ze starého. Taky jsme si museli nějak říkat a to vyhrál název Epoch Games. Nakonec přišlo i rozhodnutí, že nebudeme mód tým pro Skyrim, ale plno-hodnotní Indie vývojáři.
S novým projektem a novým týmem složený ze zbylých členů původního týmu a s ambicí vytvořit bezplatnou konkurenci Elder Scroll hrám a bez kickstarteru jsme začaly úplně od nuly jenom s tvrzením, že jsme bývalí členové MERP týmu, kteří pracovali na úspěšně modifikaci Středozemě a s plnou podporou dalších lidí. V té době jsme měli už docela dost lore a proto jsme mohli začít vytvářet první koncepty. Začala práce i na grafice, kódu, hudbě. Postupně se k nám začali přidávat nový herní vývojáři. Někteří i odešli, ale tak už to u podobných projektů bývá. V současnosti se snažíme vytvořit, co nejvíce materiálů, které bychom mohli uvolnit.
Chtěl bych tímto poděkovat Elin leaderem Hoddminir týmu za její podporu.