jak-jsme-skoncili-se-stredozemi
Blogy čtenářů Článek Jak jsme skončili se Středozemí

Jak jsme skončili se Středozemí

Jak jsme skončili se Středozemí

Reklama

Ahoj, já jsem VereWolf. Jsem Indie vývojář a herní programátor Epoch Games. Epoch Games je skupina talentovaných herních vývojářů nadšenců, kterou založili  bývalí členové MERP týmu. MERP tým se snažil předělat Skyrim na Středodozemi jako Middle-Earth RolePlaying Projekt, ale skončilo to fiaskem, protože nynější vlastník na práva Pána Prstenů Warner Bros nám poslal dopis, kde deklaroval, abychom okamžitě přestaly s činností, která se týká jejich značky. Začala dlouhá etapa vyjednávání, kdy jsme se snažily s WB domluvit na podmínkách, při kterých bychom projekt zachránily. Byla sepsána petice, kde jsme získaly přes 30 000 podpisů. Efekt byl ale takový, že tato událost rozdělila náš tým. Někteří chtěli v modu v nějaké podobě dál pokračovat, někteří odešli do jiných skupin, na některý to bylo prostě moc a skončily úplně a jiní chtěli začít s něčím novým. Nakonec se zbylí členové týmu, mezi kterými jsem byl i já, rozhodli, že začneme s něčím jiným..

Takže práce započala, stále naším cílem bylo vytvořit kompletní modifikaci pro Skyrim, bylo vytvořeno několik konceptů a nápadů mezi, kterými byla i legenda o Králi Artušovi nebo Tolkien, ale období, které se WB ještě nerozhodl zfilmovat a pod. Nakonec jsme se rozhodly pracovat na naši vlastní značce Lays of Althas: Sundered Order, na který už pracoval náš hlavní spisovatel. Už jsme nepracovali na Pánu Prstenů, byly jsme nový tým, který se zformoval ze starého. Taky jsme si museli nějak říkat a to vyhrál název Epoch Games. Nakonec přišlo i rozhodnutí, že nebudeme mód tým pro Skyrim, ale plno-hodnotní Indie vývojáři.

 

S novým projektem a novým týmem složený ze zbylých členů původního týmu a s ambicí vytvořit bezplatnou konkurenci Elder Scroll hrám a bez kickstarteru jsme začaly úplně od nuly jenom s tvrzením, že jsme bývalí členové MERP týmu, kteří pracovali na úspěšně modifikaci Středozemě a s plnou podporou dalších lidí. V té době jsme měli už docela dost lore a proto jsme mohli začít vytvářet první koncepty. Začala práce i na grafice, kódu, hudbě. Postupně se k nám začali přidávat nový herní vývojáři. Někteří i odešli, ale tak už to u podobných projektů bývá. V současnosti se snažíme vytvořit, co nejvíce materiálů, které bychom mohli uvolnit.

 

Chtěl bych tímto poděkovat Elin leaderem Hoddminir týmu za její podporu.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama