Killzone: Shadow Fall zvládne na jedné obrazovce 24 nepřátel
Killzone: Shadow Fall Novinka Killzone: Shadow Fall zvládne na jedné obrazovce 24 nepřátel

Killzone: Shadow Fall zvládne na jedné obrazovce 24 nepřátel

Michal Burian

Michal Burian

84

Ty ovládá umělá inteligence. Pokud se jich objeví víc, padá framerate.

Reklama

Tvůrčí celek ze studia Guerrilla Games prozradil, že Killzone: Shadow Fall, které vyjde exkluzivně na PlayStation 4, zvládne na jedné obrazovce 24 nepřátel ovládaných umělou inteligencí, aniž by to bylo znát na frekvenci snímků za sekundu. Ta je nastavena na 60fps.

"Mě jako herního designéra nejvíce zajímalo, kolik herních prvků je možné dát na obrazovku. Více druhů nepřátel najednou, více typů zbraní, větší rozloha. To nám dává mnohem větší svobodu. Dříve jsme byli limitováni. Na obrazovce jsme v jeden čas mohli mít šest nebo sedm lidí, z toho pouze dva různé typy," rozpovídal se hlavní designér Eric Boltjes pro OPM.

PS4 tak umožní vývojářům mnohem více objektů, respektive dat na jednom místě. V případě Killzone: Shadow Fall to bude 24 nepřátel ovládaných umělou inteligencí. U toho to ale nekončí. Krom toho bude ve hře spousta zničitelných a dynamických objektů.

Pokud se najednou na obrazovce objeví více nepřátel, bude to mít za následek pokles framerate, a to z důvodu, že jsou nezávislí a každá jednotka vytváří své efekty.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama