Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
20. 6. 2017 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doporučuji se podívat na tyto gameplaye, v jednom je i rozhovor s Tobim a ve druhém gameplay bez kecání.

[ odkaz ]

[ odkaz ]

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevim proč, ale Vávru mám rád. Asi je to tím, že vás dokáže vždycky tak nasrat.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Temgotin

je to hold ceska hra, tak nekteri to budou branit zuby nehty a vzdy si neco najdou.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Však v klidu, na tebe jsem nereagoval Reagoval jsem spíš na to, jak tady někteří tvrdí, že nebýt Vávry, tak nad tím jen slintáme.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Temgotin

Aby si me spatne nepochopil, to ze se mi Vavra sprotivil nema stim ze se me hra nelibi nic spolecneho

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já sice Vávru taky moc nemusím, ale to není ten důvod, proč se mi hra příliš nelíbí. Přeci jen na tom pracují i lidi, kteří s jeho výroky nemají nic společného.

Problém je spíš v tom, že to zatím celkově furt nevypadá o moc líp než výtvory nadšenců, kteří si ve volném čase hrají s UE4 (nebo jiným enginem) a svá videa postují na Youtube. Animace a mimika jsou krkolomé a zasekávají se, postavy mají mrtvolný výraz, grafika se buguje a AI se chová neskutečně retardovaně, což je nejvíc vidět při té bitce v lese, kdy jedna postava normálně přistupovala k nepříteli s mečem stále zasunutým do jílce, v další části zase jiná odcházela z bitky jako nějaký herec, se kterým právě dotočili scénu a nepřátelský lukostřelec ignoroval vřevu vedle sebe a strnule mířil někam do stromů kam navíc vystřelil až poté, co na něj Henry po 20 vteřinách zaútočil. Silně pochybuji, že by to všechno stihli do začátku příštího roku opravit. Zatím to vypadá jako nějaké staré RPGčko, akorát oblečené do hezčího kabátku.

K tomu souboji - sám jsem ho nezkoušel, takže po gameplay stránce ho těžko posoudím. Souhlasím ale s tím, že je moc pomalý na to, aby působil realisticky a ve skutečném boji v minulosti by byl člověk do dvou sekund mrtvý. Podobně to bylo v minulosti i s lukostřelbou, o které pojednává toto zajímavé video [ odkaz ] Dokonce slavný Robin Hood byl oproti skutečným lukostřelcům zelenáč

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Naopak, co se týče střetů, skutečnosti není jeho dílo pravděpodobně věrné. Sice souhlasím, že by měl kázat vodu a pít vodu, ale pro mě vypadají atraktivně a mohly by se zařadit k Dark Messiah, Mount and Blade či k již zmíněnému Gothicu v tomhle ohledu. Možný závan reálnosti v jiných oblastech bych nezatracoval, neboť např. v titulech od Quantic Dream si rovněž vychutnávám "všední chvíle". Já třeba dokážu většinou od sebe oddělit osobu autora a jeho dílo. Spisovatelé píšící milostné básně kolikrát nemuseli zacházet se svými dámami zrovna v rukavičkách, podobně herci ztvárňující Dušíny mohou být puppykickery. Přesto si výtvory s nimi spjaté lze užít. Jinak grafika působí místy zastarale, design je luxusní a dabing zatím nezáživný. Snad nás poctí svou přítomností i slečna atmosféra.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gerri

Kingdom Come se me nelibi a misto aby to bylo zabavne sazi na realnost (dost otresne souboje, atd. . ) .

Jinak je u me Vavra sprominutim b*bec a muze si za to sam svymi vyroky (a to sem mu kdysi fandil) .

Pouze muj nazor.

RobertoCZ
RobertoCZ
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší je nezjišťovat žádný novinky informace až takhle se v tom hrabat třeba ja se nezajímám o žádného vávru . Kouknu se jen jak vypadá hra pohodnotim a řeknu jestli to chci hrát nebo ne a tečka .

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvědomte si děti, že když Vávra zdrbe vaši oblíbenou hru, tak z pohledu tvůrce/hráče/profesionála. Má k tomu věcný poznámky, tak to tak berte, má specifickej styl. A pro cz herní scénu toho udělal jako málokdo. Tak co ten hejt na jeho hru? To mu jako oplácíte? To zas bude najednou čechů až ta hra výjde.

cajteekanee
cajteekanee
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soubojovej systém náhodou vypadá dobře. Oproti třeba Skyrim, kde je na blízko hroznej. Tohle je úplně jiná liga.

Arvaer
Arvaer
Level 1 Level 1
18. 6. 2017 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak mně baví variabilita hry. Např. máš quest v hospodě v Horní Dolní , 5 minut před tím zabiješ hospodského, hospodu zavřou, lidi jdou do jiné vesnice (hospody) a máš po prdeli... Jinak , co se týče DanaV. ávry, napsal přece kdysi 100 důvodů , proč je Skyrim špatná hra, tak je snad na snadě držet se toho a já mu držím palce! ! !

Rys18
Rys18
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mna si za ten cesky/slovensky hejt moze sam Vavra na kazdu hru nadava a vacsinou po cesky takze tomu rozumieme len my potom ked pride s vlastnym skvostom tak sme kritickejsi

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2017 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Docik

Dneska jsem dosel do vsi .

zacalo svitat. . obcani vylezli z chatrci, dali si polevku, misky pal vyskladali na sebe na stul a sli do prace. . jako .

. nice one

Pisstol
Pisstol
Level 26 Level 26
17. 6. 2017 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela bída

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A poslední příspěvek: jak už naznačil Krabbat, také mám pocit, že Warhorse tak úplně neumějí ty různé vychytávky a zajímavé věci prodat... Hlavně tu variabilitu... Nevím jak konkrétně se ta videa jmenují (jestli 100+1 trailery nebo tak nějak) , ale při tom, co jejich hra umí, by měli sestříhat podobně laděnou ukázku. Podle mě rozhodně je co ukazovat.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2017 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych to nějak uzavřel: neočekávám klasické RPG. Neočekávám nic, co jsem doposud hrál. Možná je to trochu moc troufalé, ale tak nějak zatím nemám důvod Warhorse nevěřit. Hra mi už v betě připadala poměrně dost komplexní a když vidím, co všechno je a není v plánu (viz právě třeba nové video) a kolik možností mi vývojáři dávají, tak se nemohu ubránit očekávání. V ideálním případě bych rád dostal v ideálním poměru exploraci (průzkum prostředí a brouzdání přírodou to je moje) / příběh (čili rozhovory) / adventurní část (vyšetřování, pátrání, zajímavé úkoly) / souboje (spíše taktické než-li klasickou řachandu) / crafting (rozumně řešený a hlavně smysluplný) . Hodně také doufám ve variabilitu plnění misí = stealth přístup či zcela vyje*at s nepřítelem Docela živě si dovedu představit jak si v krčmě počkám na setmění a následně banditům v lese ukradnu třeba meče a pak se na ně těsně před svítáním s nějakým spřáteleným NPCčkem vrhnu apod.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fordzy

Jo, Gothic! Přesně z těchto důvodů se těším na podzim a na Elex od piraní. Je to sice graficky za zenitem (i když ty lesnaté oblasti jsou pořád celkem hezké) . Gothic jednička měla neskutečnou sílu. Ve své době to bylo jediné RPG, které skutečně docela uvěřitelným stylem dokázalo zobrazit život NPC. Pochopitelně nešlo o žádnou super AI, všechno to byl prostě jeden skript vedle druhého, ale tím, že člověk oblastmi probíhal a měl neustále co dělat, tak nám to připadalo neskutečně živé. Nezapomenu na okamžik, kdy spodina v hradním příkopu (kolem starého tábora) ráno vstala a začaly se dít věci Kuchař vybalil vařečku a sháněl žravé štěnice na ragů, otrhaný pobuda vylezl z chýše stlučené z pár prken, šel se omýt do kaluže, vytáhnul pánvičku a smažil si krysokrtí maso na ohýnku... Jiný přitloukal prkna na skrovný příbytek, další nadával, že mu probíhám barákem Tuhle se hulila bahenní tráva, jinde se hrálo při večerním ohýnku na loutnu... Mud prudil všechny kolem... To byly časy!

Pochopitelně by všechno ztratilo na lesku, kdyby si člověk dal pauzu od plnění skvěle navržených úkolů a jeden ten cyklus libovolného NPCčka sledoval (podobné pokusy dělám rád do dnes) . To už taková zábava není. Prostě dělají denně to samé a není to (podle mého názoru) o nic složitějšího než když se NPCčkům do zdroje zakreslí síť waypointů, kudy mají třeba chodit. To není otázka AI. Holt si ale někdo musí dát tu práci, že postavy nemají pouze chodit (Mafie 1, 2, 3) , ale něco prostě dělat a večer zalézt do příslušné chaloupky a hnípat. Pokud se nepletu, tak ale Vávra a spol. mají mnohem, mnohem komplexnější a robustnější systém chování NPC a snaží se podchytit různé chování hráčů. To se mi na tom ohromně líbí. Podobně jak to napsal Docik: rád se pokouším o netradiční přístup a vyloženě mě dostane, když vidím, že vývojáři situaci podchytili Není nad to někoho obrat a pak mu vše ještě úspěšně prodat. Problém je, že čím je hra komplexnější, tím snadnější ji bývá rozbít. Například u doslova megalomanského Divinity: Original Sin (a dvojka je v betě ještě 100x robustnější) se mi to docela daří... Díky mnoha různým schopnostem jako například teleportace a telekineze.

No, prostě se strašně těším.

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Krabatt

Jo, souboje jeden na jednoho pěších oddílů prý trvaly obvykle jen pár sekund - resp. buď smrtící výpad na první dobrou, nebo naopak slabšího rázu, následovaný hned soupeřovým konečným odvetným seknutím aj.

Krabatt
Krabatt
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Víš, co je možná problém? Že to ti lidi, co natáčí videa, neumí hrát. Anebo je hra nutí hrát strašně opatrným způsobem, kdy pořád ustupují a čekají na ten správný okamžik. Jinak pokud se trochu zajímáš o historii, pak možná víš, že rytíři ve středověku byli dost nabušení. O Karlu IV. se říkalo, a jeho kostra to potvrzuje, že to byl doslova těžký atlet. Tzn. tehdejší rytíři opravdu něco vydrželi a měli neskutečnou fyzičku. To nemůžeš srovnávat s partou dnešních nadšenců, kteří se občas sejdou po práci a hrají si na středověk.

Ad přezdívka - do obojího ses trefil, ale Krabathor je už pro mě dávná historie.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
17. 6. 2017 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fordzy

no nějaky souboje jsem v bete zkousel a ja se snazim toho co nejvic pokillovat lukem, kdyz dojde na boj s mecem tak obzvlast proti presile neni ostuda utect

Coolumbus - nevim no, je to srovnavani jablek a hrusek, proste Kingdome come mazlili AI hodne dlouho a rekl bych ze to je na ni to nejunikatnejsi, tak jak to maji oni to nikdo nema a skyrim uz vubec ne. A tim nechci urazet Skyrim, jen proste tady to chovani tech NPC je nejvic prirozeny a delaji co bys nejvic ocekaval i v realu...

Ale finalni vize jak si to predstavuji je jeste dal to jo, doufam ze se doziji a budu hrat hry kde bude AI jak v tom filmu Her - ze si budu s NPCkem normalne povidat a on mi bude odpovidat a bude se chovat skutecne jak clovek. To pak bude mazec.

Coolumbus
Coolumbus
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Docik

Myslel jsem třeba takový Skyrim.

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Docik

Denni cyklus mel uz prvni Gothic, ktery preskocil dobu a jen malo her se vyrovna jeho komplexnosti. Stejne tak Zaklinac mel dobry cyklus u ktereho i NPC reagovali na dest a snazili se schovat pod strechu nebo strom, ale vyvojari si praci dost usnadnili tim, ze hrac nemuze ublizit NPC a NPC nereaguji na kradez. Morrowind mel taktez denni cyklus. To neni nic moc noveho, ale Kingdom Come jde o neco dal a k tomu co bylo videne ve Skyrimu pridava dalsi detaili, jako to ze NPC muzou umrit hlady a spousta dalsiho. Jeden redaktor ktery hral KC na E3 popisoval, ze prastil ciziho kone a z baraku vybehnul typek a zavolal straze, straze pribehli a hrace zabili.

Co se tyce soubojaku. Tak z videi nemusi pusobit dobre, ale je velky rozdil na nej jen koukat nebo si ho prozit. Podle lidi co hrali hru na E3. Tak se vesmes shoduji, ze je soubojak velmi zabavny, tezky, uplne jiny od vsech ostatnich, kladouci duraz vice na taktiku a presne nacasovani, nez-li na hrubou silu a je nutne se ho poradne naucit ovladat. Je vice zamereny na styl 1vs1, ale z moznosti rychleho prepnuti zamereni mezi neprateli. Od zacatku je propagovany jako Dark Souls style, ktery nebude moc vyhovovat hracum zvyklim na casual soubojak ve Skyrimu.

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
17. 6. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec, ale vůbec mě tato hra neoslovila...

Neznamy
Neznamy
Level 1 Level 1
17. 6. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Filuto

Souhlasím s tebou! Byl bych radši, kdyby to mělo takový zábavný combat systém jako v tom videu který si postnul. Nebo podobný combat systém jako má Mount and Blade. V Kingdom Come je slow motion efekt (proč? ) a navíc postava hráče je přímo zaměřená na AI, jako kdyby měla ta postava nějaký divný auto-focus. Upřímně hra vypadá úžasně a zřejmě si jí zahraju, ale Mount and Blade, Mordhau, Chivalry apod. mají zábavnější a volnější bojový systém. Kingdom Come se snaží s bojovým systémem přiblížit realitě takovým způsobem, že to pomalu přestává být zábavné (IMO) . . je to takové nemotorné (clunky) .

Reklama
Reklama