Kojima vysvětluje délku Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes
Novinka Kojima vysvětluje délku Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes

Kojima vysvětluje délku Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes

Michal Burian

Michal Burian

10

Nejde o lineární hru. Kromě hlavní příběhové části obsahuje i pět Side Ops misí.

Reklama

Hideo Kojima, populární japonský vývojář zodpovědný za sérii Metal Gear, se rozhodl znovu promluvit o délce připravovaného Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes, který slouží jako preuqel a tutoriál k plnohodnotnému a velkému The Phantom Pain.

Včera jsme se od redaktora Game Informeru dozvěděli, že příběhovou část Ground Zeroes lze dohrát za méně než dvě hodiny. To pochopitelně na internetu spustilo řadu diskuzí, na které se rozhodl reagovat sám Kojima.

"Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes zahrnuje kromě hlavních příběhových misí i pět Side Ops misí. Všechny mise mají Trial Records, kde hráči mohou soutěžit o nejlepší čas."

"Nejde o lineární hru. Ground Zeroes nabízí svobodu a herní styl, který doufáme zaujme hráče, aby hru hráli znovu a znovu. Věřím, že lidé budou spokojeni s délkou a nebudou se stresovat délkou jako je tomu i lineárních her."

Ground Zeroes je samostatný titul a pro obě generace konzolí PlayStation a Xbox vyjde 20. března.

Na konferenci s investory mělo Konami dnes ráno odhalit, že The Phantom Pain vyjde buď ve FY3/2015 nebo FY3/2016 v závislosti na samotném vývoji. Zároveň Konami prý přiznalo, že Ground Zeroes je trochu krátký.

Nicméně, Konami má v plánu ve FY3/2015 vydat sedm hlavních konzolových titulů. To znamená ještě v letošním roce. Chybět by nemělo nové PES a počítá se i Castlevania: Lords of Shadow 2 a Ground Zeroes.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama