Alex Hutchinson se rozpovídal o změnách, kterých se ve třetím Assassin’s Creed dočká umělá inteligence obyčejných lidí.
Ty tam jsou údajně nekonečné rozhovory a pravidelné posedávání. Vše by mělo působit mnohem reálněji a každá jedna osoba prý bude disponovat celým vzorcem chování.
„Asi největší změnou je, že jsme obyčejným postavám umožnili měnit oblasti i činnosti,“ začal vyprávět Hutchinson. „Už se tak nestane, že byste ty samé dva lidi viděli konverzovat několik hodin.“
A to samé údajně čeká i zvířata. „Samozřejmě bude možné lovit, ale byli bychom radši kdyby se hráči snažili interakci se zvířaty testovat i jiným způsobem.“
„Ostatně, na spoustu z nich sice narazíte jen když se budete potloukat po herním světě, ale některá budou vyžadovat jistou dávku taktiky a stopařského umu, pokud je budete chtít najít i ulovit.“