Koncepty System Shocku 3 ukazují prostředí hry
System Shock 3 Novinka Koncepty System Shocku 3 ukazují prostředí hry

Koncepty System Shocku 3 ukazují prostředí hry

Martin Cvrček

Martin Cvrček

3

Vývoj hry brzy vstoupí do předprodukční fáze. Jinými slovy, na třetí System Shock si ještě počkáme.

Reklama

Studio Starbreeze, vydavatel očekávaného System Shocku 3, ve svém posledním streamu představil fanouškům konceptů z vývoje hry, které následně doplnily další dva obrázky zveřejněné na serveru Polygon. Na všech uvidíte především návrhy kyberpunkového prostředí.

Warren Spector, který se na vzniku System Shocku 3 podílí, během streamu prozradil, že vývoj již brzy vstoupí do předprodukční fáze, takže ještě ani zdaleka není v pokročilé fázi. Tým tvůrců kromě Spectora čítá i Sheldona Pacottiho (Deus Ex, Deux Ex: Invisible War), Artura Pulecia (Warhammer Online, Epic Mickey) nebo Jasona Hughese (Wing Commander, Epic Mickey).

V samotném System Shocku 3, jehož děj časově navazuje na události druhého dílu, se samozřejmě vrátí Shodan, umělá inteligence, kterou nadabuje Terri Brosius. Více o hře se dozvíte z předešlého zpravodajství.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama