Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky
Star Wars: Battlefront Novinka Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky

Koncepty z vývoje Star Wars: Battlefrontu ukazují některé nezrealizované prvky

Martin Cvrček

Martin Cvrček

Původně se zjevně počítalo mimo jiné s účastí generála Veerse, který vedl imperiální síly v bitvě o planetu Hoth.

Reklama

Vývoj aktuálního Star Wars: Battlefrontu v podstatě skončil. Někteří zaměstnanci připravují poslední opravy nebo akce, během nichž můžete získávat dvojnásobné množství zkušenostních bodů, ale žádný další obsah není podle nedávných informací v plánu. Většina sil se zkrátka soustředí na vývoj pokračování, které vyjde do konce letošního roku a o kterém jsme v posledních měsících několikrát slyšeli.

To ale neznamená, že už Battlefront z roku 2015 nemůže přinést žádné ovoce. Co na tom, že jde o ovoce, které potěší tak maximálně náš zrak. Řeč je o kolekci zajímavých konceptů, náčrtků a renderů z vývoje hry a jejích DLC, které shromáždil uživatel Redditu s přezdívkou JakeGreen163.

Obrázky pochází ze stránek a portfolií několika zaměstnanců DICE a některé z nich jsou skutečně pastva pro oči. Podívat se můžete třeba na koncepty map na planetách Sullust, Tatooine a na měsíci Endor. Součástí kolekce jsou i dva kreslené plakáty, panaromatický koncept z bezplatného přídavku The Battle of Jakku, rendery padoucha Dengara z DLC Bespin a množství nákresů z posledního DLC Rogue One: Scarif. Ty doplňují rendery Shoretroopera.

Nejde však jen o pohled na četné ukázky působivé práce umělců a designérů z DICE. Některé obrázky odhalují i to, co se do finální hry nedostalo. Jeden z konceptů zahrnuje generála Veerse, který vedl imperiální síly v bitvě o planetu Hoth v úvodu filmu Impérium vrací úder. Jak se zdá, původně se s ním počítalo, koncept je dokonce variací na jednu z filmových scén v kokpitu křáčejícího kolosu AT-AT, takže si můžete všimnout i helmy pilota. Ani ten se v Battlefrontu nakonec neobjevil.

I herní verze tropické planety Scarif z posledního DLC měla být zjevně o něco rozsáhlejší. Koncepty nabízí pohled na místa, která byla více či méně k vidění ve filmu Rogue One: Star Wars Story, ale ve hře jsou přinejlepším součástí nepřístupného pozadí některých map. Očividně se počítalo také s leteckým bojem v atmosféře planety.

Kolekce konceptů je tak nejen hezkou podívanou, ale i ukázkou obsahu, který nakonec zůstal jen na papíře. Album je každopádně o něco rozsáhlejší a obsahuje i několik screenshotů map ze všech placených DLC, pořízené přímo v herním enginu. Ty ukazují zejména atmosféru hry a neobyčejné grafické možnosti Frostbite enginu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama