Studio, zodpovědné za skvělou akční RPG sérii Divinity dnes oznámilo svůj další velký projekt – RPG strategii Dragon Commander <strong>+ teaser</strong>
Dragon Commander je, jak již název napovídá, soustředěn kolem epických dračích soubojů ve stylu tahové strategie, navíc zasazené do oblíbeného univerza Divinity, kde studio vůbec poprvé kloubí fantasy a steampunkové prvky, aby vytvořilo zbrusu nové prostředí.
Hráči se vžijí do role prvních Dračích Rytířů, hrdinů historie Divinity, a budou vést své armády za vítězstvím a dobytím celého impéria. Za pomocí inženýrů a kouzelníků mohou hráči využít ve svůj prospěch jak technologii, tak magii. Spolu s přáteli a společníky pak mohou plánovat válečná tažení skrze kontinent. V samotných bojích pak hrajou velkou roli právě draci.
„Snili jsme o podobném projektu dlouhé roky a nyní, po úspěchu našeho posledního titulu, už nás nic nedrží zpět,“ řekl Swen Vincke, vedoucí projektu v Larian Studios. „Nová hra spojuje dohromady oblíbené žánry a témata, což je těžké, ale ve výsledném zážitku velmi odměňující a zábavné.“
„Máme RPG prvky, máme strategii, máme prozkoumávání…a máme spoustu draků. Také mám pocit, že jsme konečně přišli na to, jak může soubojový systém draků dobře fungovat ve hře.“
Titul se prozatím očekává na PC, PS3 a Xbox360 v příštím roce. Více informací se už dozvíme na brzké výstavě GamesCom.