Marathon je na dobré cestě, ale na gameplay je brzy
i Zdroj: Bungie
Marathon Novinka Marathon je na dobré cestě, ale na gameplay je brzy

Marathon je na dobré cestě, ale na gameplay je brzy

Filip Svoboda

Filip Svoboda

2
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

O hře se rozpovídal game director. Ukázal dva concept arty.

Reklama

Aktuální stav vývoje Marathonu okomentoval ve videu game director Joe Ziegler. Hra podle něj prochází intenzivním testováním, které bude pokračovat i v roce 2025, jednotlivé prvky se postupně přibližují své finální podobě, ale na ukázku gameplaye je zatím příliš brzy. Odhalil alespoň dvojici concept artů.

„V posledních několika letech jsme hru hodně agresivně měnili a zkoušeli jsme spoustu možností,“ říká Ziegler, „některé věci jsou už kompletnější, například prostředí se začíná opravdu krásně rýsovat. Některé modely postav, které jsme zkoušeli upravovat, se sice blíží dokončení, ale ještě nejsou úplně hotové. Modely nepřátel jsou stále v rané fázi.“

Ziegler potvrzuje, že se Marathon jako extrakční střílečka přikloní k sadě hrdinů, místo aby si hráči tvořili vlastní postavy. Charaktery ovšem půjde upravovat a přizpůsobovat vlastnímu hernímu vkusu. V souvislosti s tím se objevuje dvojice concept artů. Na prvním je postava s kódovým označením Thief, druhá nese prozatímní jméno Stealth.

Joe Ziegler je game directorem Marathonu od loňského jara a právě pod jeho vedením se měla vize pro hru výrazně proměnit. V Bungie mezitím probíhá rozsáhlá restrukturalizace, jejíž součástí je kromě propouštění přesun některých vývojářů do mateřského PlayStationu nebo zakládání nového studia.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama