Patrick Bach z EA DICE vysvětlil, proč mají konzolové verze v multiplayeru pouze 24 hráčů, kdežto PC jich nabídne až 64.
„Všechno je o kompromisu,“ řekl Bach. „Nevybrali jsme to záměrně, protože my bychom rádi dali plný počet do všech verzí. Museli jsme toho ale z PS3 a Xbox360 verzí vyříznout spoustu.“
„Největší rozdíl je právě v MP hráčích. Vše ostatní je víceméně stejné. Použili jsme stejný engine, stejnou technologii, stejný systém animací, stejné osvětlení. Naším cílem je nabídnout stejný zážitek pro všechny a nesnažit se shodit konzolové verze. Pokud chcete stejnou kvalitu u všeho, je to opravdu oříšek,“ dodal Bach. „Mohli bychom do konzolí vměstnat více hráčů, pak bychom ale museli ořezávat grafiku, destrukci, velikost map. A to už není dobré.“
„Jsou hry, jež nabídnou více a jsou hry, jež nabídnou méně. Nemyslíme, že jsou hry, kde máte více hráčů v multiplayeru automaticky lepším zážitkem. Všechno je o kompromisu. Není to špatné rozhodnutí, jen nutné. Nikdo z nás nechce, aby byli hráči naštvaní z horší grafiky nebo hratelnosti, než má PC verze.“
Battlefield 3 vychází na PC, PS3 a Xbox360 v říjnu letošního roku. Jste připraveni do boje?