Vývoj byl přerušen v roce 2017.
Vývojáři z japonského studia PlatinumGames se mají bavit s Microsoftem o obnovení vývoje akčního RPG Scalebound, který byl zrušen už před šesti lety. Informace přinesl v podcastu XboxEra novinář Nick Baker, odkazuje se na dva nezávislé zdroje.
„Je to velmi, velmi brzy, ale bylo mi řečeno, že PlatinumGames opět spolupracují s Xboxem na návratu Scalebound,“ řekl. Nemá ale konkrétní informace o tom, jak by měl návrat vypadat.
Hra se vyvíjela nejpozději od roku 2014 do konce roku 2016 na Unreal Enginu 4 pro Xbox One. Je tedy otázkou, zda by vůbec šlo navázat na projekt, který měl už ve své době problémy a nesetkával se s vizí Microsoftu. Spousta assetů měla být navíc použita pro Bayonettu 3. Nabízí se tak i možnost úplného restartu.
Spekulaci nahrávají už loňská vyjádření vývojářů z PlatinumGames. „Odvedli jsme na [Scalebound] spoustu práce a Microsoftu se nevyplatí nechávat hru v současné podobě, takže bychom s tím rádi něco udělali. Phile! Pojďme do toho společně!“ neskrýval svoji touhu vrátit se ke značce šéf týmu Hideki Kamija.
Scalebound měl být akčním fantasy RPG zasazeném ve velkém otevřeném světě. Autoři lákali hlavně na kooperaci mezi lidským hrdinou a jeho dračím společníkem. Protagonista jménem Drew měl být vtažen do fantasy světa z toho reálného a hráč ho měl sledovat z pohledu třetí osoby. First-person kamera byla naopak přiřazena drakovi Thubanovi.