Microsoft chtěl Burnout pro Kinect
Burnout Novinka Microsoft chtěl Burnout pro Kinect

Microsoft chtěl Burnout pro Kinect

Michal Burian

Michal Burian

16

Studio Criterion ale bylo zaneprázdněno vývojem remaku Need for Speed: Hot Pursuit.

Reklama

Microsoft jednoho dne požádal studio Criterion Games, zda by nemělo zájem pracovat na závodním titulu ze série Burnout, který by podporovat pohybový senzor Kinect. Dokonce měl Microsoft v plánu tento speciální díl Burnoutu prodávat v krabici společně s Kinectem. Tvůrčí celek ale tuto myšlenku odmítl, protože právě pracoval na remaku Need for Speed: Hot Pursuit.

"Nikdy nezapomenu na to, když jsem poprvé uviděl Kinect. Demo hry (Burnout v prezentaci Projectu Natal, poz. redakce) fungovalo velmi dobře. Bylo ohromující," napsal na svém Twitteru kreativní ředitel Alex Ward z Criterionu.

"Pokud si dobře vzpomínám, Microsoft nás požádal, abychom vytvořili speciální Burnout, který se bude prodávat v bundlu s Kinectem, podobně jako Wii Sports. My jsme to ale odmítli, pracovali jsme právě na NFS HP."

Microsoft dokonce v prezentaci Projectu Natal (původní jméno Kinectu) využil malinko pozměněnou verzi Burnout Paradise, která si rozuměla s pohybovým ovládáním. Criterion později vytvořil top-down arkádu Burnout Crash, jež podporovala Kinect.

Proč to ale Ward zmiňuje právě dnes? Že by Criterion Games chystali nějakou novou hru, která využije Kinect? Nechce se překvapit, třeba se něco dozvíme za měsíc na Gamescomu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama