Zpět na článek

Diskuze: Mody pro PC verzi Falloutu 4 bude možné převést na Xbox One

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Docik
Docik
Level 26 Level 26
16. 6. 2015 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: No pochopil jsem ho tak že nástroje na tvorbu modu budou jen na pc, a distribuce a kompatibilita modu se pak bude řešit na X1 a až pak na PS4, ale že mody budou podporovat obě konzole. Špatně jsem se vyjádřil. Jako já teda Hrál jen izometrického falouta jedničku a dvojku, ty nové jsem vynechal ale tohle se mi líbí. Líbí se mi na tom jak říkal Movald z hrej, že hra s velkým otevřeným světem má jednu nevýhodu a to, že i když tam bude měnit některé události a plnit questy tak ta mapa bude fůrt stejná. Židlea se budopu fůrt povalovat na stejném místě, ale tady přišli s docela dobrou myšlenkou, že člověk to prostředí bude moct dost dobře měnit. Jen se musím ještě podívat:

Nepochopil jsem tu aplikaci co vydávají pro telefony k tomu náramku - to budu moct používat místo vstupu do abilit a inventáře ten náramek? to by fakt pak stálo za to si připlatit protože to by mohl být docela sranda prvek.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 3 Level 3
16. 6. 2015 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Módy jsem k Fallout 3/New Vegas nepotřeboval na Pc tak je nebudu potřebovat ani na konzolích.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik: Jsi si jistý, že šlo o nástroje pro tvorbu modů a ne jen o nástroje pro převedení modů? Protože modderské nástroje, jaké vznikly třeba pro Skyrim nebo Fallout 3, jednoduše nejsou na konzolích z technického hlediska proveditelné. To prostě nejde, může vzniknout nějaký velmi primitivní editor, o jaký se pokouší třeba id Software s Doomem, ale plnohodnotné nástroje jsou nesmysl

Docik
Docik
Level 26 Level 26
16. 6. 2015 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Youtube E3 live coverage říkal maník z Bethesdy, že nejdřív budou moderské nástroje pro pc, pak je celkem rychle udělají pro xbox díky kompatibilitě a až pak to budou dělat pro PS4. Takže je to potvrzené, že Fallout povolí mody na všech platformách.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další z exkluzivních možností, který PC v průběhu let zcela ztratí?

OS1R1S
OS1R1S
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně si nějak nedokážu představit, jak se s tím ten Xbox popere. Sám mám New Vegas a Skyrim dost modifikovaný a kolikrát se vůbec divím, co všechno chudák kompík musí utáhnout. Navíc jak psal BůhOnty, hodně modifikací vyždauje script extender a mnohdy nejen ten, takže by mě zajímalo jak se to bude tohle na Xboxu řešit. Nicméně tak nebo tak, potvrzená podpora modifikací na PC mi udělala neskutečnou radost. I když se to tak nějak dalo čekat ne?

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
15. 6. 2015 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste se nemuze smat nikdo nikomu, zatim vse nasvedcuje tomu, ze bethesda si necha za mody platit, nebo minimalne to zpoplatneni umozni, je libo HD horse genitals za 99. 99$ ?

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oboji je úsměvné, ještě půl hodiny zpátky byly módy strašná zbytečná hovadina a teď je chcou všichni.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
15. 6. 2015 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BůhOnty: Úsměvné je, že konzolisti machrujou a posmívají se konkurenci s něčim, co PC už má 20 let.

Xapek
Xapek
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samotného mě sice nikdy nebavilo se módováním her nějak zabývat, ale je to jedna z hlavních předností Falloutu nebo TES. Nedávno jsem rozehrál znovu Skyrim s pořádnou dávkou módů a ta hra je o level někde jinde A přitom i bez nich už byla dobrá...

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každopádně, už teď je úsměvné jak se módy, které "ničí původní záměr vývojáře jak by hra měla vypadat" a "zážitek ze hry" změnili v to, že všude na redditu a twitteru, už se Xone majitelé vysmívají PS4 majitelům.

A majitelé PS4 jsou nasraní a doufají, že to bude i pro PS4...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude 1000 a 1 omezení, aby se nestalo něco co naruší framerate na konzolích.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock161: Pokud to bude v rukou modderů, nevidím v tom takový problém. Většině modderů nejde o výdělek (to ta snaha nabídnout možnost zpoplatnění modů pro Skyrim ukázala víc než dostatečně) , ale o rozšíření jejich práce. A rozšíření na zcela odlišnou platformu je slušná premisa. Věřím že leckdo do toho klidně půjde, pokud nebude transfer vyžadovat moc extra práce navíc. Omezením může být fakt jenom HW nebo specifické skripty, jak píše BůhOnty, takže určitě nepůjde převést všechno

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak už sem psal, určitě nepůjde o módy většího kalibru.

V případě Skyrimu spousta módů stálo na Script Extenderech a hlavně v případě konzolí bude největším omezením právě HW. . Zatímco na PC si nastahuješ kupu módu, bude nějaký problém s framerate tak ubereš detaily, na konzoli to prostě budou muset omezit.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
15. 6. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to si teda nedokážu představit, jak budou modeři portovat svý výtvory na xbox. Proč by vůbec něco takovýho chtěli dělat? Je spíš možné, že ty mody prostě vezme Bethesda a portne je sama na xbox, za poplateček samozřejmě a moder dostane hovno.

Reklama
Reklama