Zpět na článek

Diskuze: Možnosti dalších Assassin's Creed? Vikingové, Athény a Sparta nebo Hannibal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jamajčan
Jamajčan
Level 1 Level 1
12. 1. 2018 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Golradir

Přesně, když v českých luzích a hajích jsou jen lesy, pole a sem tam hrady.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 1. 2018 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @KaiZen

Mně se něco nelíbí, vezměte to všem, ať je tím baví sebevíc, protože se na to nechce ani koukat.

A tenhle člověk tady káže o sobectví.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
2. 1. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @KaiZen

AC je dítětem Patrice Désiletse, Jade Raymond, Coreyho Maye a ještě několika dalších členů. Tenhle produkt "moderního managementu" (haha, "moderního managementu") byl natolik dobrý, že jim Ubisoft nahradil PoP (plus další polehčující okolnosti ve prospěch AC - kupování licence) .

Úroveň optimalizace... Myslet si, že s GTX 950 a neodemčenou i5 Haswell rozjedu všechno jako bůh, je blbost. Buď si koupím konzoli, nebo... Když se mi sekalo Assassin's Creed II při cut-scenách před osmi lety, koupil jsem lepší počítač.

To, že někde keř létá ve vzduchu, mi taky vrásky na čele nedělá. Hry s velkými světy prostě sem a tam mají nějakou nedokonalost, ale protože nejsem člověk s pravítkem v prd##i, tak mi to nevadí a buď se zasměju, nebo ji rovnou ignoruju. Spíš než optimalizace je na obtíž sehnat obsah mikrotransakcí bez získání gamblerské závislosti (random odměny / lootboxy / Heka truhly) ...

Letos jsem kupoval nový počítač a hraju si vesele Origins. Včera jsem konečně udělal 100 % (75 hodin) .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 1. 2018 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @KaiZen

Poctivého sobectví? Herního entusiasmu? Tak bych řekl, že ve snaze o povznesenost mluvy jsi to trochu překombinoval. Jak jsem psal, prostě mě hra baví. A když hra baví, nepotřebuje inovaci. Třeba takové šachy, ty baví lidi už přes 3000 let. A posledních několik staletí zůstala pravidla bez sebemenší změny. Zůstala beze změny, ježto hra je perfektně vyvážená a nepotřebuje měnit a a a... prostě lidi baví.

Ovšem to, že jsou šachy "monopolem" zábavy tak dlouho, neznamená, že by vytlačily ostatní hry. Nakonec, každý potřebuje hru blízkou své úrovni, takže pro jednoho jsou tu šachy, pro jiného dáma a pro tebe třeba člověče, nezlob se.

K originalitě- AC je dost originální projekt sám o sobě, žádná jiná podobná hra neexistuje. Jestli ano, tak hrdě jmenuj. Pokud jde o optimalizaci, to je prchavá záležitost. Rád se ke hrám vracím a pár let po vydání problém s optimalizací vymizí a zůstane jen výborná hra. Tím neříkám, že se mi to líbí, ale jsou i jiné tituly, které jsou na tom s optimalizací hůře (namátkou Arkham Knight, Zaklínač 2) . Vrcholem jsou některé indie tituly, kdy hra o velikosti 2GB drze žádá 8GB RAM.

Archtype
Archtype
Level 1 Level 1
2. 1. 2018 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
22. 12. 2017 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @KaiZen

Já se na další díly těším. Stejně tak plno dalších hráčů. Nechápu lidi, co si přejou konec nějaké série jen proto, že jí sami nehrajou. Myslím, že se tomu říká sobectví a egocentrismus, neřkuli i něco horšího od č.

Archtype
Archtype
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechte už to umřít. Vždyť je to směšné. Taková dojná kráva bez špetky inovativního obsahu.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 12. 2017 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Golradir

Problém je v téměř nulové míře exotičnosti a civilizovanosti. Pokud jde o první věc, tehdejší Anglie je v podstatě pustina- v létě rovina pokrytá travou, v zimě rovina pokrytá ledem a sněhem. Vše naruší sem tam nějaké hradisko- pevnost. Skandinávie je na tom podobně. Řekl bych, že i pro většinu, ale pro mě rozhodně, by bylo lákavější nějaké rozmanitější prostředí, kde se skutečně s krajinou střídají větší města a ani ráz krajiny, aby nebyl pořád stejný. Příkladem budiž aktuální Origins, kde každý egyptský nóm má svůj vlastní, jedinečný kolorit. Stejně tak je pro mě mnohem atraktivnější exotické prostředí, pokud chci vidět bláto, louky, déšť a středověký hrad, stačí se projet po Čechách. Nebo si zahrát Unreal Tournament, kde středověkou Anglii připomínají desítky map, akorát se tak nejmenují.

Druhá věc je pak civilizovanost a tím pádem i uvěřitelnost- ve společnosti, která má sofistikované zákony a města o x-tisících obyvatel, není zas tak podivné, že existuje nepolapitelný vrah- Asasín. Naopak ale někde, kde společnost de facto neexistuje, všichni přítomní žijí v jednom velkém válečném konfliktu a kohokoli, koho neznají, spatří na kilometr a bez ptaní zajmou, nebo rovnou zabijí, tam si Asasína nedokážu představit. Aby to bylo aspoň trošku "autentické", musel by celý svět fungovat jako "restricted area" a nepřátelé vás pronásledovat přes půlku mapy- taky kde se na holé pláni ukrýt? A to mi nepřijde jako dobrá hratelnost. (Ne, nechci autentickou hru, to ani nejde, ale existuje určitá hranice, kterou, zvláště u hry z historie, nejsem ochoten překročit. )

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2017 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Golradir

Problém je, že na severu Británie a ve Skandinávii v období, které se tu prosazuje, nebyla žádná velká města. V jednu dobu největší město vikingské éry Hedeby mělo na vrcholu kolem 1 000 obyvatel a v porovnání se zbytkem Skandinávie to byla bohatá metropole.

AC bez jednoho opravdu velkého města by byl jen stínem ostatních her, protože by přišel o svůj hlavní element, který ho od začátku definoval.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu ? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
17. 12. 2017 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Jamajčan

To by bylo nudné prostředí, samé lesy a hradiště.

Jamajčan
Jamajčan
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Ne, myslel jsem seriál Vikings z produkce HISTORY CHANNEL.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
16. 12. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Jamajčan

Myslíš jako v Ryse? To asi ne...

Jamajčan
Jamajčan
Level 1 Level 1
16. 12. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych chtěl AC z doby vikingských nájezdů do Anglie.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
15. 12. 2017 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Máš pravdu, na Syndicate jsem zapomněl, ale tam mi právě chybělo to bratrstvo - byl tam pouze ten Ind a gang A jejich "tajná" základna byl vlak

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
13. 12. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Golradir

Dvojčata v Syndicate byla od malička na assassiny cvičena také.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
13. 12. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych hlavně chtěl aby hlavní hrdina byl už od dětství cvičen jako Assassin, protože nikoho takového jsme tu kromě Altaira neměli (levobočka Shaye nepočítám) . Už mě nebaví, jak se hlavní hrdina přidá k Assassinům (nebo je dokonce založí) jenom kvůli své osobní ztrátě. Chci plně fungující Assassinskou základnu, ve které bude plno Assassinů - chtěl bych prostě zažít podobnou atmosféru jako měl Masyaf. A hlavně chci cítit, že můj hrdina je opravdu členem nějakého starého a obrovského bratrstva (AC1, Brotherhood, Unity) . Chtěl bych podobnou a jedinečnou atmosféru, kterou měl pro mě první díl (remaku jedničky bych se vůbec nebránil ) .

MartyKay
MartyKay
Level 1 Level 1
13. 12. 2017 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každé období je svým způsobem zajímavé, hlavní je to jak se toho Ubisoft ujme. Mě se osobně se dost nezamlouvá to jak zpracovali Francouzskou revoluci v Unity, plní tam spíš úlohu na pozadí.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2017 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třicetiletá válka

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
12. 12. 2017 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Feudální Japonsko, Císařská dynastie ve středověké Číně, Španělská inkvizice nebo Temný věk a historie krále Artuše bych viděl asi nejradši. Tak uvidíme co si přichystaj

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 12. 2017 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fehrplay

Třeba se dočkáme- všichni legendární Asasíni (ti ze Svatyně v AC2, celkem jich bylo 7) se buď v nějaké hře přímo objevili, nebo jsou na tomto seznamu. S výjimkou právě Daria a období, o kterém jsem psal. Což by mohlo svědčit o tom, že se na hře již pracuje/je v plánu. Teď už hodně spekuluji, ale možná, že v lince z přítomnosti mají Bayekovu/Dariovu čepel, na které by se mohla uchovat DNA původního nositele. To by bylo pěkné propojení s Origins. Možné je také, že bude pokračovat Bayekův/Ayin příběh a za Dariem se podíváme jen v rámci nějaké odbočky. Ale už se spekulacemi končím, než mě tu někdo označí za konspirátora.

Shabydan
Shabydan
Level 1 Level 1
12. 12. 2017 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě Japonsko, Mongolská invaze nebo válčení Viléma Dobyvatele. Za se bychom byli ve středověku

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2017 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Kross

Já bych se střelnému prachu úplně nevyhýbal, jen bych se zastavil u jednoranných pušek s bajonety, tedy 19. století.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
11. 12. 2017 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Ja jsem vzdycky doufal ze se ty pasaze z pritomnosti dostanou do faze strilecek uz ve trojce kdy se vyslo do ulic...jen na tech par minut jednou dvakrat za hru, jen jako koření místo chození a cteni emailu. Ale co se historie týče tak samozřejmě od střelnýho prachu co nejdál

fehrplay
fehrplay
Level 1 Level 1
11. 12. 2017 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Ze všech možností co sem tu prošel se mi tvoje líbí nejvíc snad se někdy realizuje.

Reklama
Reklama