Jedna bude otevřenější, zatímco druhá nabídne úzké uličky pro pěchotu.
Multiplayerová střílečka Titanfall z března 2014 nebyla špatnou hrou, ale po čase přestala bavit. S nadcházejícím druhým dílem studio Respawn plánuje singleplayerovou kampaň a zábavnější multiplayer, který by měl hráče u hry udržet. Jedním z důležitých bodů bude postupné rozšiřování map a herních módů. Tyhle dodatečné balíčky budou zdarma, aby komunita zůstala nerozdělena.
Druhým důležitým bodem budou pestřejší a odlišné mapy. V prvním Titanfallu byly jednotlivé mapy dost podobné a v mnoha případech je bylo těžké rozeznat. Mohl za to totožný map design. V Respawnu si svou chybu uvědomili a slibují, že multiplayerové mapy v Titanfallu 2 na tom budou jinak. Důkazem má být mapa, kterou jsme mohli vidět v traileru. Je dost rozsáhlá, zasazena do venkovního prostředí, zatímco Boomtown bude mít úzké uličky, určené pro pěchotu.
„Máme spoustu dalších map, které budou ve hře v době vydání, nebo se objeví později formou bezplatného dodatečného obsahu. Všechny mapy jsme vytvářeli zvlášť, díky tomu jsou pestré a od sebe odlišné,“ nechal se slyšet Jon Shiring pro magazín PCGamer.
Titanfall 2 vyjde 28. října letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Více v našem předešlém zpravodajství.