Zpět na článek

Diskuze: Naughty Dog na fantasy bohužel nepracuje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych něco co jde hrát i v kooperaci, takovy Uncharted: The Lost legacy si o to říkal.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
22. 1. 2021 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač bych si přál TLOU part 3, tak hádám, že dělají na nějaké nové značce. A pokud to opět bude lineární příběhový singleplayer titul, tak budu jen rád.

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
22. 1. 2021 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uncharred ve středověku 😀

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 Tak on to vlastně je středověk. A lidskému jazyku je nemožné vylíčit tu strašnou věc. Vskutku každý, kdo nespatří tu hrůzu, smí být zván blažený. A oběti umíraly téměř ihned. Otékaly pod pažemi a ve slabinách a padaly k zemi mrtvy během řeči. Otec opouštěl dítě, žena muže, jeden bratr druhého; neboť tato nemoc, zdálo se, zachvacovala dechem a pohledem. A tak umírali. … Na mnoha místech v Sieně se vykopávaly velké jámy a plnily množstvím mrtvých. A umírali po stovkách ve dne v noci a všichni byli vhazováni do těch jam a zahazováni hlínou. A jakmile se tyto jámy naplnily, vykopávaly se další. A já, Agnolo z Tury … jsem vlastníma rukama zakopal svých pět dětí. … A tak mnoho lidí umíralo, že všichni věřili, že je to konec světa. (wiki)

Larry

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tento popis epidemie moru ze 14. stol. jsem již četl. Jeden z nejbarvitějších. Nicméně, středověk mnohdy nebylo špatné místo k žití. Zejména 12-13. stol. To byl rozkvět vědy, literatury, umění, architektury apod. (tzv. Renesance 12. Stol.). Druhá polovina 14. stol byla pěkně na nic, zejména kvůli epidemii moru, tzv Černé Smrti, která zkosila 1/3 tehdejší evropské populace, a dále po epidemii moru, přišli hospodářské problémy, takže zbytek 14. stol. se nesl v duchu hospodářské krize a hladomorů.

Jordal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uncharted se zamerenim na severskou mytologii

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 1. 2021 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani se nedivím. Tohle by byl moc velký zásah do jejich šablony podle které jedou každou hru už od prvního Uncharted - pokaždé jen s minimální změnou. :D Ať už dělají na čemkoliv tak to bude klaustrofobní a lineární příběhovka co se bude hrát úplně stejně jako už šestkrát před tím. Hezky po vzoru Ubisoftu.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Gameplay a zasazení by mohli trošku odměnit, ale já sem ráda, že aspoň někdo ještě koridorovky dělá. Že všech těch open worldů už začínám být dost frustrovaná 🥴

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 1. 2021 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Díky popularitě otevřených světů o to víc pak ty očividné hranice koridoru praští do očí a působí to zastarale protože i koridor se musí umět udělat. Ale to není jediný problém. I ten jejich level design je stejně mizerný už celé roky. Třeba v TLoU2 při hledání benzínu vlezu do synagogy a první co vidím je vpravo evidentní cesta ven, naproti k té nenápadné konstrukci budu muset přistavět bednu která bude kde jinde než vlevo za plotem u benzínu aby to vypadalo trošku jako puzzle k vyřešení. Jo přesně tam kde je ta velká brána kterou ani není třeba zkoušet když hned dva metry od ní je díra v plotu velká jako náklaďák ale proč to nezmáčknout "for the LoLs". Když tam pak člověk zjistí že ta brána je zajištěná z druhé strany západkou a prostrčit ruku obří mezerou mezi mříží a západku odjistit je pro přežití moc pokročilá mechanika tak to už bylo k pláči. Hned jsem si vzpomněl na ten meme "very hard" lockpickování napůl vyvrácených dveří ze třetího falloutu.

barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Proč měnit něco v čem jsou nejlepší ?

japonec
japonec
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen doufám že se nebudou cpát do open worldu. Jejich hry mě baví už jen z důvodu že to nejsou hry na několik desítek hodin

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak bohužel, BOHUDÍK. Ve světě her je již docela dost zastoupeno fantasy. Oni existují i jiné žánry víš a to jak právě ty uvažuješ tak to přesně kurví hry, dej si facku. Právě teď se po telefonu bavím (na rozdíl od tebe) se skutečným fanouškem ND a ten z představy, že studio ND by se pustilo do žánru fantasy, které je takřka nutně a nudně povinné, netleská nadšením, kdy děkuje bohu, že ty 3 obrázky jsou jen fake. Vnímám to úplně stejně. Běž si zahrát FORTNITE a umři strachy u The Callisto Protocol.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Já bych si od nich to fantasy klidně dal. 😉 😎 Fortnite jsem nikdy nehrál (nebo teda pardon, zkoušel jsem to, ale nebavilo mě to) a úplně nevím, jak by má láska k fantasy měla "kurvit" hry, ale budiž. A ano, zrovna takový fanoušek ND nejsem, to je pravda. Každopádně to, že někdo by si to fantasy rád dal, a někdo ne, je naprosto v pořádku, každý má nějaké ty preference, ale nevím, proč je třeba reagovat takto útočně?

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Protože je to žánr, který převažuje ostatně podívej se co se se odehrává v Resident Evil Village, to nemá s RE vůbec nic společného, je to jen plagiát. A tak je u významné části her. P.s: Fanatsy je dle literární vědy brakový žánr. Zatímco právě třeba The Last of Us vychází ze žánru "jižanská gotika". P.p.s.: Umíš psát bez "smaljíků", nebo již bez nich nejsi schopen větu formulovat?

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jelikož u svých volnočasových aktivit tohoto typu (četba, film či digitální hra) především hledám zábavu a jsem schopen žít bez nějakého vysokého umění (ano, můžete mě asi klidně označit za burana), tak se častokrát u braku bavím nejvíce, což ale přirozeně neznamená, že bych nerespektoval či se nebavil i u něčeho jiného! A ačkoliv souhlasím, že fantasy žánr je zastoupen hojně, tak asi v tom osobně nevidím aktuálně příliš problém, jelikož pořád mají hráči na výběr z mnoho dalšího. Situace u RE Village mě posléze vlastně docela baví, jelikož zase dostáváme něco jiného. Ostatně to je podobné jako u sedmičky,~~ kde jsem se nejvíce bavil v první polovině, která Resident Evil vlastně skoro vůbec nepřipomínala, zatímco ona druhá půlka už mě zase tak moc nebrala, jelikož se to zase více vracelo trochu víc k historii té série.~~

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl To je ale Tvůj problémm že ti stačí fastfood. Ve své volnočasové aktivitě čtu i autory jako Kafka, Cormac McCarthy, Merle, etc. a veř mne - neudím se, naopak až na pár vyjímek (třeba Rowlingová - a to je fantasy, nebo King a jeho nejlepší romány, ne ty které seká jak Baťa cvičky a již vůbec ne - vyjma Rita Hayworth and the Shawshank redemption - příšerné filmové adpatace) je to právě žánrová literatura, která je prázdná a především neskutečně nudná. Ty si vlastně napsal, že si přeješ aby z Cafe Imperial se stal Mcdonald protože jíš právě tam a divíš se, že host CI toto odmítá. A především jako novinář, by jsi v textu neměl vyjadřovat své subjektivní názory, ale pouze popisovat věcně události, tedy bez příslovce jako je např.: bohužel. Napsal si ukázkový bulvární nadpis. A proč se tedy značka jmenuje jako značka když tou značkou nechce být? Jsem, rád že mne rajská polévka kterou mne přinesli chutnala jako vanilkový puding, protože ještě včera byla rajskou polévkou. Pokud chtěji vytvořit něco nového a ne RE ať značka nese i nový název.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Já se vůbec nedivím, že to onen "host" odmítá. Zcela bez problémů ho chápu a jsem schopen jej respektovat, ačkoliv to vidím třeba jinak. Což mi právě přijde, že tohoto vzájemného respektu úplně nejste schopen vy. A já tady vůbec nemluvím o tom, aby McDonald vystřídal Café Imperial. Pokud bychom měli zůstat u této analogie, tak vlastně jen říkám, že by mi nevadilo, kdybych si od Café Imperial dal nějaký pořádný prasácký burger, jenž může být díky tomu, odkud pochází, ještě navíc povýšen na další level.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Nevykej mne - děkuji. A jsme doma, prostě Ty chceš opět burger. Uvědomuješ si jak je to vlastně sobecký vůči dnes, asi již bohužel menšině, kteří jej nemůžou vystát a jsou vděční, že alespoň ND vytvořilo hru, která se snaží být syrovější a vymanit se ze škatulky. To Ti opravdu přijde, že je málo fantasy her? Sám píšeš, že není.

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Sobecké mi to rozhodně nepřijde, jelikož zde hovoříme pouze o tom, co by si někdo zahrál s chutí, zatímco někdo ne. Jedná se o osobní názor, jenž nikomu není vnucován (nebo alespoň z mé strany). Pokud budou pracovat na něčem, co se zase o něco více trefí do tvé noty, tak ti to samozřejmě přeji (případně té vaší menšině) a i já na to pravděpodobně budu zvědav. Prostě a jednoduše ale říkám, že já osobně nejsem fantasy přejeden, tudíž opravdu nemám problém, kdyby Naughty Dog pracoval na nějakém echt AAA titulu z tohoto žánru. Zároveň ovšem nemám problém s tím, když to bude kompletně něco jiného.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Podle hlavní fotky jsi fanoušek Dark Souls. Pokud ano, tak si představ že by Tě teď fanoušek Fortnite začal přesvědčovat o tom že je škoda že FromSoftware a jejich příští hra nebude battleroyal, protože dělají přeci pořád ty samé hry. A ja bych hned nastoupil a začal tu psát jaká je to škoda, že je třeba další battleroyal protože souls hry zjevně asi nejsou zas tak originální.

Dominik Tománek
Dominik Tománek
Level 10 Level 10
22. 1. 2021 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Být novinář automaticky neznamená, že člověk nemůže psát subjektivní slova/pocity. Novinky tady na Zingu se aspoň podle mě snaží být podány záživnější formou, proto si myslim, že sem tam se subjektivní pocit hodí. Je to o tom, jak si to daná redakce nastaví.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dominik Tománek Dominiku to se ale VELMI pleteš, ale chyba nebude na Tvé straně, ale právě v tom že většina novinářů toto pravidlo nerespektuje, naopak děje se čím dál tím větší opak: Jeho úkolem je zpravit veřejnost o nějaké události, která se stala (nestala) nebo stane (nestane). Stojí na informacích a faktech. Ve zpravodajství se nesmí vyskytnout hodnocení nebo názor na danou událost, zpráva má být objektivní.

Dominik Tománek
Dominik Tománek
Level 10 Level 10
22. 1. 2021 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí To je sice pravda, ale to se bavíme o zpravodajství typu ČTK, Reuters, BBC, ČRo, ČT atd. V takovém případě by mě osobní názory štvaly taky. Tady na Zingu ale jedeme trochu “odlehčenější formu”. Troufám si říct, že o tom docela vím, protože to studuju.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Nejen to, píšu se spoustou překlepů (jsem - jsme atd.) i chyb to mám celej život. Já je prostě nevidím, text vnímám jako celek.

Trulikuli

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Ty jsi kvalitní másílko....běž si dodělat úkoly a nepleť se mezi dospělé kloučku.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí The Last of Us může vycházet z čeho chce, ale nic to nemění na tom, že je to taky fantasy/science-fiction. Uncharted jakbysmet.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Např.: 1) August 10, 2011 gamepur.com Beware Spoilers Ahead/Read at Your Own Risk. The masterpiece from Naughty Dog, The Last of Us took inspiration from a post apocalyptic novel “The Road” written by American writer Cormac McCarthy. This new bit of information comes from a hidden image in Ellie’s backpack. This easter egg was discovered by Reddit user “qazwsx127”, here is what he has to say about this: “Found an item in Ellies backpack during the winter section that seems to be a reference to the book, “The Road” which was a big inspiration for the story of The Last of Us.” For those who want to know more about The Road Novel: “The Road is a 2006 novel by American writer Cormac McCarthy. It is a post-apocalyptic tale of a journey of a father and his young son over a period of several months, across a landscape blasted by an unspecified cataclysm that has destroyed most of civilization and, in the intervening years, almost all life on Earth. The novel was awarded the 2007 Pulitzer Prize for Fiction and the James Tait Black Memorial Prize for Fiction in 2006.” The book was adapted to a film (post-apocalyptic drama) by the same name in 2009, directed by John Hillcoat, starring Viggo Mortensen and Kodi Smit-McPhee.

1234
1234
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Boze Neubergu, uz se vzpamatuj. Na ty tvy povysenecky sracky neni nikdo zvedavej. Chovas se takhle i v realu?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Divím se, že tenhle thread tu ještě ve 13:30 visí. Nejradši bych drahého agresora propleskla. Co je tohle sakra za chování? Tady asi soudruzi rodiče udělali někde chybu...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Když už nic jiného, tak já se aspoň bavím. :D Jižanská gotika pro TLOU, tak to jo. :D

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Re: Geralt z Rivie: TLOU je i inspirováno CESTOU, a to je žánr jižanská gotika. Ve hře se nachází i jeden easter egg který k tomu odkazuje. Jestli si neviděl film, nebo nečetl předlohu (ta je krapánek drsnější - např..: scéna kde žena z hladu sní vlastní plod) podívej se na třeba tuto scénu z filmu: https://www.youtube.com/watch?v=L6QXs4oMayc

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
23. 1. 2021 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Okey, tady se nebudu hádat protože o "jižanské gotice" jsem až do včerejška neslyšel. Co jsem našel na internetu, tak nějaké jeho prvky to má. Původně jsem myslel, že mluvíš přímo o žánru, což mi přišlo divný psát tohle u hry.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Agresora. Nepovídej a která část je agresivní?

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
22. 1. 2021 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 A hlavně, kolik musí mít volného času na psaní těhle blábolů. Věřím, že to nedělá jen tady.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spirit96 Vidíš a přitom mu právě v tomto vláknu nejvíce oponuji.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Re: Boggym 999 Protože sloužím v režimu tzv směnnosti kdy po každé jedné službě (24hod) mám volný víkend (3dny). Pojď k nám a budeš to mít stejně navíc za 48k hrubého (aktuální výše mzdy).

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
24. 1. 2021 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Díky za nabídku, jsem rád, že se ti v práci líbí. Popravdě, nechci si přihoršit tvými 48K a 24hod směnou ;-)

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 fízl no

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Díky bohu za to. Navíc se již těším na rentu a 350 000/400 000 odstupné. Jméno pojď k nám, dostaneš náborák - tuším že 100K, ten když jsem nastupoval v 2006 nebyl.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ano i v zábavě jsem náročný právě v reálu. A na rozdíl od Tebe se neschovávám za nick 1234, který není ani provázán s profilem.

Spirit96

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tak jsme se dozvěděli, že všechno co se nelíbí Neubergovi je blbost a měli bychom se nad sebou zamyslet. Co tam máme dál?

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spirit96 To není ale pravda, třeba mne se moc nelíbí poslední God of War, nebo Horizon, ale chápu a vnímám, že jsou to mistrovské kousky a že je GoW právem nejlepší hrou svého roku.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jo, Neuberg. Jeho bláboly nikdy nezklamou :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
22. 1. 2021 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Starej dobrej Jířa vždy pobaví :D K článku: Škoda, pořádný fantasy bych si od ND dal, myslím že by jim to i prospělo podobně jako tehdy přechod od Jacka k dobrodružné akční adventůře a později survival stealthu, a minimálně TLoU2 má skvělý close combat animace a když koukám občas na nějaký ty kompilace hráčů, tak až se divím že to opravdu není naskriptovaný.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Za tak starý nejsem. Tak nejúčinnější zbraň v LOUII je cihla (atd) která nikdy nemine a poté třeba ocelová trubka (na groundet hru ani jinak hrát vlastně nejde, munice se ve hře moc nenachází...). Poslední co bych si ale přál Abby a Ellie začaly kouzlit.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Hlavně jeho každý komentář je úplně o tom samém.....Nechtěl bych ho znát v reálu.

fatush1
fatush1
Level 40 Level 40
Hlavní platforma: PC
22. 1. 2021 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tak takhle jsem se při čtení komentářu dlouho nebavil. :D Jakmile někdo na netu chce aby mu někdo vykal tak je jasný že člověk neni zrovna v pořádku... :D PS: Ještě k ND je mi jedno na čem dělají pokud to zase bude lineární příběhovka tak mě to na 99% bude bavit, v tomhle jsou mistři.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 1. 2021 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean NIKDY v životě bych na nohu nevzal sandále.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 03:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Ty vole, co dodat. Tohle mě jen utvrzuje, že na zingu je strašně zmrdská komunita. Někdo přijde s opačným názorem, než mají místní ovce a je následně tvrdě lynčován. A každej se rád přidá, už jen aby si kopnul do oběti. Tohle, že se tady děje je jasný důsledek neschopného šéfredaktora. Zlatej vortex 😀

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
23. 1. 2021 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Opačných názorů tu je více a nikdo je neosošuje, ale když odpovídáš na nečí článek a zakončíš ho "Běž si zahrát Fortnite"... To je stejný jako by napsal "Jdi si hrát ty svoje hloupé, jednoduché hry pro děti". A kvůli tomu, že by Ondra rád viděl fantasy hru od ND, tak ta jeho myšlenka kurví dnešní hry a měl by si dát facku. Já beru to co chce Jirka říct, ale říká to zkrátka agresivně. A někteří mu holt odpovídají stejně.

1234
1234
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Skodak: Souhlasim, zing ma hroznou komunitu, ale Neuberg je namyslenej ***** co si mysli, ze vi vsechno.

barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Pokud by Jiří nepsal koment na článek tak útočně a respektem k autorovi , věřím ze by se takových reakci nedočkal . A v tomto případě určitě není oběť .

Johan
Johan
Level 36 Level 36
23. 1. 2021 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Facku si pleskni sobě, za ten přiblblý komentář...

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johan Johan: jenom abych tomu správně rozumněl, nesouhlasíš stim, že je tu toxická komunita a sám napíšeš tohle?

Reklama
Reklama