Kanadská sportovní divize EA prozradila časopisu PSM3 několik zajímavých detailů o chystaném novém SSX <strong>+ čtyři nové artworky</strong>.
V SSX: Deadly Descent se podíváme do různých míst na světě, kde se budeme muset vypořádat s reálným nebezpečím. Nové číslo papírového magazínu PSM3 odhaluje koncept devíti smrtelných klesání, které jsou označeny jako boss bitvy vysoko v nebezpečných horách.
Každé místo skrývá jiné nástrahy a nebezpečné situace. Na Novém Zélandu se budeme muset vypořádat s nebezpečným a velmi silným větrem. Oproti tomu Sibiř skrývá led, ledovcové trhly a sníh. Ten nás potrápí také na Aljašce, kde hrozí sesuvy lavin a mnoho dalšího.
O reálný pocit z nebezpečí se postará fyzikální engine a inovativní způsob, který tvůrci zvolili pro vývoj nového SSX.
Chybět nebudou ani skriptované momenty, které podle tamní redakce časopisu připomínají trochu zničující scénáře ze závodů Split/Second, s tím rozdílem, že jsou nepředvídatelné, neboť jsou řízeny fyzikálním enginem, stejně jako mechanika v titulu Prince of Persia.
SSX: Deadly Descent je sice zaměřeno především na zábavu, avšak Electronic Arts tvrdí, že je to především hra o přežití. My se vás tedy ptáme, myslíte si, že dokážete v nebezpečném prostředí vysoko v horách bojovat s přírodními živly a vrátit se v pořádku domů do zahřáté postýlky?
Více informací se o SSX: Deadly Descent dozvíte z našeho dřívějšího zpravodajství.