Zpět na článek

Diskuze: Nedostatek VRAM – Nvidia má zaděláno na problém

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"... pokrok na straně samotných her, které se ve všech ohledech posouvají dopředu – je vylepšována grafika, implementuje se ray tracing a další vymoženosti" Jaké další vymoženosti? AI? Simulace? Animace? Těžko. Co jsem viděl před deseti lety, vidím i teď. A někdy ani to ne. Je to jen to draze zaplacené pozlátko. Nic víc.

roman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude me to zajimat. Cokoliv pod 16GB VRAM nekupuji.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že dnes PC verze her stojí vlastně už stejně jako ty konzolové a ceny nového HW jsou tam kde jsou, tak dost silně přemýšlím nad tím, že se zkrátka na upgrade PC vykašlu, přejdu na konzoli a PC gaming si nechám jenom na MMO a indie hry. Protože PS5 dnes pořídím za zlomek ceny nových RTX 4000, nebudu HW muset řešit následujícíh minimálně 5 let, budu mít lepší optimalizaci jak PC, dřívější vydání her a exkluzivity. Rád bych teda jako měl Gamepass, ale taky si chci zahrát nového Spider-Mana, takže volba je celkem jasná.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ukažte crysis 1 remastered na te vaši podřadné konzoli ps5 a zasmějeme se majstr race PC intel power perfomance spolu !! jsem intel master race !

Kratochvil1989

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Remaster Crisis? Je docela odpornej, třeba fyzika či obličeje jsou horší než v původní hře, to Vám pokračování horrizonu ukáže mnohem víc:-D a to jsem pc hráč, který crysis remaster hrál na full s opravdu silným hardware doma.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kratochvil1989 pravda ty obličeje jsou odporné jeto remasterovanej konzolovej port z ps3/xbox360 kdyby remasterovali PC port vypadalo by to uplně jinak

sdfsdfsf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Unrealu tohle hrave zvlada SVT. A i vetsina novych her virtual streaming vyuziva. Nebal bych se toho, ze to bude nejak akcelerovat.

Perun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové hry mají 100000 postprocess hoven které z toho udělají rozpatlanou sračku a ještě náročnou jak prase a vypadá to hrozně... Nechápu co tam dělají měly by zajít na oční asi mají vývojáři už vypálené oči

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 31 Level 31
2. 4. 2023 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Perun No pokud se budeme bavit třeba o Plague Tale, tak rozhodně. Nechápu, proč to nejde v menu ovlivnit, pouze v config souboru (ale aspoň že to nějak na PC jde). Okraje celý rozmazaný, filitry... Dobrovolně z tak krásné hry udělat takovej hnus, to fakt nepobírám. Fringe, Dirt, Lens Flare, LensDistortion, Film Grain, Vignitte, MotionBlur, DOF, Bloom... Většina toho chyba optiky kvůli fyzikálním zákonům, tak si je do hry přidáme taky, ono to bude víc realistické, nebo co. Akorát že vůbec. Akorát teda postproces bere reálně 0 FPS, takže v tom problém nebude, proč některé hry běží špatně.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 4. 2023 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle problém má jednoduché řešení. Prostě nekupovat mizerné porty mizerných her. :D

KRoman47
KRoman47
Level 37 Level 37
1. 4. 2023 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela paradox, pamatuji časy, kdy se do grafik, který neměly dostačující výpočetní výkon, cpaly 1 GB i 2 GB VRAM, fakticky úplně na nic. A dnes opačná situace, výpočetní výkon pro 3D by byl dostatečný, ale VRAM je nedostatek. A co teprve hraní ve VR. Já už před lety koukal u Oculus Rift, že méně než 10 GB VRAM je nesmysl a dnes jsou VR brýle s vyšším rozlišením i vyšší obnovovací frekvencí, ale NVIDIA místo toho začne do všeho cpát směšných 8 GB, takže pokud chce člověk 4K nebo VR, tak prostě grafika pod 40 tisíc nemá smysl.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řííkám na to, že je to pravda. Nicméně majitelů 8GB nVidíí je podle mě mezi hráči majorita a někteří z nich se teď budou do krve hádat, že 8GB musí stačit a všechny ty žravé hry jsou neoptimalizované. Když si představím ty kusy, co si pořídili před 1.5rokem v době nejhlubší krize 10G RTX 3080 za 35tis… nedivím se že zuří. Ale mohou nadávat tak akorát sami na sebe

Horvysss

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Já sám mám 3060 ti. A musím říct že i přes to kolik jsem za ní při krizi musel dát tak jsem více než spokojený. Co se týče samotného výkonu, tak je schopna bez problémů utáhnout velkou většinu her na 1440p, ale i přes její solidní výkon se dostávám u některých her na limity VRAM a to i při 1080p. Já sám říkám už dlouho, že v dnešní době je už úplné minimum pro herní grafiky 6-8 GB VRAM. Z mého pohledu je nemyslitelné že má 4070 ti pouze 12GB s tím co poskytuje za výkon. Dříve to tak nevadilo, ale doba jde dál a přibývá her které jsou čím dál náročnější jak na hrubý výkon GPU tak na velikost VRAM. Například Forza Horizon 5 mi bez problémů jede na 1080p na max nastavení na cca 80 fps, ale velmi často mi hra dává upozornění na málo VRAM!!! Takže nVidia v tom směru hodně zaostává za AMD. Bohužel ani AMD přes to že nedává do svých karet směšně malou VRAM má taky své problémy. AMD má problémy s ovladači případně problémy s referenčními kartami atd. Co se týče výkonu zaostává zatím v RTX a některých programech, ale u programů se AMD v poslední generaci velmi zlepšilo, a RTX se taky zlepšil oproti minulé generaci o opravdu hodně.

Horvysss

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horvysss Pokud bych ještě vzal v potaz hry tak je jasně viditelné že některé hry mají špatnou nebo velice špatnou optimalizaci. Ale některé hry i když mají optimalizaci a náročnost na výkon dobrou, tak vyžadují velkou VRAM. S tím jsem se setkal například u Doom Eternal na 3060 ti(a Ryzen 7 5800x) jel na 1080p max nastavení s DLSS na quality měl jsem 200+ fps ale hra využívala téměř 8 GB VRAM!!! Takže to kolik hra využívá VRAM opravdu není jen o optimalizaci.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na celou PS4 éru her mi stačilo vram 4 GB u počítačové grafiky a opravdu nemám v plánu utrácet abych tam rozjel hry které neumí optimalizovat. Pak vyjde takový kekel jako TLOU na PC i když to vyšlo třikrát bez problémů na konzole a pak si říkáte jestli má vůbec má to hraní smysl.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol První zhrzelý majitel nV

Drtikol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Nejsem zhrzelý, spíš mě to nebaví. Hry na počítač stojí už jako na konzole a nemluvě o drahém hardwaru. Spíš vidím že budu hrat starší resty a na nové hry se vykašlu.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Buď se na to vykašli, nebo si pořiď PS5. Podle mě to zas takové drama není. Upřesnil bych to, hry (narážím na TloU) nejsou neoptimalizované, nejsou jen blbuvzdorné. Takže, každý kdo dal za grafiku 15litrů jde, a v každé hře nastaví ULTRA a pro jistotu přeskočí kompilaci shaderů.... A hotovo, hru na kterou čekal 10let, si zkazil za dvě hodiny. Pardon nezkazil to zákazník, podělal to vývojář - protože to jde, hra není blbuvzdorná. :-/

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan :D :D :D :D tak urcite ...

Unknown

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hloupost... Jde pouze o nedobře optimalizovane hry. Viz RE4 vs. TLOU. RE4 je famozne optimalizovana hra, ktera jede na 3070 ve 1440p (to je mimochodem doporucene rozliseni pro tuto kartu a nechapu, jak si nekdo muze myslet, ze mu pojedou hry ve Quad nebo 4K na maximum...) Se vsim natavenim na ultra a na stabilnich 60 snimku. Po vydani TLOU se ani na stredni nastaveni nebylo mozne dostat pres 50 fps, po dvou hotfixech uz bez problemu hra bezi na 70-90 snimku (jen si clovek musi hodne pohrat s nastavenim a neco nastavit na vysoke, neco na ultra. Jsou tam ale stale pady do windowsu. Verim, ze i tohle daji rychle do kupy.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Unknown RE4 s aktivovaným RT na 8GB kartě ani nezapneš, hra crashne. Pořád máš dojem že božsky optimalizovaná?? Respektive ona je optimalizovaná parádně, ale VRAM žere setsakramensky. Protože tak už to bude. Na 8GB kartě tu hru s plnými detaily opravdu ani nezapneš.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Souhlasit s tím nemusíte, ale je to fakt. Vidím, že lidi jsou pořád zhnilí goolit.

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn redko uplne dostacujici grafika to chcete platit ucty za elektrinu ? zbytecne se to umele navysuje ,,,, neverim jim a vyvojari jsou beztak s nima spojeni ,,,, jsou hry co vypadaji skvele a hry nic moc presto to bere hodne . )

anonym

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ahoj mám dotaz kolik grafické paměti mají konzole že hry na nich jedou v pohodě ale na pc je potřeba nejméně 12GB

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
1. 4. 2023 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anonym PS5 i XSX mají 16 GB paměti, která funguje jako klasická RAM i VRAM zároveň. Plus teda nutno dodat, že to jsou jednotné systémy, na které může být hra přímo optimalizována.

anonym

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík děkuji za odpověd

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anonym Hlavně u konzole nastaví ty detaily "natvrdo" vývojář a né nějaké pako co vždy a všude rve všechno na ULTRA - protože ego. Vývojář to nastaví tak, aby to frčelo správně. Dále PS5 má 16GB, ale ta paměť má brutální propustnost a brutální propustnost má i disk co ty data dohrává. U PC RAM, která je zoufale pomalá (řekněme 64GB/s proti 448GB/s u PS5). A pak VRAM, ta má dejme tomu např 200-600GB/s.- Jenže data se přelévají po rovněž pomalé sběrnici sem a tam podle toho jak hra zrovna požaduje. A to není zrovna optimální..

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík jo tak proč crysis 1 remastered na ps5 běží hnusně ? ani vyvojař neumí nastavit hru tak aby běžela jako na PC pc verze je exkluzivně graficky lepší

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na optimalizaci na PC se sere už dlouho, ale my to zase doženeme hrubým výkonem. Mástři sobě ❤️

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
31. 3. 2023 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Co se ti stalo, ze si takovy? Typek co ma doma nabuseneho kompa ti vojel segru?

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Přesně tak 🙂

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Ne ségru ne, něco horšího..

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Pán je odborník...

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pamatuju si na zlom, kterej prisel s gta IV... akorat ze u ni byl problem s nedostatkem vykonu pocinaje cpu pres gpu konce u ram – to byly casy

Drtikol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer GTA IV byl ale extrém, špatný port, než to člověk nainstaloval tak se potrápil s aktivacemi. Pak to jelo bídně. Pamatuji si že se to sekalo i na PS3, ta hra přeskočila dobu po všech stránkách.

Mára

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U NV je problém v tom, že mají GDDR6X oproti AMD, která sází sice na větší, ale levnější a pomalejší VRAM GDDR6. Nejlepší by pro zelený tým bylo dělat 2 verze u nižších a středních modelů s vyšší VRAM a čipy GDDR6. Také souhlasím, že hry jsou špatně optimalizované, na to jak mnohdy vypadají.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mára Přesně tak, u levných nV karet vidím jednookého králem. A sice RTX3060 12GB, to bude časem tak kultovní a oblíbená karta jako GTX1060. Vše ostatní bude mít problém. Včetně 8GB 4060ti... Za krvavé prachy rovnou mrtvá věc.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
31. 3. 2023 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové hry, nebo to, že nedokážou vyjít hry s lepší optimalizací ? Tohle je jenom trend vždy nových gpu na kterých to chodí lépe, tak na těch starších to už musí být znát. Já nevím píšu to už všude a pokaždý. Ty hry jdou dost silně z kopce. Každej vývojář spolehá na DLSS a FSR. By mě zajímalo co na těch hrách žere dnes 8GB vram+ a 15GB ram+. Všechno by stačilo na ty hry. Bohatě by stačila RTX 2070+Ryzen 3600, kde by se to dalo udělat aby to fungovalo jako na 3070/3080+7600x, ale vývojáři nechtějí. Na co se budou zdržovat, když tu už jsou nové procesory ? 16GB vram grafiky a DLSS. To je úplně zbytečné. Vím, že tady zase dostanu samé palce dolu a nenávistné komentáře, ale já prostě nedokážu pochopit rozdíl mezi třeba Battlefield 1 a Call of Duty Modern Warfare 2 (2022) Battlefield je ve všech aspektech lepší a hezčí hrou a žere o 1/2 všeho méně a potřebuje toho méně. A tenhle názor mě už nikdo nevezme, protože je tomu tak. Uměle navýšená náročnost her, aby se čipy prodávali, jinak by potom neměl smysl dál něco vývíjet. Ale to, že dnes nemá pomalu žádná hra základní fyziku, destrukci nebo vůbec funkční stav to už dnes nikoho absolutně nezajímá.

Wtf18494949

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Je fakt ze Battlefield 1 nebo i 5 dil maji hezci grafiku nez 2042, kdezto 2042 je narocny o hodne vic

Frank.Horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Chápu tvé rozčarování, taky mám RTX2060S. Ale uměle na vyšování to není, TloU je třeba čistě port z PS5 a to je prostě nová generace konzolí a ta hra nemusí brát ohledy na "PS4verzi".. Jako mohli bychom mít donekonečna hry co žerou 10GB RAM, 6GB VRAM a stačí jim R5-3600.. Ale chceme to? Když přišly porty z PS4, byl ten samý humbuk, akorát si to už nikdo nepamatuje. Rise of Tomb Raider uměl v roce použít 5.5GB VRAM a taky tak vypadal. No a 70% lidí mělo 2GB grafiky.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2023 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mám skôr pocit, že vývojári vyslovene že serú na optimalizáciu a až nechutným spôsobom sa spoliehajú na to, že hry im potiahne hrubý výkon. Aby RTX 3060 Ti, čo je naozaj veľmi výkonná karta na pomery Full HD rozlíšenia, nedosiahla pri TLoU ani na 60 snímkov a padala k 13?!! Tá karta je stále aktuálna, na trhu ešte zatiaľ nemá nástupcu a už akože nestíha?? Za takýto prístup si videoherný priemysel zaslúži ďalší krach, ktorý oddelí zrno od pliev. Fuj.

Wtf18494949

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Mam od podzimu 2022, 3060TI a jako mazec no.. Jenze on uz je problem u Forza Horizon 5 a ta vysla 2021 a pri fullhd na extremni nastaveni nestaci VRAM, takze textury musi byt na ultra a zbytek muze byt na extrem

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wtf18494949 jj, časem to dojde každému. nV s pamětí velmi šetří, abychom koupili co nejrychleji kartu novou. Taky mám 8GB nV, taky se těším na TloU, ale umít to vyladit aby to jelo i tak. Nicméně kromě majitelů RTX3060-12GB hodně lidí hodně brzy narazí. Protože pokud nechceš jít do AMD, není vlastně CO koupit i kdybys chtěl.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2023 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzdyt je to jasny na prvni pohled - planned obsolescence, o nic jinyho jim nejde, moc dobre vedeli, ze 8GB v roce 2023 uz asi nebude stacit, narozdil od roku 2016, kdy se 8GB vram stalo mainstreamem u stredni tridy karet 1/2/3-070 proc bych si kupoval o 20% vykonejsi novou rtx 4070 za ctyrnasobek ceny bazarove 3070? jo aha, ona vlastne kvuli nedostatku vram moc "nefunguje"... a k tomu tu opet mame vyvojare, ktery proste serou na optimalizaci, viz port last of us. Zadna z tech vyse zminenych her nema tak pokrocilou grafiku, aby na 1080p pripadne 2k rozliseni nestacilo 8GB vram

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk 8GB VRAM, stačí, dej si textury na MEDIUM experte, toť vše. Vyšší detaily jsou pro majitele 12 a 16GB karet, co ti na tom neštymuje??

J4MES
J4MES
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Kvůli tobě jsem se musel normálně přihlásti na zing, nevím, proč mě to furt odhlašuje každou chhvíli.. zlatá konkurence Každopádně pokud o problematice nic nevíš, tak se neozývej, přečetl jsem si celou diskusi a ty si ten klasický obhájce neoptimalizovaných her. Tvůj názor je zakový, že pokud člověk si nekoupí každé 2 roky kartu alespoň za 30k, dneska už spíš 40, tak nemá nárok ani na ULTRA FHD ;) Víc mimo už si být nemohl. Podívej se prosím tě na poslední PC porty, jedna katastrofa za druhou, to nemá vůbec nic společného s HW, je to prostě jen lenost vývojářů a hlavně nechvalná známe pověst Iron Galaxy v případě TLOU, že na co sáhnout, tak poserou.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J4MES Prosímtě kdo by mohl obhajovat neoptimalizované hry? Co by s toho kdo měl? Toho nemůže být snad fanda nikdo :) Je to právě naopak, v problematice s orientuji trochu vic do hloubky. A když už tak plácám, tak co říkáš na celý ten článek pod kterým je tahle diskuze? Chápu to správně, že od začátku roku nevyšla optimalizovaná hra?

J4MES
J4MES
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Ne, chápeš to špatně, mrkni třeba na Returnal nebo výše zmiňovaný RE, tady ta optimalizace je v podstatě dobrá až skvělá, oproti TLOU, HL nebo DS, kde tu optimalizace prostě odfkákli, je třeba rozlišovat špatnou optimalizace a slabý HW a fakt ani jedna z těch her nesplňuje kolonku toho, že by ta hra byla tak skvělá, abych si musel koupit nový HW.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J4MES Podívej, RE engine taky žere příšerné množství paměti, RE4 je v podstatě úzký koridor. Hogwards je open world, nehledě na to, že ta hra prodala miliony kopií, takže vývojáři jsou myslím přesvědčeni, že to dělají dobře. TloU právě JE ta hra pro kterou opravdu chceš nový hardware. Čtení na odpoledne: https://www.eurogamer.cz/proc-odzvonilo-grafickym-kartam-s-8-gb-pameti-ukazuje-technicky-rozbor-the-last-of-us

J4MES
J4MES
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Ne, stále to nechápeš a jedeš si furt to svoje... Ta hra nemá nic, co by zaplnilo více jak 8GB paměti, to že už jsou vývojáří, v tomto případě lidé z Iron Galaxy, kteří jsou pověsní svou neschopnosti dělat dobré port, tak to neznamená, že ta hra zkutečně potřebuje takový HW. Navíc to že zmiňuješ že HL se prodáva tak jak se prodává souhlasím, ale ta hra je taky mizerně optimalizovaná, je to na sposuta videí i článků. Bohužel je to smutná dnešní doba, protože když to vývojářům prošlo u HL, proč by to nemohlo projít třeba u TLOU? Jenomže to je trochu ještě jiný příběh. To stejné u W3, naprostý odflákly next-gen, kde ta hra vypadá naprosto stejně bez RT jak namodovaná stejná verze, jenomže nová verze jede o 1/2 hůře, tak je to normální.. ? a stejně to dostane 9/10 na steamu, fakt nechápu dnešní dobu.. Podívej se třeba jak krásně jede returnal, všechno na ultra a 120fps při UWQHD rozlišení, v čem má být 10 let starý TLOU náročnější ? Je potom náročnější než HL, který je open world, i když také nejede nejlépe ?:) Asi ne viď ? :P

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J4MES Deset let starý TloU.. No tak tam už nemá cenu debatovat o ničem :) RE4 je taky vlastně 19let starý, a na to stáří má taky docela velké nároky :))))

J4MES
J4MES
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrankHorigan Víš ono je rozdíl dělat v podstatě remake hry a port z konzolí do PC, který ještě totálně zmršili ;) Najdi si rozdíl mezi remake a portem.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J4MES No to je ten problém, ty nechápeš že ta hra je remake. Dokonce mi tu někdo napsal že je to vlastně port 10let staré hry, to jsem nevěděl jestli se smát nebo už vlastně ani ne. RE4 remake je snad taky "port z konzolí", nebo si myslíš, že ty studia dnes vyvíjí primárně pro PC?? Nepamatuju si velkou 3A na PC only několik let. To by přišli rychle na buben. Rozdíl je v tom, že TloU mělo exkluzivitu PS, RE4 ne. A taky to, že TloU je port z čistě PS5, zatímco u RE4 se muselo myslet i na PS4 verzi.

Reklama
Reklama