O rozdílech v obsahu toho zatím moc nevíme, bylo nám však potvrzeno, že se PC verze bude graficky směle rovnat titulu na next-gen konzolích.
To prozradil producent studia Marcus Nilsson, který dodal, že se na PC rozhodně dočkáme bohatého nastavení a next-gen grafického kabátku, což nás těší. Bohužel jsme se nedozvěděli mnoho o samotném herním obsahu. Ten se totiž podle uvolněných informací bude lišit.
Prozatím víme jedno. Systém AllDrive, který bude v reálném čase sledovat herní průběh rozličných hráčů a doporučovat jejich rivalitu a propojení výzev, bude přítomný ve všech verzích titulu. Next-gen konzole pouze dostanou dodatečné funkce a možnosti sdílení obsahu, což je pochopitelné.
Bohužel nevíme přesně, jaké funkce nabídne PC verze a jediné, co tak můžeme tvrdit s jistotou, je že se dočkáme důstojné audiovizuální úrovně. Více se snad dozvíme už brzy na výstavě E3.
Need for Speed: Rivals vychází 19. listopadu letošního roku pro PC, Xbox360, PS3 a novou generaci konzolí.