Zpět na článek

Diskuze: Nová Mafia oficiálně potvrzena

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Timkoo343

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redakce Zingu: Kde je ta Mafie 1 zdarma, pisete 1. zari ale na Steamu je za 10 ecek!

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 9. 2022 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timkoo343 U každé akce musíš brát v potaz časový posun. My prakticky žijeme v budoucnosti oproti časovému pásmu kde tahle akce začne platit. :D U nás to většinou je tak kolem 19:00 ten den.

predator922

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timkoo343 take cekam ale jak pisek olega, je mozne ze se ceka na spravny cas.. hra o truny taky vychazi nekdy ve 2-3 rano, hra na telefonu co hraji ma reset a dalsi den v case 00:00UTC coz je 2 rano u nas :/

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak na tu novou mafii se netesim ... nechava me to chladnym . po rokach cekani na 3 dil a pak zaziti toho enormniho zklamani ... me tato serie uplne moc nezajima , to myslim tak ze nadchazejici dily me moc neberou . uvidime treba to prekvapi ale krom pekne grafiky necekam nic a hrat hru jen kvuli nablejskany grafice nedokazu . viz mafie 3 .. hruza toto hrat , po 7 hodinach uninstal ... pokud je pravda ze hra bude zasazena do doby 20 let , coz si zatim nedokazu moc predstavit , tak snad to bude aspon nejak zazivne , auta budou asi pomala tak bych uvital mensi mapu ne nic obriho co zkazi tempo pribehu a atmosfery ... a pokud si to uchova styl vypraveni jako v remaku , sem stim ... pokud to bude trashovity jako treti dil tak nezajem ...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Boardwalk empire je v 20. letech myslím i velký Gatsby. Představ si město kde jezdí jenom Bolt Ace a ještě jich není tolik...

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Až po 7 hodinách, tak to asi nebylo tak hrozný :D

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mighty :D :D zdani klame .... nutil sem se hrat dal a doufal v nejaky zlom . Ale neprisel . Bylo to cim dal tim horsi :)

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
30. 8. 2022 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry jako, ale.... Ten remake byl uplny odklon od puvodni mafie, i kdyz vse bylo schovane za reskinem nesympatickych ksichtu a s gameplayem co je dnes jakoze moderni... Nerikam, ze ten remake byl spatnej, ale pro lidi co meli radi feeling (a to jakoze FAKT FEELING!!!!), jenz mela puvodni Mafia to musel byt fakt flusanec do ksichtu... Prislo mi to, jako kdybych hral Mafia ehm... 3, akorat s ctrl+c/ctrl+v pribehem s novymi ksichty a ten feeling byl z 85% fuc... A dovolim si tvrdit ze... ne vlasthe HODLAM TVRDIT, ze Mafia 4 bude to samy copy paste s lepsi grafikou, ale celkove to bude zase dalsi slatanina a zadnej MasterPiece... (O CZ dabingu nemluve)

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT Já myslím buď rád co jsme dostali, děkuj tomu ze všech sil... Vzhledem k tomu kde je herní průmysl kvalitou příběhů a postav tak je ta hra svým pojetím zázrak... Jednou si všichni vzpomenou až budou mafiáni hrozné zjevy, budou nosit duhové obleky budou bojovat za práva zelených kapsářů, tak budeme hořce litovat!

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT odklon ? :D zadny odklon to neni , par zmen tam probehlo ale nic za co by se ta hra mela hazet do spatneho pytle . pribeh byl lepe vypraven , byl napsan vice do hloubky co se tyka tommyho rodiny respektive sary .. jizdni model je lehci nic nerikam ale nic hroznyho kdyz to ma clovek dany na simulaci a ano v posledni misi sem neumrel ani jednou na nejtezsi obtiznost ale to je tim ze hra ma system kryti , predtim ho nemela .. remake je na 100% kvalitni a dobry . Nic nekazi , neurazi ani original . Oboje je super a jen clovke co na to kouka pres prsty muze trvdit opak .

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Konečně skvělý názor tady v diskuzi. Pod to se podepisuji. Ukázka zoufalosti je když ukazují na vybuchujici barely a že Paulie vypadá jako Shrek... Prostě když nevíš co, tak je namístě mlčet.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol ze paulie vypada jako shrek :D :D to me dostalo :D :D ... ;)

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ To Vávra razil jednu dobu, pak mu někdo taktné naznačil že už se to ručně nedatluje a že ten herec tak vypadá i ve skutečnosti. Pak to jediný český čtvrtmiliardář smazal :D .

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pecka , origo mafii tam nemam .. skoda ze tam nejsou achievmenty :D ...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Máš na uložtu kolekci klasiky s komplet hudbou... Staženo za pár minut.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Hm Warezák to se pozná. PS: Rohlík si v kromě taky můžeš ukradnout.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Ano strašnej warezák, stahuji si jedinou kompletní edici v dnešní době.Když ji mám někde na DVD. Mimoto ta hra byla několikrát zdarma i na DVD a ve středu ji máš zase zdarma. Ti to s tím rohlikem silně pokulhává, you wouldn't steal a car klasika...

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol ano na uloztu je ... ale ja to mam rad v knihovne kde jen kliknu a dam stahovat .. ty achievmenty me mrzi , kort kdyz to xboxari ci pskari ve vetsine pripadech maji i u tech starych her . ale s tou hudbou mas pravdu tam je nejaky problem s pravy pokud se nepletu , ale na to kaslu , urcite to pujde nejak udelat abych to mel jako kdysi original na nekolika cd ... jenze to se rokama ztratilo , znicilo ani vlastne nevim kam to zmizelo ... doma uz nemam ani jednu krabicku s hrou .. asi sem to vyhazel kdysi ... steam knihovna to prozatim jisti ... ale nerikam ze se nekdy nemuze stat ze steam proste umre a ja o vse prijdu ..

Ondřej Novotný

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé.

Tugitan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citace z mafiagame.com:

> Byla to pořádná jízda už od první Mafie přes Mafii II, Mafii III, až po věrný remake Mafia: Definitive Edition.

"věrný" Co bylo v originálu napravo, je v remaku nalevo. Kdo v originálu stál, ten v remaku sedí. Kdo byl v originálu sympatická postava, je v remaku psychopat. Kde byl v origináu zvláštní mix lidskosti a zároveň násilí, tam je v remaku jenom nenávist a jízlivost. Kde byla v originálu střídmost, tam je v remaku bombastičnost za každou cenu. Remake hry Mafia je dle mého názoru ukázkové postmoderní pokřivení původní předlohy. Vezmeme co fungovalo (evidentně, když z toho vznikl malý kult a následná série), na sílu všechno oproti originálu překroutíme, a pak se nahlas pochválíme, že nová pokřivená podoba je vlastně nejenom věrná, ale dokonce lepší než původní materiál (zírej na ten počet polygonů a na ty krásné odlesky!). Resident Evil 2 má věrný remake (škoda že trojka už tak dobrá není). Final Fantasy VII má věrný remake (alespoň aktuálně existující part 1, uvidíme co bude dále). Mafia nemá věrný remake.

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
30. 8. 2022 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tugitan Remake Mafie úplne znesvätil pôvodný diel z roku 2002. U Remaku som trpel. Skrátka na tom bolo vidieť, že to neviedol Vávra. Súhlasím.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MARTAS SK smutne

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MARTAS SK Vybuchujíci barely byly vpravo a semtam Shrek... Katastrofa, se divím že to guru Vávra psychicky ustál a jeho grupa s ním... Měli mu něco poslat, ať jim to chválí do nebes. Ale spočetli si, že pro těch deset ultras co ho na slovo poslouchají se to nevyplatí...

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
30. 8. 2022 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tugitan Mafia 3 se nelíbi a už i remaster, já myslím že by se každému radši líbilo vypít denně litr slané vody. Účinky se dostaví hned a na obě hry zapomenete, jo hlavně aby byl záchod napravo ne nalevo...

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol :D :D jo to musi byt chutovka :D :D

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
30. 8. 2022 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tugitan A to jeste nevis kolik ta bude cernych hub, priteplenych osob a nebinarnich zjevu...

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tugitan TAk tak. Mafia remake je totální money waste v porovnání s původní Mafíí. Ale pokud někdo původní hru nehrál, tak mu to může připadat jako dobrá hra. Protože pár dobrých věcí na tom bylo. A stará Mafie taky není bez chyb, ale v porovnání s tím remakem, kde vyhodili všechny mise pro bertoneho, kde je všechno hned za rohem, aby náhodou hráč nemusel trávit v autě nebo chůzí déle, jak 30 sekund, takže do některých částí města se člověk prakticky nepodívá a pokud už jo, tak dřív než se stihne rozkoukat, tak je už zase pryč. Jasně, dneska by si všichni stěžovali, jaká je to otrava jezdit sem a tam a že chtějí mít všechno hned. Ale tím to přišlo o veškerou atmosféru, člověk se těšil, že si užije město v nové grafice, ale všechno je tak zrychlený, že než se člověk rozkouká je konec hry. A když už jsme u toho zrychlování, tak proč třeba nevyhodit i části z misí. Takže Bastard se štěstím zrátíme o polovinu a nahradíme to cut scénou. Nebo necháme Raplha tě naučit ukrást jedno auto a pak už umíš ukrást jakýkoliv auto kdykoliv a kdekoliv. Protože proč tě učit krást každý auto, však ty zajímavosti co ti o něm řekne u toho jsou jen bláboly, co stejně nikoho nezajímají. A když už jsme u toho tak proč nezměnit i charaktery. Zatímco v původní hře je v úvodu s detektivem Tomy taky na útěku, tak se s ním setkává jako rovnej s rovným, jako někdo komu sice hoří koudel u zadku, ale je si jistej sám s tebou. V úvodu remaku je z Tomyho jen vyklepaná močka. Morello byl sice sadistickej parchat i v originále, ale tam to aspoň měl nějakej charakter, pozadí a motivaci. V remaku jen to prostě jen hajzl. Když se vrátíme zpět k Salierimu, tak v originále působí jako rovnocený soupeř pro Morella, byť častěji tahá za kratší konec provazu. V remaku se to zezačátku tváři pobobně, než se dozvíš jak na tom tvoje rodina je co rodina, spíš to vypadá na partičku chuligánů co jsou rádi, že jejich vliv sahá aspoň na konec ulice. A to ani nezmiňuji ty scripty a zjednodušení v honičkách nebo tu frašku v misi, kdy to jsou doutníky, ale vlastně jsou tu diamatny, ale vlastně jsou to drogy, i když jsou velký no go pro mafii. Ale není pravda, že by remake neměl žádné klady, pár jich má.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 8. 2022 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

irozhlas psal něco o tom že bude přidáno 15 misí které se budou odehrávat 10 let před příběhem hry. Víte o tom někdo něco víc? Nebude to jen nějaký mod nebo něco takového?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 8. 2022 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Pokud se nepletu, šlo o neoficiální fanouškovský projekt/mod...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 8. 2022 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Taky si myslím. Jsou jediní kdo o tom píše a určitě by to s sebou neslo spoustu práce, peněz a právních překážek k tomu aby to byl ofiko update.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediná herni série co mě nezklamala, U remaku jsem čekal nějaké pošlapání značky ale dostal jsem důstojnou a věrnou hru originálu, kterou sem tam sjedu znova a to se cení... Na další díl se těším velice... Diky za tu Mafii, sice mám nepřekonatelnou původní verzi z kolekce klasiky, ale steam se hodí vždy!

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to mi ta hra zůstane napořád, když si ji přidám do knihovny? Jinak to teprve začali pracovat na 4 dílu, už by na té hře mohli dělat minimálně 2 roky, když remake vyšel před delší dobou.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
29. 8. 2022 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 Jo, napořád jí budeš mít na Steamu dokud Steam nekrachne nebo nespadne meteorit či půťovy atomovky. Spíš bych to viděl tak na rok práce a to ještě preprodukce, takže real full vývoj nejspíš začal až teď. H13 mělo spoustu false start projektů kdy je začali dělat, ale byly zrušeny.

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásná zpráva jste užasný a hodně štěstí~~! A jestli bude na unreal enginu 5 ještě lepší s cz dabingem a dokonalá jako ten první díl i ten vylepšený... Škoda, že to budu pomalu hrát jako důchodce xD... S prvním dílem sem zapl poprvé PC :-o) ! Díl druhý taky dokonalost! 20 let v prde..,už nemám slov, du to zapít~~!! Du si Mafii zahrát a ty piva k tomu... :-)

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy nepij neni to potreba :D dej si radsi kvalitni cas z cajovny :)

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to jsem velmi zvědav. Jsem rád, že je to v minulosti a prequel může mít zajímavý příběh, ale hlavně ať si nevymýšlí nějaké dneska "populární" trendy. Mají nemalou výhodu a to, že v tomhle zasazení je strašně málo her. A žádné výbušné barely, prosím. V remaku těch výbuchů bylo až až.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jo, ty barely byly jako pěst na oko. Ne, že bych neměl rád vybuchující věci, ale nemusíme zase z toho dělat Half-Life 2. Potom se mi nelíbily některé HUD prvky (něco šlo vypnout/zredukovat, avšak velký žlutý diamant zůstal) a střelba za jízdy (ten zvláštní autoaim). Takže jestli tam tyhle věci nebudou tak mají u mě plusový bod. Jo a ještě ty moderní trendy, jak říkáš. Tohle je velká hrozba.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Barely měl i Vávra a taktně se o tom mlčí, komu tím prospějete co?

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Upřímně si fakt nevzpomínám na žádný výbušný barel, který jsem kdy použil. I v originálu se jich jistě pár najde, ale remake to s nimi opravdu přeháněl. Sitě rudý, aby byly jasně vidět, klidně i 3 u sebe a kam nepřátele zaparkují auto? Vedle výbošného barelu. A když jsme u těch výbuchů a plamenů, tak nepřátele by nemuseli oznamovat, že na mě hážou molotov. Hra to byla vcelku dobrá, ale až moc se hnula k těm výbuchům, efektům a těm "wow" momentům. Třeba to obrněný vozidlo z mise "Výlet do přídody" bylo přehnaný.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Vávra měl barely v garáži a na letišťi, myslím že i v docich a ano měl je dané tak aby udělali co nejvíc škody... Mě nejde o to že tam jsou, mě jde o to že zapomněl že je také měl a hrál si na chytrého. Vávra byl asi jediný kdo měl jedovatou slinu na remaster, u něho to je klasika. No spíš si myslím že ho nejvíc štvalo že z toho nekápne nic do kasy.Pamatuji že v dobách Levelu si ho dost zvali a on jim tak krásně zhejtil hry které se prodávali v milionech, že on by to udělal naprosto jinak. Třeba nechápal proč jsou padáky v San Andreas a myslím že tam měl něco o jetpacku, no o tom jetpacku se mluví dodnes. Asi tak... Nebo nezapomenu jak guru napsal sto věcí proč nemá rád Skyrim a KCD mělo tak 70 věcí z toho, prostě to jinak navrhnout nešlo... Hry on umí, má dobré postřehy k politice, ale žvanit to mu jde taky...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Je fakt, že Vávra je hodně svůj a ten jeho seznam na Skyrim mi příjde hodně tlačený a natažen, aby to měl na tu stovku. Na jednu stranu je pravda, že Skyrim je skoro v každém ohledu průměr (přesto jsem dokázal ve hře nechat přes 100 hodin) a na druhou měl i Vávra během vývoje KDC "velký" oči. Asi špatně nese, když není po jeho, ale když je po jeho, tak to v těch hrách funguje.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Divím se, že i po tolika letech ta "Vávrova stovka" vyvolává emoce. Když jsem to četl, tak mi na tom nic zvláštního ani kontroverzního nepřišlo. Akorát některé věci, co se mu nelíbili, mi přišli jako prkotiny a beztak je tam dal proto, aby to dalo na tu 100 (jak říkáš). Některé věci z jeho seznamu se dají aplikovat i na KCD, ale tak to holt bývá. Rozhodně to nevidím na to, aby mu to někteří hráči neustále připomínali (občas narazím i dneska na lidi, kteří tohle řeší). Nic tím stejně nezmění. Klidně ať sepíše další seznam na nějakou hru, rád si to přečtu aniž bych byl offended. Jo, Vávra je svůj. Snad se to nezmění a zůstane svůj i nadále. Proto mám jeho hry rád (snad jsem to nezakřikl u případného pokračování KCD lol). Ondr4H: Já si třeba rád poslechnu, jak "hejtí" hry, které všichni ostatní "milují". Zajímá mě, jak by on udělal něco jinak, co si myslí atd... A co se týče jeho názoru na remake, tak ačkoliv se mi remake nakonec líbil, stejně si rád poslechnu druhou stranu (a Vávrův názor na remake má u mě velkou váhu - ze zřejmých důvodů), navíc s ním v některých ohledech souhlasím.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
29. 8. 2022 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol No jo... Vávra. Kdyby neměl ruce a nohy tak je z něj jen velká huba. Nechám se překvapit jak dopadne to jeho "nenechám si do toho od nikoho kecat" u pokračování KCD které dělá pod taktovkou Deep Silver. :D

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie a ja si zas nepamatuju ze bych to v remaku bylo nejak prehnany a ze bych je pouzival .. hodne vybusnych barelu tam bylo nerikam ale misi kde sem nahanel brachu morella .. jinak to bylo v klidu a i v ty misi to znameno max 2 killy kdyz se to dobre nacasovalo ale tech parku tam bylo tolik ze to je uplne fuk ... takze zbytecne moc na to hledis pres nastvany prsty ...

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Vím o barelech v původní verzi, nedělám, že neexistují. Bohužel v remaku jsou jako pěst na oko.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že nastal čas si opět projet první Mafii. Už je to nějaký ten pátek, co jsem to naposledy zapnul. Jinak, na čtvrtý díl jsem dost zvědav. Zatímco trojka se jim dle mého názoru nepovedla (zejména mise), remake jedničky na tom byl o dost lépe (byť v žádném případě není dokonalý a některé věci se mi nelíbí).

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 8. 2022 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Trojka měla skvělý gunplay, pro mě i auta a zasazení. Ale znovu nevím jestli bych si to dal. Svým způsobem docela grind, zas na druhou ten gunplay a Lincolnovy precizní zabijácké pohyby mě nenudili.

William Rottmayer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ti amatéři?😂

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
29. 8. 2022 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, držím palce 👍

Reklama
Reklama