Nový blog informuje o problémech ve vývoji Kingdom Come: Deliverance
KC: Deliverance Novinka Nový blog informuje o problémech ve vývoji Kingdom Come: Deliverance

Nový blog informuje o problémech ve vývoji Kingdom Come: Deliverance

Martin Cvrček

Martin Cvrček

20

Nový blogový příspěvek týkající se očekávaného Kingdom Come: Deliverance nepatří mezi nejoptimističtější. Dan Vávra v něm popisuje, s jakými problémy se momentálně potýkají.

Reklama

Zatímco předešlé blogové příspěvky z vývoje Kingdom Come: Deliverance často nešetřily nadšením a optimismem, ten nejnovější je na tom poněkud jinak. Dan Vávra v něm prakticky bez obalu informuje o několika problémech, se kterými se nyní potýkají. Ty se týkají třeba designu.

„Většina featur je popsaná do posledního detailu. Jenže pak vyvstane situace, kdy se zoufale snažíte dopsat těch několik doposud scházejících, ale zásadních featur pro programátory, mezitím designéři pracují na doposud nenavržených craftovacích mechanismech a do toho se deset nových grafiků a konceptářů dožaduje zadání práce. Jenže abyste mohli zadat práci grafikům, musíte nejdřív přečíst a opřipomínkovat design craftingu od designérů, který má „překvapivě“ po dvou týdnech práce šesti lidí 100 stran a to se za pět minut přečíst nedá."

Jak se dá trochu očeávat, o určité potíže se postaral i fakt, že se Kingdom Come zadařilo na Kickstarteru:

„Neustále totiž musím řešit, jak se neutrhnout ze řetězu. Problémem kickstarterových projektů je to, že slibujete něco, co ještě není hotové. A slibujete to v okamžiku, kdy i při sebelepším plánování nemůžete zcela jistě vědět, že všechno, co plánujete nebo byste chtěli ve hře mít, se povede zrealizovat ať už z důvodů časových, nebo technických. V okamžiku, kdy plánujete hru tak obřích rozměrů, tak i s křišťálovou koulí to prostě nelze udělat na 100 %."

Vše je nakonec shrnuto následovně:

„Momentálně se nacházíme v situaci, kdy máme většinu věcí napsaných, nabrali jsme lidi a teď uvidíme, jestli budeme stačit ty napsané věci realizovat tak rychle, jak jsme si mysleli, že nám půjdou. Kdyby nám to dost rychle nešlo, hrozí, že budeme muset zjednodušovat, nebo některé věci posunout do dalšího aktu, což by se vám určitě nelíbilo."

Tyto tři citace jsou nicméně jen vybrané pasáže z celého blogu, pro plné pochopení doporučujeme přečíst celý text, který je naštěstí opět v češtině. Blog každopádně obsahuje i trojici nových screenshotů, které najdete níže, a odkaz na Kingdom Come Wiki, spadající pod doménu IGN.

Vlivem Wiki nicméně došlo k menšímu zmatku ohledně data vydání. Na jednom místě vidíme, že hra vyjde v souladu s původními informacemi ve 4. čtvrtletí 2015, o něco výše ale stojí informace o 1. čtvrtletí roku 2016. Ohledně alpha verze, kterou dostanou ti, co hru patřičně podpořili na Kickstarteru, nicméně platí termín září/říjen letošního roku a bety se dočkáme zhruba půl roku před vydáním plné verze

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama