Stejně tak zpřístupnila technologii Nvidia Ansel pro hru Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands.
Dnešním dnem se po celém světě začínají prodávat nejnovější grafické karty Nvidia GeForce 1080 Ti. Společně s nimi přichází podle Nvidie i posunutí toho, čeho je možné dosáhnout v počítačové grafice. Ruku v ruce s tím jdou i nové Game Ready ovladače které zvyšují výkon aplikací v prostředí DirectX 12. Nový ovladač rovněž zpřístupňuje technologii Nvidia Ansel pro hru Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands.
Nejnovější Game Ready ovladač je plně optimalizován pro hry, využívající DirectX 12. Tím, že Nvidia upravila kód svého vlastního ovladače se, ve spolupráci s herními vývojáři, povedlo zvýšit výkon herních aplikací v průměru o 16% napříč DirectX 12 tituly:
• Gears of War 4 – 10% • Hitman – 23% • Rise of the Tomb Raider – 33% • Tom Clancy’s The Division – 4%
Tento update rovněž zpřístupňuje technologii Nvidia Ansel pro tento týden vycházející hru Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands.
„Ansel je nový revoluční způsob jak zachytávat ty nejlepší herní screenshoty. Ansel si můžete představovat jako neustále přítomnou virtuální kameru, skrz níž můžete své herní zážitky zachytávat z úhlů, ze kterých to nikdy předtím nebylo možné. Hráči díky tomu mohou kameru posunout na libovolné místo, z libovolného úhlu, aplikovat na scénu různé filtry a dokonce zachytit 360° obrázek pro sledování ve virtuální realitě,“ dočteme se v tiskové zprávě.
„Ansel je podporován v mnoha dalších hrách jako Zaklínač 3: Divoký hon, Dishonored 2, Watch Dogs 2 nebo The Witness. Rovněž bude brzy přidán do her Lawbreakers a Mass Effect: Andromeda. Už teď je k dispozici vývojářům v rámci Unity enginu a Unreal enginu jakožto plugin, brzy bude také dostupný v rámci enginu Amazon Lumberyard.“