Nový vývojářský deník se zaměřuje na nahrávání hudebního doprovodu i na specifika adaptivní hudby během hraní.
Už roky se živě diskutuje o tom, jak se ve výsledku povede Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios a jaké herní prvky budou stát za to. Jednou ze součástí hry, o jejichž kvalitách dosud nebylo příliš sporu, je hudební doprovod. A právě na něj se zaměřuje nový vývojářský deník.
Ve videu uvidíte třeba nahrávání hudebního doprovodu určeného pro cut-scény, který byl nahrán s orchestrem v pražském Rudolfinu a který má trvat zhruba hodinu a půl. Hudba má ale samozřejmě prostor i při průzkumu prostředí.
Povaha soundtracku by měla odrážet podstatu lokality, v níž se zrovna nacházíte, takže v přírodě, která dnes vypadá zhruba stejně jako před stovkami let, uslyšíte modernější hudbu, zatímco třeba při návštěvě kláštera sestává doprovod z prostých chorálů. Celkově má samozřejmě hudba odpovídat dobovému zasazení Kingdom Come, přičemž je zjevně ovlivněna dílem Johna Williamse, Smetany, Dvořáka, Lišky a Fišera.
Značný prostor je věnován také adaptivní hudbě, která v různých situacích využívá plynulé přechody mezi různými stopami. Hudba tak během hraní reaguje například na přechod z jedné lokace do druhé nebo na začátek boje. Zajímavé je, že odlišným typům boje (se zbraněmi nebo s pěstmi) jsou vyhrazeny různé skladby a adaptivní hudba dokonce zohledňuje to, jestli zrovna vyhráváte nebo prohráváte.
Vývojářský deník je jako obvykle vybaven českými titulky, takže všechny detaily mohou vstřebat i ti, kteří neholdují angličtině. Navíc v něm můžete vidět nějaké ty dosud neviděné záběry ze hry a ukázky několika lokací.