O progresu a kradmém postupu v Horizon: Zero Dawn
Horizon: Zero Dawn Novinka O progresu a kradmém postupu v Horizon: Zero Dawn

O progresu a kradmém postupu v Horizon: Zero Dawn

Michal Burian

Michal Burian

4

Demoverze bohužel nebude, v Guerrilla Games na ní nemají čas.

Reklama

Holandské studio Guerrilla Games se po střílečkách ze série Killzone pustilo do vývoje akčního RPG titulu Horizon: Zero Dawn, které vyjde 1. března příštího roku exkluzivně na konzole PlayStation 4. O nadějné hře se postupně dozvídáme nové informace. Dnes se s detaily pochlubil šéf vývoje Mathijs de Jonge, který prozradil více o progresu nebo kradmém postupu.

U hlavní hrdinky Aloy budeme postupně vylepšovat její dovednosti a schopnosti prostřednictvím klasického stromu dovednosti. Zkušeností body budeme získávat postupně, třeba za zabíjení robotických monster nebo styl naší hry. Při využití stealthu máme získat více XP.

Na systém progrese navážeme s taktikou. Mathijs de Jonge se nechal slyšet, že kradmý postup je možný vždy, ovšem pokaždé nebude ideálním řešením. Jinými slovy bude občas lepší na bosse vyrukovat rovnou a ne se plížit křovím a snažit se ho překvapit. Pokud byste v takové situaci zvolili stealth, tak vám to bude nejen trvat déle, ale hrozí pravděpodobně útok dalších nepřátel.

K další otázce se Mathijs de Jonge postavil malinko vyhýbavě. Jeden hráč se ho zeptal, zda může prozradit, kolik druhů zvířat a robotů budeme moci ve hře lovit. Druhá část otázky se týkala robotů ve vodě, zda nás v Horizon: Zero Dawn nějací protivníci překvapí ve vodě, případně z vody. „Nebudu prozrazovat žádná čísla. Voda je nebezpečná,“ napsal krátce vývojář.

U dalšího tweetu už potěšil: „Všechny stroje mají být jedinečné/zvláštní,“ aby hráče neustále dokázala hra překvapit.

Na závěr jsme si nechali informaci o demoverzi. Ta bohužel nebude, v Guerrilla Games na ní nemají čas. „Zajímavý nápad, ale stálo by nás to čas. Raději se budeme věnovat hře,“ odpověděl Mathijs de Jonge.

Přečtěte si více o Horizon: Zero Dawn

- Při hraní Horizon: Zero Dawn si zapamatujte, že všechny stroje jsou nebezpečné

- Zkroucení mechanických dinosaurů v Horizon Zero Dawn

- Nebojácná Aloy v dobrodružném traileru na Horizon: Zero Dawn

- Horizon: Zero Dawn se odehrává v Coloradu

- Svět Horizon: Zero Dawn bude zaměřen na hustotu

- Horizon: Zero Dawn nepotřebuje multiplayer, podobně jako Zaklínač 3

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama