O vizuálních efektech a nasvícení v Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider Novinka O vizuálních efektech a nasvícení v Shadow of the Tomb Raider

O vizuálních efektech a nasvícení v Shadow of the Tomb Raider

Michal Burian

Michal Burian

4
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Hra světla a stínů nebo efekty vody, ohně, kouře a oleje.

Reklama

Shadow of the Tomb Raider je nám postupně přibližováno sérií krátkých videí, které krom novinek představují i jednotlivé vývojáře ze studia Eidos Montreal. Na novém dobrodružství archeoložky Lary Croft totiž nepracují lidé z Crystal Dynamics, nýbrž tvůrci Deus Ex: Human Revolution, Thief a multiplayeru pro Tomb Raider z roku 2013.

V prvním dnešním videu se dozvíme o nasvícení ústy nejpovolanější z Eidos Montreal. Audrey Flammand Lapointe tvrdí, že barvy, kontrast a světla nastavili záměrně tak, aby hráči cítili emoce hlavní hrdinky. Zároveň pomáhají určit, zda se scéna odehrává v minulosti nebo přítomnosti, a v neposlední řadě pomáhají hráči instinktivně poznat, kde se může skrýt, případně kde se nacházejí nepřátelé. V Shadow of the Tomb Raider má být dokonce depresivní oblast s volumetrickým nasvícením a mlhou, samozřejmě plná nebezpečných nepřátel. Pravděpodobně půjde o džungli, v níž se Lara stane predátorem.

Druhé video je věnováno vizuálním efektům, od vody a ohně, přes kouř až po olej. Cílem autorů pod vedením Martina Palka bylo vytvořit realistické efekty. Kupříkladu barvu ohně ovlivňuje teplota plamene.

Shadow of the Tomb Raider vyjde 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cza GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama