„Pokud vám přišlo Ground Zeroes těžké, u The Phantom Pain budete v pohodě,” tvrdí tvůrce hry.
S blížícím se vydáním The Phantom Pain mají hráči více a více otázek. Několik z nich jsme společně s odpovědmi shrnuli v naší novince před několika dny. Nyní se tvůrce hry Hideo Kojima podělil o informaci kolem samotné obtížnosti.
„Pokud vám přišlo Ground Zeroes těžké, u The Phantom Pain budete v pohodě. Pocit z operací je netknutý, ale je daleko vylepšený. Máte tam Fulton, podporu a můžete využívat vašich pomocníků. Je to jiné než Ground Zeroes, které bylo uzavřené,” sdělil ve svém první tweetu.
„Napsal jsem, že 'pocit z operací je netknutý', to znamená, že nejsou matoucí. Byly jenom upraveny, aby se daly snáze hrát,” dodal ve druhém tweetu.
Co to ve zkratce znamená? To znamená, že pokud vám Ground Zeroes přišlo těžké, The Phantom Pain bude relativně v pořádku. Za zmínku ovšem stojí, že vyšší obtížnosti, alespoň podle preview verze (viz tento tweet), se dají odemykat po dokončení hry, podobně jako tomu bylo u ostatních Metal Gear Solid (a Metal Gear Rising) her. Očekávat ale můžeme, že všichni budou moci začít na jedné a té samé, stejně jako v případě Ground Zeroes.