Zpět na článek

Diskuze: Otravují vás černé pruhy v Evil Within? Komunita se o ně postarala

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2014 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

M! tj@88: jen její části

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ajaxis...

Koukám, že píšeš o hraní na zobrazovadle s filmovým formátem 21: 9, tak se Te chci zeptat na pár malickostí. Pred asi 2 lety me v jednom elektru zaujal LCD televizor, myslím, že od Philipse (? ) , který mel formát obrazovky práve 21: 9, ale od tý doby se po nem slehla zem a o podobný TV jsem už nikdy nezakopnul. Tak se ptám, je to Tvoje "zobrazovadlo" monitor, TV nebo snad projektor?

A jak na nem vypadá obraz? Chápu to tak, že pokud jsou filmy (napr. na Blu-ray disku) v tom filmovým formátu 21: 9, stejne tak i nekolik málo videoher, tak je výsledný obraz po celý ploše obrazovky, tj. bez pruhu nahore a dole, který mi - majitelé širokoúhlých 16: 9 TV a monitoru - u sebe vidíme. Ano?

Ale co se stane, když si clovek na TV/monitoru s formátem 21: 9 pustí film/videohru, který jsou v bežným 16: 9? Máš na tý obrazovce velký cerný pruhy vlevo a vpravo nebo se obraz nejak "deformuje" a roztáhne se na celou plochu? A jak na tom vypadá internetový prohlížec?

Tohle mi už delší dobu leží v hlave a když vidím videohry jako EVIL WITHIN nebo budoucí THE ORDER 1886, který beží práve ve 21: 9, tak trochu dumám nad porízením 21: 9 TV. Teda v prípade, že to má smysl a že se tyhle TV ješte vyrábí a nebyl to jen chvilkový "boom". Díky za prípadný informace

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamInator: jj a v tom rozlišení Megan Fox co? 😗

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2014 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

M! tj@88: o takovém rozlišení se mi vždycky zdálo 😗

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Ano vždyť to je výhoda ze si zpackanou hru můžu upravit zatímco na konzole ti v tomto případě zůstává hrát s frame drop k 20 FPS a v rozlišení s kterým v živote nikdy nikdo nevyrobil žádnou TV.

Jinak je to dost velký rozdíl bez těch otřesných pruhů.

jo a nezapomeň Same

pokud budeš použivat Cheat Engine program na změnu FOV tak nemačkej NumPad 2 protože zůstaneš prekvapenej. Hra se začne renderovat v 6400x3600 😗

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, myslím. Stačí se podívat na ty poloviční hry, které poslední dobou vychází. Když už, tak se vydá základní hra. Zbytek na tom vždycky dodělají hráči, ať už jde o grafické módy, technické zpracování a podobné.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
18. 10. 2014 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy si opravdu myslite ze by hraci dokazali udelat mnohonasobne lepsi hru nez vyvojari z velkych firem? Dobrej vtip! Vite vubec jak je to narocny a kolik to stoji penez? Tady na Zingu jsou obcas opravdu zajimavy nazory.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ok ok, hlavne me hned neukamenuj

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježiš já vím, že existuje spousta free SDK a dají se na tom dělat super hry, nejsem blbej.

Já to spíš myslel tak, že např. AC jede na nějakém tom jejich Anvilu, tak kdyby radši místo tvoření hry ho dali hned na začátku hráčům, ti by vytvořili možná i mnohem lepší hry. Vývojáři by tu pak byli jen k tvorbě enginů a hráči by si tvořili vlastní hry, mnohonásobně kvalitnější, optimalizovanější a já nevím co ještě.

Tímhle myslím ty velké enginy, které nejsou dostupné veřejnosti.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 10. 2014 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak: Jo to v tom option menu jak se aktivovalo? To byly dobrý filtry ale celou hru bych s nima nehrál.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2014 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: V CoD 4 to byl takový easter egg, když jsi našel dost notebooků.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maestrodk: CryEngine SDK, UDK, Unity3D ti nic nerika? Vsechno je zdarma. Da se v tom udelat prakticky vsechno. Zato ale zas tak moc kvalitnich indie her neni.

Docela by me zajimalo, jestli existuje nejakej web, na ktery muzou hraci psat svoje navrhy na hry a tak. Kdyztak bych poprosil mistni (nejen mistni) borce, co nejaky takovy navrhy maji, jestli by to s nama mohli sdilet tady na foru.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
17. 10. 2014 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu, čím dál více si pokládám otázku, proč jsou podle vývojářů náklady tak velké, když stále větší část her se při vydání rovná alfa/beta verzi, herní doba se zkracuje, všechno se zjednoduešuje atd.... A o pár dní pozděj, je všechno vyřešeno díky pár borcům, co na to nepotřebují vybavení za milióny, prakticky ani žádnou odměnu...Přitom od vývojářů slyšíš jen jak to nejde a to a to a samy kecy. Já mít takové lidi ve firmě, tak je prostě vyhážu a naberu ty borce

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Já se budu bavit v GTA V i bez ufonů.

A tohle není otázka obsahu ve hře, to je otázka celkového technického zpracování hry.

Mně vůbec nevadí, že na PC se o to postarala komunita, tak je to vždycky. O takovéhle věci by se ale komunita starat neměla. Kdyby vývojáři víc naslouchali hráčům při vývoji hry, nemuselo by být tolik práce po jejím vydání.

Však jestli se nepletu, tak taky všude po netu kolovaly petice o vydání GTA V na PC, když nebylo jisté, jestli to vydají.

Kdyby víc poslouchali hráče, bylo by to lepší.

Tohle ale jen potvrzuje mou úvahu o tom, že hráči vytvoří 100x lepší hry než AAA vývojáři. Stačilo by jim jen poskytnout SDK.

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Zvolil jsi špatný příklad. V GTA V jsou ufoni.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2014 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maestrodk: ne, nejsem vůbec rád, že to tam dali (nehledě na platformu) .... jasně, že jsou ty pruhy na hovno...ale nesmíš zapomenout, že drtivá většina multiplatformních her jsou cílené na konzole a na pc se pak portnou...a to, že se to na PC opraví závisí na komunitě...ano neomlouvá to fakt, že by se vývojáři měli hráčů ptát, co chtějí, ale tady nikdo nepochybil...všechny verze jsou stejné.... Jak myslíš, že bude vypadat GTA V? tam si zas budete stěžovat , že tam nejsou ufoni.... ale na PC je někdo dodělá a hned bude oheň na střeše, jak to že to mají oni a ti druzí ne...Proč se jich vývojáři neptali, jestl itam chcou tohle a tohle už při vývoji? :

-)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
17. 10. 2014 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tu máme černé pruhy a 30 fps k navození filmové atmosféry. Tak kdy se konečně dočkáme přeskakování okének filmu, retro šumu, hudebního doprovodu na piano a vrčení promítačky?

Phase
Phase
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja neviem, ale filmova atmosfera, mam pocit ze je nove slovicko, na zakrytie vlastnej neschopnosti, ked uz chceli filmovu atmosferu, mohli dat lock na filmovych 24fps hraci by im isto podakovali

Alphonse800
Alphonse800
Level 3 Level 3
17. 10. 2014 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem se dozvěděl o idTech5 enginu vzal jsem nohy na ramena.

kotlik
kotlik
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to uplně o ničem, zabijení zombíků už mam dost. Btw, jaká atmosféra tam je ? Strašidelná ? Heh, tak každopádně né pro mě, jelikož já mam horrory rád, ale tady se spíše jede jen přes krev. Dospělého člověka který má rád horrory to nijak nevyděsí. Čili svůj účel to nesplnilo...

PS: Na to jak dlouho byla hra vyvíjená tak optimalizací je to odpad, hra na to jak vypadá potřebuje velmi výkonné CPU. Lol, však se na to podívejte ....

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já spíš nevím...Proč se vývojáři prostě nerozhodli dát do nastavení něco co by ty černé pruhy odstranilo? Jako fakt nechápu jak může být odstranění černých pruhů tak zničující

FoxArcher
FoxArcher
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pokud hrajete i na 21: 9 jako já, tak pruhy u vás nejsou ...

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohral to uz niekto? Oplati sa zato vyhodit prachy?

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2014 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rappix: ono je tam moznost odstranit aj ten film grain filter, len s nim bohuzial miznu aj niektore post-proces efekty, tak mozno preto si pridu krajsie

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Kdyby se třeba možná taky někdy zeptali aspoň jednoho jediného hráče, co si o tom myslí, tak by je poslal do pr*ele. Nechápu kde přišli na takovýhle nápad, že zakrytí poloviny obrazu je skvělé.

Když se to opraví na PC, tak to jsi rád, ale že na konzole to zůstane, tak to je podle tebe dobře? Kdyby tam aspoň dali možnost volby. To mi řekni, kterému hráči se to líbí? Možná tomu, kdo má takovýhle monitor, nebo vlastní kino.

Reklama
Reklama