Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flexo369 pravda, kdybych nemel razer synapse, tak o jejich storu vubec nevim.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot gog? asi dobry. mozna to bude tim, ze jako jediny prodavaji drm-fre hry.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
13. 2. 2019 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaj to je porad "A od ted vse bude na Epicu" ... Ja myslim, ze po tom shitstormu od hracu si to jeste rozmysli. Zalezi jak se to metro na tom epic storu bude prodavat. Pokud teda nebudou jako EA, kde misto aby si sypali popel na hlavu radsi zavrou to studio, ktery vlastne za nic nemuze. A mozna diky tomu taky dostali lepsi cenu ... i kdyz pochybuju - predpokladam, ze to jednani zaclo driv, nez se stalo to s metrem.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik No, jenze tech prave muze byt vic, kdyz exkluzivni licence nebude. Takhle (ja nevim kolik to EA stalo) za to dostali treba 20 milionu za 10 let. Kdyz by prodavali licence komukoliv, mohli by prodat treba 20 licenci za 5 let po dvou milionech, nebo by dostali nejake procenta z prodeje, nebo ja nevim co.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
10. 1. 2019 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey > V čem je konkurence?

Zakaznici v tom zadnou konkurenci nevidi, ale vyvojari (kteri jsou prakticky taky zakaznici tech platforem) ano. Steam chce nejakych 30% z prodeju, Epic chce jen nejakych 12% nebo kolik. (cisla jsem opsal od u/Ondrej_V)

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Nejdriv jsem to nechapal, ale uz mi to asi doslo. Asi je to jen ne uplne stastne napsany. Ony ty bryle funguje prakticky stejne, jako ta obrazovka, jen ty pixely jsou mensi, jsou tam navic fresnelovo cocky a tak, ale obrazovka jako takova je jen jedna (nebo dve, ale jsou nejak synchronizovany a klidne muzem tvrdit, ze je jen jedna. stejne to zalezi na tom vyrobci toho headsetu), ktera zobrazuje oba obrazy ve stejnem FPS - tady 60 a clovek to jako tech 60 taky vidi. Ale pocitac/konzole musi rendrovat pro kazde oko zvlast, takze musi stihnout vyrendrovat 120FPS. Tak jestli te @1 chapu spravne? A pripadne @8188 pro podrobnejsi vysvetleni.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Mozna proto, ze BIStudio ma problemy tak trochu nekde jinde, ze cestina uz vubec nikoho nezajima :D

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
11. 10. 2018 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@algernon To neni vetsina, ale mensina o ktere se vi prave proto, ze se jim povedli. Ty ostatni uz jsou na tom hur.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
11. 10. 2018 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny 18 GTX1080, i7-8700, 16GB RAM hraju na 2560x1080 a pod 60FPS to nemivam. Jako jo, obcas se stane, ze to dropne, ale toho si skoro ani nevsimnu. Dokonce i Armu3 mam na max (krome dohlednosti) a downscale na 120% a bezi na 60fps

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
9. 6. 2018 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin No co jsem slysel od jednoho vyvojare (co delal na A3 a na KCD), tak oni prave simulujou az moc. Jako bug kvuli tomu, ze had mel nastavenou vahu 20 kilo a ten spoustel miny? Co takhle odstranit zbytecnosti jako vaha zvirat a misto toho jen kontrolovat, ze na minu najelo vozidlo, nebo slapnul clovek? Ale pokud mas na to info o novym enginu nejakej zdroj, rad si to prectu. Pokud teda nemyslis to, co zkousi v DayZ. A tomu o tom, ze komercni enginy nestihaji, tomu se mi taky moc nechce verit. Takze pokud by byl zdroj i na to, tak by to bylo taky fajn.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
8. 6. 2018 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohemka, koukam, konecne zjistila, ze s tim jejich enginem to uz pujde jenom z kopce... A nebo to bude tim, ze real-virtuality nebezi konzolich.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
8. 6. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin To ze ji jeste podporuji jeste neznamena, ze neni rozbita. A rozbita porad je.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

F

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta grafika tadytoho druhu her mi prijde uz minimalne 10 let stejna. Si pamatuju, ze takovy Emergency 3 vypadalo dost podobne.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
28. 3. 2018 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Proti tomu nemůžu nic říct. Snad jen to, že když to filmaři budou mít už teď, tak až se dostaneme do doby, kdy to budou moct využívat i hráči, bude to běhat jako hodinky.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Taky zalezi, kolik odrazu se bude pocitat a kolik tam je fotonu. A vzhledem k tomu, ze UE4 se nepouziva jen na hry, ale i na filmy, kterym je jedno, ze nebudou mit 60 nebo klidne i min nez 30 fps, protoze to stejne budou renderovat, tak za me dobry. Urcite je lepsi mit tu moznost, tohle vyuzit, nez tu moznost nemit. Navic je to optimalizovany na Volta GK, takze kdyz se s tim bude rok dva experimentovat, opravovat a optimalizovat, tak uz to muze byt docela dobre pouzitelny i ve hrach - treba na Epic nastaveni.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
22. 3. 2018 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Martass311

Tenhle popis odpovida kazdemu druhemu portu na PC

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
15. 3. 2018 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Predpokladam, ze to, kdyz se skroluje nahoru a zobrazi se menu, tak ty socialni ikonky budou na stejne strane, jako kdyz se clovek kouka na menu, kdyz je uplne nahoru?

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
8. 3. 2018 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SteveHood

S panem bohem. Mozna se pak podivam na recenzi.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
8. 3. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ubisoft právě oznámil The Division 2" ... no, tak at si to uzijou. Na UBI, EA, Konami kaslu.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
7. 3. 2018 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @arnold

Cryengine pri vytvareni samostatne hry nacpe vetsinu veci do nekolika zip souboru (ktery se nejmenujou zip, ale pak) , takze kdyz chces zmenit i jen jeden soubor, musis stahnout celej ten zip a tim pak nahradit ten starej. Teoreticky, pokud maji 100 tech casti a upravi 100 souboru, kde kazdej soubor je v jedny ty casti, musis stahnout znova celou hru, ale velikost to bude mit stejnou.

Pokud je ten updatovaci system chytrej a ten 16GB patch opravuje jen tan pak, kterej byl zaroven opravovanej tim 23GB patchem, mohlo by to byt jen 23GB. Pokud je hloupej, musis stahnout 23 i 16, takze 39GB. A pokud je chytrej a druhej patch opravuje i neco mimo ten pak, kterej opravuje ten prvni patch, tak 23GB+to, co zbyva. Predpokladam, ze konzole, kdyz delaji ty certifikace, to nebudou mit vyreseny tim chytrym zpusobem. Jak to ma vyreseny Steam nevim.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
7. 3. 2018 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Wara

Kterej ale muze hru rozbit jeste vic. No jak je libo, ale pak nenadavat na vyvojarum za bugy. Ja mel zatim jen jeden skoro game breaking bug a to v Sazave v Klastere. A spadlo mi to taky jen jednou a to hned po startu.

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
24. 2. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @dustbincz

Hele úplně stačí. Upgradoval jsem v lednu z gtx760 a nechce se mi zrovna kupovat novej CPU, protože bych k tomu musel kupovat novou desku a ramky, takzeee, chapes

Reklama
Reklama