Jaj to je porad "A od ted vse bude na Epicu" ... Ja myslim, ze po tom shitstormu od hracu si to jeste rozmysli. Zalezi jak se to metro na tom epic storu bude prodavat. Pokud teda nebudou jako EA, kde misto aby si sypali popel na hlavu radsi zavrou to studio, ktery vlastne za nic nemuze. A mozna diky tomu taky dostali lepsi cenu ... i kdyz pochybuju - predpokladam, ze to jednani zaclo driv, nez se stalo to s metrem.
@Docik
No, jenze tech prave muze byt vic, kdyz exkluzivni licence nebude. Takhle (ja nevim kolik to EA stalo) za to dostali treba 20 milionu za 10 let. Kdyz by prodavali licence komukoliv, mohli by prodat treba 20 licenci za 5 let po dvou milionech, nebo by dostali nejake procenta z prodeje, nebo ja nevim co.
Zakaznici v tom zadnou konkurenci nevidi, ale vyvojari (kteri jsou prakticky taky zakaznici tech platforem) ano. Steam chce nejakych 30% z prodeju, Epic chce jen nejakych 12% nebo kolik. (cisla jsem opsal od u/Ondrej_V)
@Michal Burian
Nejdriv jsem to nechapal, ale uz mi to asi doslo. Asi je to jen ne uplne stastne napsany. Ony ty bryle funguje prakticky stejne, jako ta obrazovka, jen ty pixely jsou mensi, jsou tam navic fresnelovo cocky a tak, ale obrazovka jako takova je jen jedna (nebo dve, ale jsou nejak synchronizovany a klidne muzem tvrdit, ze je jen jedna. stejne to zalezi na tom vyrobci toho headsetu), ktera zobrazuje oba obrazy ve stejnem FPS - tady 60 a clovek to jako tech 60 taky vidi. Ale pocitac/konzole musi rendrovat pro kazde oko zvlast, takze musi stihnout vyrendrovat 120FPS. Tak jestli te @1 chapu spravne? A pripadne @8188 pro podrobnejsi vysvetleni.
@kajny 18
GTX1080, i7-8700, 16GB RAM hraju na 2560x1080 a pod 60FPS to nemivam. Jako jo, obcas se stane, ze to dropne, ale toho si skoro ani nevsimnu. Dokonce i Armu3 mam na max (krome dohlednosti) a downscale na 120% a bezi na 60fps
@Paladin
No co jsem slysel od jednoho vyvojare (co delal na A3 a na KCD), tak oni prave simulujou az moc. Jako bug kvuli tomu, ze had mel nastavenou vahu 20 kilo a ten spoustel miny? Co takhle odstranit zbytecnosti jako vaha zvirat a misto toho jen kontrolovat, ze na minu najelo vozidlo, nebo slapnul clovek? Ale pokud mas na to info o novym enginu nejakej zdroj, rad si to prectu. Pokud teda nemyslis to, co zkousi v DayZ. A tomu o tom, ze komercni enginy nestihaji, tomu se mi taky moc nechce verit. Takze pokud by byl zdroj i na to, tak by to bylo taky fajn.
Proti tomu nemůžu nic říct. Snad jen to, že když to filmaři budou mít už teď, tak až se dostaneme do doby, kdy to budou moct využívat i hráči, bude to běhat jako hodinky.
Taky zalezi, kolik odrazu se bude pocitat a kolik tam je fotonu. A vzhledem k tomu, ze UE4 se nepouziva jen na hry, ale i na filmy, kterym je jedno, ze nebudou mit 60 nebo klidne i min nez 30 fps, protoze to stejne budou renderovat, tak za me dobry. Urcite je lepsi mit tu moznost, tohle vyuzit, nez tu moznost nemit. Navic je to optimalizovany na Volta GK, takze kdyz se s tim bude rok dva experimentovat, opravovat a optimalizovat, tak uz to muze byt docela dobre pouzitelny i ve hrach - treba na Epic nastaveni.
Predpokladam, ze to, kdyz se skroluje nahoru a zobrazi se menu, tak ty socialni ikonky budou na stejne strane, jako kdyz se clovek kouka na menu, kdyz je uplne nahoru?
Cryengine pri vytvareni samostatne hry nacpe vetsinu veci do nekolika zip souboru (ktery se nejmenujou zip, ale pak) , takze kdyz chces zmenit i jen jeden soubor, musis stahnout celej ten zip a tim pak nahradit ten starej. Teoreticky, pokud maji 100 tech casti a upravi 100 souboru, kde kazdej soubor je v jedny ty casti, musis stahnout znova celou hru, ale velikost to bude mit stejnou.
Pokud je ten updatovaci system chytrej a ten 16GB patch opravuje jen tan pak, kterej byl zaroven opravovanej tim 23GB patchem, mohlo by to byt jen 23GB. Pokud je hloupej, musis stahnout 23 i 16, takze 39GB. A pokud je chytrej a druhej patch opravuje i neco mimo ten pak, kterej opravuje ten prvni patch, tak 23GB+to, co zbyva. Predpokladam, ze konzole, kdyz delaji ty certifikace, to nebudou mit vyreseny tim chytrym zpusobem. Jak to ma vyreseny Steam nevim.
Kterej ale muze hru rozbit jeste vic. No jak je libo, ale pak nenadavat na vyvojarum za bugy. Ja mel zatim jen jeden skoro game breaking bug a to v Sazave v Klastere. A spadlo mi to taky jen jednou a to hned po startu.
Hele úplně stačí. Upgradoval jsem v lednu z gtx760 a nechce se mi zrovna kupovat novej CPU, protože bych k tomu musel kupovat novou desku a ramky, takzeee, chapes