Doba načítání po smrti se zkrátila na 5 až 15 sekund.
Hardcore RPG titul Bloodborne (recenze) od tvůrců Dark Souls dokázal příjemně zaujmout svou temnou atmosférou a pro některé jedince i výzvou. Do drsného světa za zástupy nepřátel a bossů jsem se vydal i já, i když jsem předešlou tvorbu od From Software nehrál. Když si zvyknete na pravidla a neženete se za postupem, ale vyčkáváte, tak si hru užijete. Dokonce i umírání je zábavou, i když do dnešního dne bylo dost mučící. A to z důvodu dlouhého načítání, které trvalo někdy 30 až 35 sekund, jindy dokonce 40 až 45 sekund. To rozhodně není málo a všichni si na to stěžovali.
Vývojáři se na problém podívali a v nejnovějším patchi připravili opravu, která snížila dobu načítání na 5 až 15 sekund. Každopádně autoři upozorňují, že doba načítání se může lišit v závislosti na okolnostech.
Aktualizace 1.03 má 2,7 GB a krom zmíněného načítání přidává do obrazovky s načítáním textové zprávy. Předtím jste se mohli dívat pouze na logo. Nově si přečtete různé popisky předmětů, s nimiž se ve hře setkáte.
Aby byla novinka kompletní, tak patch dále opravuje některé nefunkční výtahy a rovněž by se vám nemělo stát, že boss jen tak stojí a nic nedělá. Problémy by měly zmizet i z multiplayeru.