Jde o místo, kde můžete experimentovat se zbraněmi, výbušninami a dalšími věcmi bez toho, aby vás otravovali policajti.
Nejnovější trailer z PayDay 2 představuje Safehouse. David Goldfarb vám vysvětlí, že jde o speciální místo, kde můžete experimentovat se zbraněmi, výbušninami a dalšími věcmi bez toho, aby vás otravovali policajti.
V domě naleznete spoustu různých výukových programů (otevření dveří pomocí C4 nebo jak vypnout alarm). Stejně tak se v Safehouse hromadí všechny vaše nakradené peníze, takže můžete obdivovat vše, co jste za celou hru nakradli, včetně bankovek, zlata apod.
PayDay 2 vyjde 13. srpna (o den později na evropském PSN) pro PlayStation 3, Xbox 360 a PC. Konzolové verze budou dostupné i v krabicové podobně, PC pouze digitálně prostřednictvím Steamu (30 euro - 774 Kč). Později bude dostupná také PS4 verze.
Připomeňme, že PayDay 2 je pokračování kooperativní střílečky z pohledu první osoby pro čtyři hráče. Členové týmu budou stejní jako v jedničce, tedy Dallas, Hoxton, Wolf a Chains. Hra obsáhne síťovou databázi zvanou CRIMENET, která vám umožní získat kontakty, jenž využije pro výhodné obchody, plánovaní únosu, vykradení banky a celkově na různé činnosti související s kybernetickou kriminalitou. V CRIMENET postupně budete nacházet kontakty na ukrajinskou mafii, podplacené politiky, vládní agentury a také na mexické drogové kartely. Díky čemu získáte různé výhody.
Před zahájením hry si vyberete třídu (Enforcer, Ghost a Technician), která vám bude vyhovovat. Tu budete postupem hraní vylepšovat za získané zkušenosti a vybavení. Arzenál zbraní nabídne sniper pušky, kulomety, pistole, granáty a mnoho dalších užitečných hračiček, s nimiž se budete postupně seznamovat a využívat je v různých situacích. Zbraně budete moci vylepšovat.
Pokud seženete kamarády, tak trojici kriminálníků bude v singleplayeru ovládat umělá inteligence. Kromě bank budete zachraňovat vězně nebo dokonce přepadávat obrněné transportéry. Na druhé straně barikády pochopitelně budou policisté (jednotky SWAT a agenti FBI), které bude ovládat AI s tím, že jejich chování by mělo být dynamické a přizpůsobit se dané situaci.