Zpět na článek

Diskuze: PC hráči se přeci jen dočkají odškodného za situaci s posledním Batmanem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: shifty205

Ve směs je to jedno. Pokud je třeba tak grafika si vezme paměť z RAM. Pokud máš Desítky tak RAM a VRAM se virtualizuje na jednu celou paměť. 7 a 8čky to dělají taky ale mají omezený přístup a méně RAM mohou použít pro VRAM. Pro to je na Desítkách někdy menší inputlag.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
6. 11. 2015 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shifty205: to bych se musel podívat... Teď si nejsem jistej... Mám víc her, co mi běží přes 3, 5 GB (GTA V např. ) - i když Batman je docela rozes*anej

shifty205
shifty205
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej: A není to Vram? Když má 970 jen těch 3. 5 a tuším že si to vezme tak 3. 8.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
6. 11. 2015 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to RAMkou... Batman mi žere přes 4 GB RAMky (z 8 GB) , takže si asi koupím ke svátku novou RAM

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
5. 11. 2015 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo, Temgotin - děkuji za potvrzení mých myšlenek... Bohužel oprava těchto problému je moc velký zásah do kódu, takže to nakonec takhle zůstane asi napořád...

Ale snad brzy získáme předchozí Batmany a budeme moci hrát ty předchozí... Já dohrál všechny - minimálně 4x, ale aspoň je budu mít legálně...

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
5. 11. 2015 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo tak stejnej problém asi řešej týpci od adobe s photoshopem, kterej se 15 let potýká s problémem jak uvolnit naplněnej buffer. .

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Ondrej_V

To je tím že hra neumí pracovat s pamětí VRAM/RAM. Však jestli to je doprcané tak po zahlcení paměti se začne používat swap a tím se to začne sekat samozřejmě. S SSD si pomůžeš ale životnost toho disku se začne hodně rychle zkracovat.

To: Ondrej_V

Mno vidíš mě smajlíci ve Firefoxu a Modern Internet Exploreru nejedou.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Temgotin: Skoda ze tu neni smajlik klepajici si na celo

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
5. 11. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je možné... Mám klasický pevný disk (nejsem zastánce SSD) ... Možná to bude tím... Ď

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: Nebude to Denuvem? Možná ti to kvůli němu disk přestává zvládat.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
5. 11. 2015 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stávám se vám, že se hra začne sekat po takové hodině nebo dvou (hodně sekat) ? Vůbec netuším, čím to je

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 11. 2015 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak PC verziu daki robiť konzolovej firme - robilo na nej 12. ľudí a tak to to potom pri vydaní aj dopadlo. Opravovať tak rozbitú hru je určite dosť zložité. Aby bol ten port poriadny, to by museli začať úplne od základov a na to im WB prachy už nedá.

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to nefunguje obráceně? Udělat PC verzi a potom port na konzole?

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

behavioralista: z části máš pravdu - nesral bych na konzole, ale během vývoje bych část studia nechal dělat na PC verzi a další část na konzolové verzi... Kolikrát od tvůrců chodí zprávy jak hru dělají zvlášť pro každou platformu a o půl roku později se net hemží novinkami, že hru úspěšně portovali na PC... V tomhle případě mi může někdo oponovat, že tahle procedura vývoje se jim akorát prodraží, ale Who cares? ... Prachů mají dost tak ať nepláčou.

fatush1
fatush1
Level 40 Level 40
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte někdo jestli když koupim krabicovku tak taky dostanu předešlé díly nebo to musím koupit přes steam?

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych se vysral na nějaké konzole. To je beztak k ničemu. Tam ať si paří ančártedy a lást of asy. Batman má být primárně na PC, žádné dojebané porty. Kdyby se tvůrci tomu věnovali víc a poctivěji, nedopadlo by to tak jak to dopadlo. Za celou mou hráčskou kariéru jsem se ještě nesetkal s tak technicky dojebanou hrou. No snad GTA 4. Tak a teď do mě.

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: S tím jsem obeznámen, ale taky chtěli aby oproti konzolím PC verze BioShocku Infinite vypadala co nejlépe... Dostala plnou podporu DX11 a balíček textur ve vysokém rozlišení (díky tomu a pár dalším vecem byli nuceni dát hru na tři disky) ... BTS jsem viděl a optimalizace nakonec dopadla jak má...

Takže souhlas s Kravaťáky - Studia jako 2K, Crytek a pár dalších chtějí aby hry pro PC využili maximální potenciál a konzole zase svůj, ale jsou studia, ke kterým přijde třeba Microsoft s kufříkem aby osekali hru tak aby vypadala na všechny tři platformy stejně (viz CDProjekt se Z3) ...

Ale bohužel to vždy taky nejde a výsledkem je právě BAK...

PC verzi jsem doposud nehrál a nejspíše do vydání GOTY snad ani hrát nebudu, ale co jsem koukal na srovnávací videa tak PS4 verze vypadá stále nejlépe díky absentujícím prvkům PC verze...

Společnosti AMD či nVidia stojí za tím aby do her dávali svoje funkce a jak jsem sem dával ten obrázek tak hra na to nastavení brala už více jak 3, 5Gb ze 4gb GK a to ani nebylo zapnuté PhysX... Ale co dělali ty dlouhé čtyry měsíce to vážně nechápu... Vždyť i hoši z nVidia se chlubili jak na opravách tvrdě spolupracují... Vážně bych věřil a přikláněl se k videu, které sem do komentů přidal D3VLER

HruLeX
HruLeX
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ringlo: Nejen že tu fanoušci (sběratelé) batmana zuří, ty jsi jim ještě spočítal kolik na tom vydělají nový hráči

Ringlo
Ringlo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je supr mít za 46€ všechny díly. Nakonec se ten zpackaný port ještě obrátil v náš prospěch.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
29. 10. 2015 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stahování 10 GB? To jsem měl začít ráno... A pořád to vypadává... Nechám to běžet přes noc a zastaví se to po pěti minutách... Sakryš

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Bruce Wayne

Tvoje teorie má jednu zásadní chybu. Která je dosti komplexní a je to prakticky "behind the scenes".

Ale bývalí vývojáři nám dali informacemi okusit co je skrývá za oponou. Vývoj Bioshock Infinite byla jedná obrovská katastrofa. Museli udělá zvlášť/separátně demo na kterém prezentovali hru protože hra nebyla v době prezentací ani z části hotová. Iron Galaxy asistovalo při vývoji portu na PC a ne jej přímo samo dělalo.

Ale vývojáři se spojili, zatnuli půlky, spolupracovali s NV a AMD a nakonec to stihli a klaplo to. Ale mohlo to dopadnout stejně jako Batman.

Problém tohohle jsou kravaťáci. Ty nahodí přímo smrtelný deadline. Vývojář je rád že dostane vůbec financování i když ví že nemá šanci to stihnout a buch. Buď a nebo.

z Toho co jsem četl tak Iron Galaxy není studio které by mělo moc zkušeností a talent dělat PC verze her. Naproti tomu takový Gearbox Software je už jiný level.

Jinak já měl ATI Radeon 9250, ATI Radeon 9550, ATI Radeon HD3850 (AGP) , GF GTX460 a GF GTX750TI.

Negativum nad Batman Arkham City s DX11 si myslím není fér protože to byla vyloženě chyba vývojářů. Pokud vím tak měli starej devkit a UE3 není DX11 engin prostě. Vzpomeňme jak dřív a vlastně stále je obrovský problém implementovat do UE3 zkutečné vyhlazovaní. Ten engin přesluhuje prostě. To je jako když chcete aby v Source enginu byli samé dynamické stíny a světla... Ten engin na to prostě nemá. Vemte si jak vypadá COD. Pořád stejnej Quake engin kterej implementuje technologie třetích stran a nabaluje a nabaluje až jednou praskne. Efektivita dávno šla do věčných lovišť.

API. Magické tři písmena bohužel bez kterých se nikam nepohneme.

Problémem AMD je neochota k technologickým berličkám jako jejich super adaptabilní vyhlazování které vyhlazuje na scéně jen objekty u kterých jsou zuby jako pěst na oko jako plot apod. Tohle se dá aplikovat na "všechny hry". Má to minimální nároky. Bohužel to je vše. TressFX a ani Mantle nemůžete aplikovat prostě na starší hru bez implementace tedy zásahu do enginu. To s NV máte možností spousty od nepřeberného množství vyhlazování až po Ambient occlusion. Ambient occlusion už jede i v COD2, Chaser a dalších starých hrách

Problém optimalizace her je tak komplexní že ani nevíte zdali je to hlava nebo prdel. Takže já to začal brát jako zákazník jednoduše. Tedy když si za to zaplatím tak chci aby to fungovalo a basta!

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to bylo doopravdy? [ odkaz ]

ScarFace
ScarFace
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
29. 10. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Jojo... já jsem prostřídal 3870, 4670 a jedu stále na 7850 a všechno to byli parádní... Neměnil bych firmu - dokonce i koupí PS4 jsem zůstal loajální firmě AMD

Jojo - Frostbite taky není špatný Engine a to jsem ho dřív nemusel - kvůli tomu strašnému modrému filtru, ale pak jsem si na něj zvykl... Zařadil bych ho do té Top 3 Enginů - Závodní hry na něm vypadají perfektně, ale s DA: I jsem zatím neměl to potěšení, ale brzo bych si ho chtěl pořídit...

Tou narážkou na nVidiu (dám pár příkladů) - Crysis 2 - hra vyšla bez DX11, bez textur ve vysokém rozlišení, bez možnosti nastavení detailů a podobně... Batman Arkham City: opět nVidia - hra vyšla s problémy s DX11... Teď přejdeme k AMD - Bioshock Infinite: Hra vyšla naprosto bez problémů - DX11, grafické nastavení i samotný vzhled hry... Crysis 3: DX11, výborná grafika i možnosti její nastavení - žádné problémy...

Kdo by to byl řekl, že stejné studio a tedy Iron Galaxy stálo za výborným portem pro hru BioShock Infinite a pak se vytáhnou s BAK...

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bruce Wayne: Pokud je nVidia partnerem, tak se snaží tam procpat Gameworks, které ovšem není schopna dobře odladit ani pro vlastní karty. Mimochodem 7850 je parádní karta, ještě ji mám ve svém druhém PC. Dlouho jsem měl jenom AMD - x1950 Pro (jedna z top karet na svou dobu) , 3870, 4850 a 7850. Teď jsem chtěl zkusit nVidiu, protože mě u AMD vadil přístup k driverům. Ale obě firmy mají pro a proti. Já jinak preferuji Frostbite engine, DA: I pro mě ukázal, že krásně sedne i do otevřenějšího světa.

Wyverna
Wyverna
Level 3 Level 3
29. 10. 2015 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím nemám žádného Batmana, takže do toho půjdu. .

Reklama
Reklama