Tým stojící za remasterem Oblivionu zasáhnou změny minimálně.
Studio Virtuos potvrdilo zprávy o rozsáhlém propouštění. Většina zasažených zaměstnanců pochází z asijských poboček, společnost se chystá přesidlovat za svými klienty. Francouzský tým, který stojí za úspěšným remasterem The Elder Scrolls IV: Oblivion z letošního jara přišel o méně než 10 lidí.
„Zasaženo bylo přibližně 7 % zaměstnanců, a to především v týmech, které se potýkají s nižší vytížeností a menší poptávkou v důsledku strukturálních změn v odvětví. Jedná se o přibližně 200 pozic v Asii a 70 v Evropě,“ upřesňuje studio.
„V uplynulých dvanácti měsících jsme prohloubili své odhodlání vyvíjet prémiové hry prostřednictvím klíčových akvizic firem Beyond-FX, Pipeworks a Umanaïa v Severní Americe a Third Kind Games a Abstraction v Evropě. Tato studia posilují naše silné stránky v oblasti VFX, designu, programování v Unreal Enginu a kreativního vývoje,“ dodává. Cílem je přesunout se blíže klientům.
Virtuos pokračuje v rozdělané práci. Kromě podpory zmiňovaného Oblivionu dělá na Cyberpunku 2077 a Metal Gear Solid Δ: Snake Eater.