Před rokem hráči "nakopli" Kingdom Come: Deliverance
KC: Deliverance Novinka Před rokem hráči "nakopli" Kingdom Come: Deliverance

Před rokem hráči "nakopli" Kingdom Come: Deliverance

Michal Burian

Michal Burian

51

"Díky hráčům jsme začali pracovat na Kingdom Come: Deliverance." <strong>+ ukázka lesa</strong>.

Reklama

České studio Warhorse oslavuje. Před rokem úspěšně skončila kampaň jejich hry na Kickstarteru. Při této příležitosti bylo připraveno video, které se tentokrát ohlíží do minulosti. Zakladatelé studia Warhorse, Daniel Vávra a Martin Klíma, vzpomínají na neúspěšná jednání s vydavateli a na důležité okamžiky, které předcházely spuštění kampaně. Nakonec jste pozváni na krátkou procházku po studiu a Dan odhalí plány pro následující týdny a měsíce. Věděli jste, že chystají vlastní Warhorse pivo :-)?

Splněný sen!

Před rokem a půl jsme dokončili demo hry Kingdom Come: Deliverance a vydali se na dobrodružnou cestu hledání vydavatele. Přestože první ohlasy byly veskrze pozitivní, konkrétní nabídka stále nepřicházela. Vydavatelé se obávali, že realistickou hru ze středověku, kde chybí kouzla a draci, nebude chtít nikdo hrát. Po roce vyjednávání, která nevedla k cíli, jsme se rozhodli nabídnout náš koncept přímo hráčům, a tak 22. ledna 2014 začala kampaň na Kickstarteru!

Reakce hráčů i médií byla neuvěřtelná! Během kampaně každý den přibylo 600 kometářů na našem YouTube, 500 komentářů na samotném Kickstarteru a k tomu jsme dostali 30-40 povzbudivých emailů. Kingdom Come: Deliverance se objevila na stránkách herních médií po celém světě a díky fanouškům realistických her se nám podařilo dosáhnout vytyčeného cíle za pouhých 36 hodin! Díky 35.384 podporovatelům se nakonec Kingdom Come: Deliverance stala třetím nejúspěšnějším projektem a vůbec nejúspěšnější hrou na Kickstarteru v roce 2014. Naše nadšení nebralo konce!

Díky podpoře hráčů jsme mohli začít realizovat vysněný projekt! Přestěhovali jsme se do nových kanceláří, vybudovali jsme vlastní studio pro motion capture a během pár měsíců jsme zdvojnásobili počet úžasných vývojářů ve Warhorse. Spustili jsme naší vlastní platformu pro crowdfunding na webu www.KingdomComeRPG.com a vydali jsme slíbenou technologickou alfa verzi s několika úkoly ve vesnici Samopše, z nichž nejnáročnější je cesta za léčivým letkvarem. Díky 16.000 hráčům alfa verze máme celou řadu podnětů ke zlepšení a samozřejmě pracujeme na novém obsahu. V březnu hráčům poprvé představíme otevírání zámků pomocí paklíče.

Díky neutuchající podpoře nových hráčů jsme téměř přesně rok po kampani na Kickstarteru dosáhli „hranatého“ čísla 44.444 podporovatelů, takže se můžeme těšit na další bonusové cíle jako jsou historický kodex, profesionální dabing nebo psí společník.

Na bitvě Libušín představíme Warhorse pivo

Pozvednout džbán k oslavě prvního výročí kampaně na Kickstarteru budeme moci u příležitosti rekonstrukce historické bitvy Libušín v sobotu 25. dubna. Díky spolupráci s Přátelským pivovarem Malešov zde pocestným nabídneme k uhašení žízně originální pivo Warhorse, ozdobené motivy ze hry Kingdom Come: Deliverance.

Chystáme několik příchutí a třeba Indian Pale ponese obrázek císaře římské říše – Zikmunda! Jak budou vypadat ty další odhalíme již brzy!

Podporujeme projekt obnovy Svatováclavské rotundy na Malé Straně

V roce 2004 byla v budově Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy na Malostranském náměstí objevena rotunda sv. Václava, kterou historikové považovali za ztracenou. Stav památky však vyžaduje, aby se nejdříve dokončila konzervace, jejíž cílem je nejen zachránit, ale také zpřístupnit tuto významnou památku veřejnosti.

Rozhodli jsme se s rekonstrukcí unikátní památky pomoci, a to nejen finančně, ale také s pomocí ostatních příznivců historie. Pokud vás projekt obnovy Svatováclavské rotundy zaujal, dejte o něm prosím vědět. Děkujeme!

Jeden z hráčů natočil video z lesa

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama