Čeká fotbal od EA Sports stejná cesta jako Rory McIlroy PGA Tour z loňského roku?
Společnost Electronic Arts se již několikrát nechala slyšet, že u svých her bude stále častěji využívat technologii Frostbite engine, kterou vytvořilo švédské studio DICE pro Battlefield. Postupně byly pomocí tohoto enginu vytvořeny další hry, včetně Need for Speed, Star Wars: Battlefront, Dragon Age, Mass Effect nebo Mirror’s Edge. Stejnou cestu mají absolvovat i sportovní tituly, po vzoru loňského Rory McIlroy PGA Tour.
Přitom Ignite engine měl být tím pravým hnacím motorem pro EA Sports. Poprvé byl tento engine použit u PS4 a Xbox One verzí FIFA 14 a postupně se dostával do NHL nebo UFC. Vypadá to, že Ignite nefunguje podle představ a EA raději přejde na Frostbite. V souvislosti s Frostbite se sluší připomenout, že DICE při vylepšování Frostbite engine využili animační systém z Ignite.
První vlaštovkou ze sportovních her má být letošní FIFA 17, odhalilo několik zdrojů pro prestižní Game Informer. Madden NFL 17, NHL 17 a NBA Live 17 budou stále na Ignite engine.
Vypadá to, že EA se bude soustředit na jeden engine, který budou využívat všechny hry tohoto vydavatele.
Ignite engine využívají hry
- FIFA 14
- Madden NFL 25
- NBA Live 14
- EA Sports UFC
- Madden NFL 15
- FIFA 15
- NHL 15
- NBA Live 15
- Madden NFL 16
- FIFA 16
- NHL 16
- EA Sports UFC 2
Frostbite engine využívají hry
- Battlefield: Bad Company
- Battlefield 1943
- Battlefield: Bad Company 2
- Mirror's Edge
- Medal of Honor (multiplayer)
- Army of Two: The Devil's Cartel
- Battlefield 3
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: The Run
- Battlefield 4
- Battlefield Hardline
- Rory McIlroy PGA Tour
- Need for Speed: Rivals
- Need for Speed
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
- Star Wars: Battlefront
- Mirror's Edge Catalyst
- Dragon Age: Inquisition
- Mass Effect: Andromeda
- Battlefield 1