Zpět na článek

Diskuze: Přes 20 tisíc částic v simulaci kapaliny na CryEngine

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PORNOHEREC
PORNOHEREC
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale houby... dyt kvalitni ai nesežere tolik vykonu aby to ps 3 neutáhla... utahla by to i ps 2

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
8. 6. 2014 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurkuma: No, výkon na AI je na PC už dlouho, ale kvůli konzolím to bylo dost šizený. Teď se to snad s novou generací zlepší.

PORNOHEREC
PORNOHEREC
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurkuma - neni problem vytvořit kvalitni AI, jenže activision a ea se zaměřuje na děti co ragnou u všeho co jim nejde...

kurkuma
kurkuma
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja nevim ... kdyby se radeji ten vypocetni vykon zacal uz konecne vyuzivat na zlepseni AI ...

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odraz z vodní hladiny ještě ok, ale když voda na něco dopadá, tak to spíše vypadá jak když někdo řeže kus kovu a odpadávají přitom jiskry. Proud vody je taky úplně nesmyslný a vodu to moc nepřipomíná.

Tom.Fucik
Tom.Fucik
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevím, ale mě v leckterých dnešních hrách voda přijde hezčí než tahle... Mimo to mi to vodu vůbec nepřipomíná...

DejfCold
DejfCold
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@George522: Uz po tobe leti muj sutr.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

George522: No, nevím jak ostatním, ale mně přijde, že hry na Cryenginu jsou optimalizované krásně. Vždy mi jedou na ultra při stabilních 60 FPS (nepočítám hraní na mém předchozím kompu, který před půl rokem odcestoval do kanclu ) .

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
7. 6. 2014 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PORNOHEREC: Na PSP máme Mercury

skorky
skorky
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příjemný hudební doprovod

George522
George522
Level 27 Level 27
7. 6. 2014 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tohle mě tu mnozí úplně ukamenujou ale mě se prostě CryEngine nikdy nelíbil... nepřijde mi to vůbec přirozený...celý je to jenom o efektech který prostě reálně nevypadaj a pak nakonec má celá hra na CryEnginu šílený HW nároky

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hustotou to už konečně připomíná vodu, ale ještě pořád je hodně co dodělávat, protože třeba při nárazu na objekt by se voda chovala jinak, ale zlepšují se, to musím uznat.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtělo by to té kapalině dát nákou barvu takhle jak je to pruhledny tak skoro neni nic videt ale i tak žadnej velkej zázrak

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
7. 6. 2014 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc realne to nevypada. prijde mi ze ta voda uplne postrada (nevim jak se to presne nazyva) slucitelnost/pritazlivost jednotlivejch castic. nevypada to jak jednolitej objekt ale jednotlivy castecky

Hencz
Hencz
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

: / nějak mě to neohromilo

Adamsr
Adamsr
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale moc pěkně to teda nevypadá podle mě

PORNOHEREC
PORNOHEREC
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

třeba se dočkáme hry simulující kapalinu, po každoročním vydání cod a odnožů bf mě nic nepřekvapí

cajda
cajda
Level 1 Level 1
7. 6. 2014 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A stejně je hrnek pořád hranatej....

Reklama
Reklama