Ty poškozené ještě víc! Lidé nemají na výběr, žijí v relativně bezpečných osadách.
Minulý týden se nám v Los Angeles detailněji ukázala nadcházející open-world akce Horizon: Zero Dawn od autorů Killzone. Po vydařených gameplay záběrech, kde jsme krom jiného viděli zkrocení mechanických dinosaurů, se na sociálních sítích o hře rozpovídal Mathijs de Jonge, šéf vývoje v Guerrilla Games.
Dozvěděli jsme se, že příběh nebude o tom, jak se lidé naučili žít po boku strojů. Někdo mohl nabýt dojmu, že pouze poškozené stroje jsou ty špatné. Mathijs de Jonge objasnil, že všechny stroje jsou nebezpečné, ty poškozené ještě víc. Lidé neměli na vybranou, kmeny žijí v relativně bezpečných osadách a snaží se přežívat a najít recept na poražení strojů, připomínající prehistorické dinosaury všeho druhu.
Hlavní hrdinka Aloy podnikne velmi nebezpečné dobrodružství, aby stroje zastavila. Při své cestě bude pomáhat kmenům, zjišťovat nové informace o strojích, hlavně jejich slabiny, a také lovit divoká zvířata (prasata nebo králíky) pro potravu, výrobu a obchodování. S tím souvisí také lovení ryb, Aloy umí plavat, některá jezera jsou ale nebezpečná
Horizon: Zero Dawn vyjde 1. března exkluzivně na PlayStation 4. Níže ještě dva nové screenshoty: