Proč byl Homefront propadák?
Homefront Novinka Proč byl Homefront propadák?

Proč byl Homefront propadák?

Jan Kalný

Jan Kalný

29

Kvůli obchodní strategii nemohli na Severní Ameriku zaútočit Číňané.

Reklama

Homefront měl být titul, který by předčil, nebo by se alespoň vyrovnal takovému monstru jakým je série Call of Duty. Danny Bilson, bývalý viceprezident THQ, začal při vývoji investovat do různých kreativních rozhodnutí.

"Hodně se do vývoje zapojoval," prozradil ex-vývojář portálu Gamasutra. Naštěstí, hodně zaměstnanců říká, že Bilson hru vylepšil. "Opravdu ho nemůžu přimáčknout. Dal nám příležitost a prostředky, abychom hru dokončili."

Nicméně, bylo tu jedno rozhodnutí, při kterém zatlačil na tým - Udělat Severní Koreu okupační silou Homefrontu, i přes to, že je to málo pravděpodobné.

Tým ze studia Kaos původně chtěl, aby Číňané zaútočili na Severní Ameriku, s čímž vedení THQ nesouhlasilo, protože by to ohrozilo jejich vyhlídky pro podnikání v Číně. Proto byl nápad s Čínou zamítnut a USA nakonec okupovala Severní Korea. To vedlo k "demoralizující" atmosféře mezi zaměstnanci tvůrčího celku.

Brzy na to se Bilson vývojářům vyhýbal a nechtěl odpovídat ani na otázky ohledně vývoje hry. Zaměstnanci si byli vědomi toho, že Bilson jim pomohl s příběhem a dokázal udělat kolem titulu velký humbuk, ale nebyl tak dobrý co se týče herních mechanismů, což vedlo k frustraci.

Nyní má sérii Homefront na starost britská pobočka Cryteku. Vedení společnosti tvrdí, že THQ na vývoj druhého dílu nemá žádný vliv. Tak uvidíme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama