Zpět na článek

Diskuze: Proč mělo Call of Duty Vanguard nejhorší prodeje v historii série?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondra

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, ruku na srdce… coldwar je můj denní chleba, ale blackops 1 a staré CoD kde si člověk muže najít server, nejlepe s adminem který banuje cheatery. Chápu, ze je crossplay ale proč nemůže být na PC serverbroser 🤷🏻‍♂️

Kamil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná si vážit sólo hráčů, na které začínají vydavatelé z vysoka kalet 😡

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kamil To je jenom dobře úplně bych vás vyhladil,banda pošuku co si stěžují že nemůžou hrát solo tak si kupte puzzle a jděte někam.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc mel tento dil COD nejhorsi startovni prodeje? Zajimava otazka, o ktere si dovolim trosku zaspekulovat. Zacal bych recnickou otazkou. Co se stane, pokud je nekdo na neco dotazan, ale kvuli ruznym duvodum, at uz psychologickym (napriklad groupthink), nebo pragmatickym (napriklad hrozba postihu), si nemuze dovolit odpovedet na otazku pravdive? Ti, kteri zazili nejakou formu nesvobodneho zrizeni pravdepodobne hned pochopili, pro ostatni zkusim tematiku vice priblizit. Pred zhruba dvema roky probehl v Nemecku pruzkum, jehoz vysledkem bylo, ze velka vetsina nemcu se boji rikat sve nazory "na jista temata" na verejnosti, ale sdeluje je pouze v okruhu nejblizsich pratel. USA a Velka Britanie sice nejsou Nemecko, ale nemyslim si, ze by minimalne ve Velke Britanii byla spolecnost zasadne jina, nez v Nemecku. Mezi odpovedmi uvedenymi jako duvody pro nekoupeni tohoto dilu COD neni ani naznakem uvedeno cokoliv, co by se jen lehoulince dotykalo prekrucovani historie, propagandy mensin a celkove neverohodneho zpracovani. Procpak? Vzdyt jen tady na malem vzorku ctenaru Zingu se objevil docela viditelny podil lidi, kteri si neco v tom smyslu mysli. Nesouvisi to prave s tim, ze oni dotazani hraci z USA a UK vedeli, ze takovy duvod NESMI rict a musi misto toho vymyslet nejakou kulantni zastupnou odpoved? Za soucasneho stavu "zapadni spolecnosti" se s velkou pravdepodobnosti takoveto pruzkumy skutecne podstaty nedoberou ani kdyby ta hra byla militantne otevrene rasisticky zamerena proti belochum a sovinisticky proti muzum. Natoz kdyz to v te hre sice videt je, ale jeste to nedoslo do extremniho stadia. V takove dobe, kdy se lide boji rict pravy duvod, se neda spolehnout na "vymyslenou vymluvu tech, kteri se opravnene boji postihu za spatnou odpoved". V takove dobe maji statisickou hodnotu hlavne metadata. Lide si tu hru neporidili proto, ze je s ni neco zasadne spatne. A co je s ni spatne? Moudri uz vedi, nemoudri nebudou vedet ani kdyz odpoved budou mit primo pred nosem.

martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kratka kampaň ? to si dělaji srandu ma to 14 misí oproti ww2 jenom o 4 mise ale pořad jeto delši ! s kampani jsem byl spokojny ale vadily mi zbraně tlumiče , zaměřovače a bubnove zásobniky to do kampaně nepatři !

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
30. 11. 2021 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zase za rok u CoD! :-D :-D :-D Musím napsat, že jsem šťastnej. Fakt jo, jsem. Protože DÍKY BOHU (dosaď si svého dle gusta) tihle toxičtí konzumenti CoDka nezajímají RPGčka a tak aspoň tam jsou diskuze čitelné a čisté jako lilium. Jen si hezky nadávejte a homofobujte tady! Do klícek s vámi! :-D A perte mi tam mínuska, ať ukážete jak velké máte pindíky, hošové.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Ale tak Corve... :D tobě chybí koukám už jen Popcorn a 3D brýle co? 😂 😂

eddie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus a určitě i jednorázová žiletka z trafiky :)))))

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Chvilku mi připadalo že jsi pouze ublížený teplouš ale teď to vypadá že budeš ještě k tomu černej a zakomplexovanej" Napíšeš takovouhle větu a pak se divíš, že tu někdo používá výrazy jako homofob a rasista. To snad nemyslíš vážně.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 11. 2021 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo S ohledem na množství nahlášených příspěvků v této diskuzi jsme začali rozdávat bany. Jak se píše v pravidlech webu (na spodku homepage), nebudeme tolerovat urážky ani vulgarity.

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel To me zajima, kdo a co nahlasuje. Vzdyt tady neni jedinej ostrej koment proboha. Ty lidi jsou dneska fakt precitlively a rozbreci se kvuli vsemu :D Nebo tohle se taky povazuje za utok?

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ta část komentáře, kterou jsem citoval, ti přijde v pořádku?

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Normalni slova, ktery se bezne pouzivaj. Pred deseti rokama by to s nikym ani nepohlo.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Fakt ti tohle přijde normální? Řekl bys takovou větu někomu do očí? Jaká myslíš, že by byla jejich reakce? Nechápu, proč si na netu lidi hrajou na drsňáky s tlustou kůží a veškeré slušné chování dávají stranou.

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ja zas nechapu, proc bych mel brecet kvuli necemu, co napsal nejakej neznamej clovek na internetu... Jo a ver, ze v realu se pouzivaj mnohem horsi slova nez tyhle. ... Jeste jedna vec, kdyby mi nekdo pred 10 lety rekl, ze jednou bude dospelej clovek sedet na internetu a nahlasovat jiny komentare, vysmal bych se mu. Kazdej, kdo nahlasi nejakej komentar na netu je zoufalec, jinak to proste rict nejde. Vetsinou to delaj levicaci no...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 To si musí člověk na netu nechat všechno líbit - urážky, výhružky, phishing, spam apod. - jinak je to zoufalec? To je jako říct, že každý, kdo nahlásí zločin, je bonzák. To, že tobě takové komentáře nevadí, je tvoje věc. Neznamená to, že to ostatní musejí vnímat stejně. Od toho jsou v diskuzích obvykle nastavená nějaká pravidla. Pokud v reálu používáš horší slova, tak bych se tím na tvém místě moc nechlubil.

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Proboha... Nechci ranit tvoji citlivou dusi, ale doufam, ze ti je tak 15 let. Pokud je ti vic, tak jsem rad, ze jsem nikdy nikoho jako ty osobne nepotkal. ... Snad me za to nenahlasis :)

Thievil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Mně to třeba nevadí. Jsem zvyklí že do mě někdo p*čuje. Ovšem jsou lidi co nikdy neslyšeli křivého slova. A tady obzvláště nechápu ten povyk, když jde o podělanou hru a kecy okolo. Zkus jet autobusem plný děcek 9-12 let. Co tam létá za slova, šikana je u nich jen hra na 6 ... Coz neříkám že je správně, ale když to porovnám s tebou třeba¿?

eddie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo ty musíš být taky úplně bud vyfukován nebo mít aspoň tři vysoké školy ale to pochybuju

eddie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 přesně tak nahlásit komentář může jenom úplný vypatlaný dement co tím žije a nic víc neumí ... já bych dával bany těm co někoho chcou jen nahlásit :)))

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle věta dává smysl? "Z průzkumu je znát, že určité procento hráčů je přesyceno obsah CoD."

Dominik Tománek
Dominik Tománek
Level 10 Level 10
30. 11. 2021 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotaro Opraveno, vypadla mi tam dvě písmena. :)

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dominik Tománek "hráčů je přesyceno obsahem CoD" To je ale také neideální formulace. Takhle to zní, jako by hráčům vadilo množství obsahu ve hře a ne počet her celkově...

RobotFish
RobotFish
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 05:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy rok + - to iste za plnu sumu je to jednoduche.

VasaKionik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protoze je hra multikulti sracka, kde delaji utlacovany z cernych a zidi neexistuji~~!~~! Proste odpad!!

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě zklamání, nejmíň WW2 ze všech WW2 her co jsem hrál, navíc rasistická, misto do nácků střílíte do žen tmavé pleti 😎

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si vezmeme hezky všechny důvody z grafu spolu s mým názorem... 11% "I'm waiting for another game" - Pokud to byl Battlefield 2042 tak upřímnou soustrast protože ta hra bude potřebovat hodně péče. Pak tu máme čekání na HALO což je hra jenž se snaží zůstat old school titulem aby nebyla nijak extra zprzněná moderníma mechanikama a ovšem je moderními/mladšími hráči odsouzená za hlouposti jako absence modifikace zbraní, absence tvorby Loadoutů. 14% "I'm happy playing Warzone" - Jistě pro mnoho BR hráčů je to dobrá BattleRoyale záležitost, hlavně když se sejde více přátel a dle mě je to i lepší než Vanguard. 17% "Other" - Inu to bych tu byl dlouho ale jistě to jsou lidi názoru: SJW sračka, neinovativní re-skin a šílenost prznící/znásilňující historii období, které rozhodně nebyla žádná legrace a vyžádala si mnoho životů (mezi které se samozřejmě řadím i já) 20% "The reviews put me off" - 20% mi naznačuje že stále ještě existují lidé, jenž ještě sledují recenzenty a kritiky co nemají zacvakanou propagaci produktu. 24% "I'm not insterested in World War games" - Jako fakt? Nechápu jak někdo může něco takového považovat za hru ze 2. sv. války. 34% "I've played too many CODs" - No samozřejmě, když vychází tak často za sebou bez opravdu delší pauzy... Tím trpí i kvalita těch her, protože dochází ke kreativnímu úpadku a proto je většina COD re-skin pro jiný téma. Vanguard typický příklad pač je to doslova re-skin Modern Warfare, které je ke všemu přesycená SJW tématem a tím samozřejmě bourají i historická fakta. Jediný COD co se snažilo něco změnit a být více inovativní a vůbec nějak odlišnější bylo COD: Infinit Warfare jenž bylo zastíněno TitanFall 2. 55% "I'm busy playing other games" - Za mě je cokoliv lepší než hrát Vanguard takže nemá cenu se vyjadřovat.

1234
1234
Level 1 Level 1
29. 11. 2021 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty lidi, ktery nezajima 2. svetova si to klidne koupit mohli :D Je to proste hyper korektni brecka, ktera za nejvetsi obeti valky povazuje cerny :D

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Židé? Co to je? Ono něco takového existuje? To je prosím Vanguard :D

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
29. 11. 2021 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale nalejme si cisteho vina hlavny dovod je ten ze dost hracom istotne vadi hlavne to ze zacinaju presadzovat blbosti ohladom koreknosti co uz ludia maju plne zuby nakolko hry boli to posledne kde sa to az tak strasne nepresadzovalo a teraz v poslednej dobe to az do oci bije ako sa snazia o tu koreknost ktora v dobe 2. svetovej vobec nebola. Ano 2. svetova je oblubena tema ale ak sa drzia skutocnosti tej ako sa to vtedy odohravalo a nie ked to spravia aby to pasovalo na tupost dnesnej doby kde vsetko musi byt krasne korektne a vsetko tolerantne aj to co je uplne proti zdravemu rozumu

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HSGID "Měl bych k tomu i pár politických názorů ale raději vynechám tudíž zanechávám jen jednu část komentáře" To, že se sere politika do her rozhodně není dobrá věc a není to rozhodně dobře ani ve filmovém průmyslu... Vzpomínáte si jak nějací idioti stěžovali na Kingdom Come, že to není korektní hra pač tam nejsou černoši? K**va je to historická hra... vážně by někdo chtěl aby třeba Zikmund nebo Václav byli černoši? Já myslím, že aspoň co se nás čechů týče tak opravdu NE.

Ardis
Ardis
Level 20 Level 20
29. 11. 2021 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Hry jsou politický v podstatě od svého vzniku.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
29. 11. 2021 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus "To, že se sere politika do her rozhodně není dobrá věc a není to rozhodně dobře ani ve filmovém průmyslu…" Ha! Slyšel jsi někdy slovíčko umění? Víš co je jeho podstata? A víš taky, že hry a filmy jsou také formou umění? Vždycky se zasměju, když rasisti, homofóbové a xenofóbové svoje problémy skrývají za slůvkem politika #GamerMoment. https://i.redd.it/9m6ab7c65b931.jpg

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Pokud máš něco proti mě tak to řekni... Pokud jsem dle tebe rasista jen proto že jsem použil slovo politika tak ti gratuluju... Co se týká slova umění řekl bych že bychom tu mohli diskutovat hodně dlouho... Hry jsou jistě uměleckým vyjádřením... Avšak... můžeme se tu jen dohadovat o tom všem jak podráždění kohouti do nekonečná Hra je subjektivní dílem (v tomto případě zrovna né moc subjektivní když zde mají slovo sluníčkáři) ale myslím, že zároveň tak máme všichni subjektivní názor na to co je dle nás správné a dle mě zkrátka není správné to co zobrazuje Vanguard... Rasismus je dle mě svinstvo a souhlasím s tím jak jsi napsal: že korektnost jen výrazem za kterým se rasisté schovávají a právě proto s touto politickou korektností ve hrách nesouhlasím.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Chtěl jsem nějak zareagovat, ale pak jsem viděl to neironické použití slova ,, sluníčkáři”, takže nemá smysl nic dál psát.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Klidně ať se vyskytují jiné rasy ve hrách i jiné sexuální orientace ve hrách vůbec se tomu nebráním ve hrách to může být vše v jakémkoliv množství ale pokud už se tam tohle objeví tak taky chci aby se tam objevila i ukázka toho co to rasismus je a že také stéle existuje a nedělat jako by něco takového neexistovalo... pokud se nejedná o vizi nějaké futuristické doby jenž by se snažila nějak vyjádřit představu o moderní společnosti jenž by ukazovala že jsme si všichni bez rozdílu rovni ale to je teď vedlejší... Já bych na Vanguardu uvítal kdyby se zobrazilo to jak společnost za války fungovala, protože v západních silách byli i jednotky kde nebyli žádní černoši taková prostě byla realita ať už to bylo z rasového důvodu nebo taktického (protože do německých jednotek či evropských zemí by se těžko mohl infiltrovat černoch...) Nebo co mě naštvalo bylo zobrazení té slavné odstřelovačky sovětských sil co z ní udělali aby se necítili utiskované ženy co si přijdou neatraktivní... Tohle pro někoho mohou být blbosti ale pro mě je to hrozba a důkaz toho, že hrozí přepis historie. Je to jako komunistický výslech: Pokud nevidíte barvu jakou po vás chtějí dostanete přes držku

Sporcek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Ty budeš určitě nějaký ublíženy člen lgbt sekty co?

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sporcek *CENZURA VLASTNÍHO KOMENTÁŘE*

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 11. 2021 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Darkus: Podle me reagoval na frezena, coz skutecne je ublizenej clen lgbt sekty.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 V tom případě sry mě by tady už nic nepřekvapilo 😂 😂

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Vyřešeno!!! :D

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
29. 11. 2021 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HSGID Nic jako politická korektnost neexistuje. Jedná se pouze o výraz, který rasisti používají, aby dali "korektně najevo" (pokud použiju tvůj slovník), že jim vadí jakákoliv forma diverzity, ať už se jedná o bravu pleti nebo i orientaci nebo pozadí jedince. To, že když se podíváš na člověk a první co vidíš je jeho barva pleti, je čistě tvůj problém. S odpovědí se snažit nemusíš, lidem jako jste vy nic vysvětlit nejde, čili se sem už ani nebudu na reakce dívat. https://i.imgur.com/55XyXGv.png

Mika Sa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks On vidi nespravne podanie historie a ty z neho robis rasistu. Kto z vas dvoch tu potom siri nenavist viac? Skus sa zamysliet.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mika Sa novodobí rasisti proti bílejm klasika ... hloupé je že nejvíc proti bílejm brojí bílí ... černochům to je většinou u zádele :D stačí se podívat na jejich reakce na youtube :D Nemám nic proti barvě pleti ta mě fakt nezajímá ale když už je sakra něco historické tak by se to nemělo upravovat jen aby si pár "bílejch psychopatů který trpí nutností sebepoškozování" mohlo říkat jak jsou dobrý že např. anne boleyn byla hraná černoškou ... což je prostě špatně chtěl bych vidět ty protesty kdyby slavnou černošku hrála běloška ...

bananomet
bananomet
Level 2 Level 2
30. 11. 2021 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Oh no! Its retarded.

Reklama
Reklama