@Lasman
@Lasman Víš že Vávra ty dvě první hry neudělal sám, že? Protože velká část lidí z jedničky či dvojky pořád v Brně je, a jak na remaku, tak tady zastávali velmi důležité pozice.
@Frenkkk
Dabing za milion je absolutní prd - tolik stálo před 11 lety jen přeložit Skyrim formou titulků; u dabingu se to ještě musí přepisovat na trefování se do pusy, pronájmy studií a technologií, samozřejmě dabéři... jakmile se to sečte, tak si člověk uvědomí, jak moc "budgetová" možnost ten míč je. O to větší poklona klukům, že se s tím popasovali solidně, byť samozřejmě na tom ty nízké zdroje budou v nějakých ohledech znát.
@AuroN
ono totiž cyberpunk není vůbec ovlivněnej "japonskými produkty" - Akira & Ghost in the Shell jsou jen random obskurní filmy a rozhodně ne jedny z nejvlivnějších děl v celým žánru.
@fabioozo86
omg, tragédie, ukrajinský studio si změnilo název na něco ve svém rodném jazyce místo jazyka okupantů, doslova už se z toho nikdy nevzpamatuju
Song je super, ale absolutně se nehodící do traileru. Netflix producenti by si měli uvědomit, že jen proto, že se jmenuje "Monster" a zaklínači zabíjí monstra, tak to z toho automaticky nedělá dobrý kombo :D
Studio, o kterým nikdy nikdo neslyšel a které u svých údajných zaměstanců (kteří se dodnes neozvali) mělo snadno dohledatelná stock photos, má najednou dostatek zdrojů na pomoc od 7 studií a Sony jim dokonce i povolí vytvořit aplikaci pro trailer/gameplay jejich hry? Tady něco smrdí 😉
Absolutně mistrovská umělecká režie - naprostá většina průmyslu se nechytá na to, jaké designy From Software dělá (ať už postav, tak lokací) a jak využívá barvy (kor v době, kdy je kvůli "realismu" trendy všechno lít do odstínů šedý a spektrum mít minimální). Combat hodně evokuje Dark Souls, ale to není vůbec na škodu, ba naopak - už teď se neskutečně těším na každého bosse, co byl ukázán. A že to přijde za 7 měsíců? No úplná fantazie, perte to do mě!
@Stargat3
2.5 roku jim stačilo v případě jedničky na vytvoření vertical slicu pro Kickstarter, a to nemohli využít žádné předchozí assety, všechno nanovo. Když vezmeme v potaz, že produkce nejspíš začala už po vydání základní hry (3.5 roku zpátky) a naplno se rozjela po vydání posledního DLC (přes 2 roky), není to zdaleka nemožný, minimálně když ne gameplay trailer, tak nějaká forma před-renderovaného traileru.
Rozhodně mě zajímají možnosti v menu - co všechno jde povypínat/pozapínat tak, aby se to gameplayově a i interfacem co nejvíce blížilo originálu. Samozřejmě i porovnání z hlediska detailů (např. rozmlácení aut v Molotov párty), jízdní model na simulaci, optimalizace a celková stabilita hry (zda se při průchodu našly nějaké bugy, anebo naopak nikoliv), No a pak asi kvalita nazvučení a samozřejmě českého dabingu.
@Th3Evo
Ale Hideo Kodžima a Džundži Itó se jmenují 小島 秀夫 & 伊藤 潤二 , ne Kojima ani Ito. Transkripce není počešťování, ale fonetický přepis slov a jmen, co nejsou zapsána latinkou, tudíž to pro angličtinu a podobné jazyky nemá smysl. To snad místo Čajkovskij máme psát Tchaikovsky, místo Jelcin Yeltsin nebo místo Chruščova Khrushchev?