Proč trvalo šest let vytvořit nového Hitmana?
Novinka Proč trvalo šest let vytvořit nového Hitmana?

Proč trvalo šest let vytvořit nového Hitmana?

Michal Burian

Michal Burian

23

IO Interactive v rozhovoru vysvětlilo, proč jim trvalo šest let vytvořit další díl ze série Hitman. Může za to vyspělejší umělá inteligence.

Reklama

Christian Elverdam, režisér Hitman: Absolution, kolegům z britského CVG prozradil, že za dlouhý vývoj můžete nová technologie a také umělá inteligence.

"Vyvinuli jsme zcela novou technologii, kterou jsme pojmenovali Glacier 2 engine. Než jsme začali na hře pracovat, studovali jsme předchozí díly, abychom zjistili co je pro hráče důležité. Tyhle věci jsme se následně pokusili vylepšit."

"Novou technologii jsme vytvořili především kvůli umělé inteligenci. Když se podíváte na E3 prezentaci, uvidíte mnohem vyspělejší AI. Dám vám příklad. V demu máme misi, kdy jde agent 47 do bytu Hippies v převleku za policistu. Jelikož si Hippies z policie nic nedělají, jeho převlek není příliš efektivní."

"Jejich reakce na důstojníka je taková, že se ho snaží dostat z bytu, a to klidně i za použití násilí. Pokud ovšem do bytu přijdete ve standardním obleku, Hippies k vám budou přátelští. Vzniknout můžete ještě jedna situace, a to když máme problémy s policií. Pokud vás Hippies budou znát z nějaké předešlé akce, kde jste zabíjeli. Mohou se obrátit proti vám a použít zbraně."

"Setkání s policií může přerůst v plnohodnotný boj, pokud nebudete poslouchat a nevzdáte se. Přesně tyhle situace jsme chtěli. Chtěli jsme různorodou a inteligentní AI," dodal Elverdam.

Hitman: Absolution vyjde v roce 2012 pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama